quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Oktober tot april was voor mij eigenlijk 1 grote waas waarvan ik me nog maar een paar dingen kan herinneren
Whehehee, dat keek ik nu ook net.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat ie dat behang eraf wil halen maar het niet mag van de woningbouwvereniging omdat ie anders zn muren meetrekt![]()
![]()
MEVRAH DE RECHTAH HEB EEN VEEL TE GROTE KANKAHBEK VOOR DR LEEFTIJD, DUS DIE KEN LEKKER OP ME PIJPIE BLASUH
Ook tof dat die aap de wietpresident wil worden in de 2de kamerquote:Op maandag 10 mei 2010 10:20 schreef WillFerrell het volgende:
Dat interieur ook van dat huis bij Sjonnie.
Gvd, ik moet er niet eens aan denken.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Huisgenote van mij rookte er eerst 6 op een dag![]()
T hele studentenhuis stonk naar de wiet![]()
Gelukkig is ze nu wel aan het minderen.
Succes ermeequote:
Ja, hahahaha. Wat een gek ook met die winkel met al dat illegale spul.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ook tof dat die aap de wietpresident wil worden in de 2de kameren dan alleen voor de belangen van de wietrokers opkomen.. de rest kan hem aan zn reet roesten
EN NOU GA JE MIJN PANDJE VERLATEN, BEUNHAASquote:Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, hahahaha. Wat een gek ook met die winkel met al dat illegale spul.
Gers had een keer die toko opgezocht in google earthquote:Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, hahahaha. Wat een gek ook met die winkel met al dat illegale spul.
KREEG JE EEN PAAR KANKERKLAPPEN VAN DRIE KANTEN EN DAN WAS HET OVER.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
EN NOU GA JE MIJN PANDJE VERLATEN, BEUNHAAS
quote:Hello,sir. Thanks for yr msg.
I didnt ship them yet, sir.
I'm really sorry for the delaying, sir.
let me prepare ASAP and ship them fast.
I apologize sincerely.
I appreciate your time. Kind regards.
Dan werd je het celletje ingetrapt, ging het lampie uit.. kreeg je een paar kankerklappe van 10kanten en was het klaar..quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef WillFerrell het volgende:
Die vriend Leon van hem.
[ afbeelding ]
Rookte er weleens 10 op een dag.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, ik moet er niet eens aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stem dan gewoon op de VVD of een andere partij die de boel wil legaliseren.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ook tof dat die aap de wietpresident wil worden in de 2de kameren dan alleen voor de belangen van de wietrokers opkomen.. de rest kan hem aan zn reet roesten
Ja, net zoals AP met foto's.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gers had een keer die toko opgezocht in google earth
Zal ik langsgaan?
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rookte er weleens 10 op een dag.Boh, ik zat laast voor het eerst in een coffeeshop er één te roken, maar dat volk daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, de shops waar ik meestal heen ga, zitten gewoon jongens van onze leeftijd een bordspelletje te spelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik zat laast voor het eerst in een coffeeshop er één te roken, maar dat volk daar.
Nee, hij bedoelt dat AP ook bezienswaardigheden langs is gegaan en daar foto's heeft gemaakt.quote:
Ik was laatst in Amsterdam in een of andere kroeg waar dus wel alleen maar stoners bleek te zitten. Redelijk wat dertigers maar ook een heleboel van die 50/60 jarige hippiesquote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, de shops waar ik meestal heen ga, zitten gewoon jongens van onze leeftijd een bordspelletje te spelen.
Mensen hebben een vertekend beeld van coffeeshops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |