SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met Dan is ook geniaalquote:
Wat leuk! Ik wil deze zomer misschien ook naar Londen gaan! Of Berlijn. Of een andere plek waar ik alleen heen wil/durfquote:
Waarom alleen? Mikkie wil best mee denk ik!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil deze zomer misschien ook naar Londen gaan! Of Berlijn. Of een andere plek waar ik alleen heen wil/durf.
Jij met je Mikkie obsessie. Heb je z'n agenda wel eens gezien? Die heeft geen tijd voor vakanties hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom alleen? Mikkie wil best mee denk ik!
Iedereen heeft al een verleden met Mikkie hier hoor! Je hoort er pas echt bij als je iets met Mikkie hebt gedaan! Mikkie doet alsof ie het druk heeft,maar dat is maar schijn!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij met je Mikkie obsessie. Heb je z'n agenda wel eens gezien? Die heeft geen tijd voor vakanties hoor.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een verleden met Mikkie hier hoor! Je hoort er pas echt bij als je iets met Mikkie hebt gedaan! Mikkie doet alsof ie het druk heeft,maar dat is maar schijn!
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef Sander het volgende:Die telefoon heb ik ook gehad! R.i.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ik moest het plaatje er weer bij pakken om de telefoon te zienquote:Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die telefoon heb ik ook gehad! R.i.p.
2 jaar geleden ben ik met een vriendin naar Berlijn geweest. Dat was zo leukquote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil deze zomer misschien ook naar Londen gaan! Of Berlijn. Of een andere plek waar ik alleen heen wil/durf.
Shit, die D_K prikt ook overal zo doorheen!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een verleden met Mikkie hier hoor! Je hoort er pas echt bij als je iets met Mikkie hebt gedaan! Mikkie doet alsof ie het druk heeft,maar dat is maar schijn!
Londen is leuk, ben er 2 weken geleden nog geweest! Heerlijk weer gehad, lekker relaxen in St. James Parkquote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Londen spreekt me ook iets meer aan dan Berlijn. Misschien doe ik het wel allebei!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef June. het volgende:
[..]
Londen is leuk, ben er 2 weken geleden nog geweest! Heerlijk weer gehad, lekker relaxen in St. James Park
Ik ook!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moest het plaatje er weer bij pakken om de telefoon te zien.
Ultimate Brakheid!quote:Op maandag 10 mei 2010 02:59 schreef swarmahoer het volgende:
zo,druk dagjeom 1300 uur werken bij dag van t levenslied tot n uur of half 8, daarna lekker bier drinken totaan nu
nog n eind met mikkie gepraat in de malle babbe uiteindelijkswine, chickie nog mee naar huis genomen?
als swine post voor 0700 uur niet, anders wel
Haha, held! Tof dat je nog naar Malle Babbe kwam geloof niet dat ik je nog gesproken heb alleenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef Mikkie het volgende:
Sodetiefus wat een feestje gisteravond weer zeg!.
Swarma geloofde niet dat ik Mikkie had gesproken en had verteld dat ie naar Malle Babbe moest komen...tot die tijd mocht hij op mijn kosten drinken. Was één biertjequote:Op maandag 10 mei 2010 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
zo, lekker naar school eerst snel ff douchen
Ohja, één biertje op jouw kosten. Dat was nogal de moeitequote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef Swine het volgende:
[..]
Swarma geloofde niet dat ik Mikkie had gesproken en had verteld dat ie naar Malle Babbe moest komen...tot die tijd mocht hij op mijn kosten drinken. Was één biertje![]()
Hoelaat was jij weg? Na MB?
Hebben elkaar inderdaad niet gesproken. Geen flauw idee hoe laat ik weg ging, denk half twee ofzo. Weet wel dat ik nog ben gaan eten en dat ik uiteindelijk met de auto naar huis gebracht ben omdat ik geen zin meer had om m'n fiets te halen en te fietsen, terwijl het met de auto twee minuten was. Wel balen dat nu mn fiets nog in de stad staat terwijl ik 'm vanavond nodig hebquote:Op maandag 10 mei 2010 11:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, held! Tof dat je nog naar Malle Babbe kwam geloof niet dat ik je nog gesproken heb alleen![]()
Hoelaat ben je daar weg gegaan eigenlijk? Ben echt alles kwijt van wie er wanneer ging
Mogelijk!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik vraag me nu alweer af waarom ik heb afgesproken vanavond te gaan paintballen.
Swine, swarmi, pubquiz vanavond?
quote:
Mijn moeder is een baas!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
Waar waren alle andere Nijmo's eigenlijk gister?! Mamma Mikkie was er zelfsHeb gewoon meer mensen gesproken die hun moeder hadden meegenomen en samen stonden te laaien
Net alsof dat vanavond wel luktquote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Mogelijk!
Eerst even kijken wat de schade is wat mijn schoolwerk betreft
Ik heb het gevoel dat het me in ieder geval niet gaat lukken om nu al te presteren
quote:Geachte mevrouw ******,
Voor het afleggen van het aanvullend gedeelte pers en famrecht van het tentamen burgerlijk recht II kunt u rechtstreeks contact opnemen met Prof.mr. A.J.M. Nuytinck. Hij zal met u een afspraak maken voor een mondeling aanvullend tentamen.
U kunt prof. Nuytinck het beste bereiken via: ****
Met vriendelijke groet,
secre
En daarna dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij waren bij mijn ouders, en daarvoor hebben we allebei hard gestudeerd
Gewoon halverwege binnenlopen en alsnog met de eerste prijs weggaanquote:Op maandag 10 mei 2010 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof dat vanavond wel lukt.
Ik moet wel m'n best doen om op tijd te zijn trouwens, paintball tot negen uur, dan naar huis, douchen en quizzen. Half tien ga ik nooit halen dan
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Gewoon halverwege binnenlopen en alsnog met de eerste prijs weggaan
Euhm, heb mijn Xpressmusic nu een 9 maanden ofzo, of iets langer.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:35 schreef LastRequest het volgende:
Huh Dupje ik heb het idee dat jij laatst nog een nieuwe telefoon had?
Ik moest keihard studeren want ik had vanochtend een tentamen dat keihard gefaald is. Ach ja.
En nu weer studeren want maandag weer een die ik toch wel echt wil halen.. Tis alleen nogal moeilijk om te beginnen, ben net klaar met m'n tentamen dan vind ik dat ik rust verdien
Even achtergrondinfo: het systeem heeft aangegeven dat het niet in werking was, dus in zoverre werkte het wel. Het probleem was alleen dat ze een dummy in de auto hadden gezet en geen echt persoon, dus de waarschuwing dat het systeem uit stond kwam niet echt doorquote:Op maandag 10 mei 2010 13:39 schreef LastRequest het volgende:
http://freshgadgets.nl/fa(...)an-volvo-werken-niet
Da's wel balen ja. Kun je niet een paar uurtjes rust nemen en dan beginnen? Of vanmiddag leren maar niet te lang, als soort van rust-beloning?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:35 schreef LastRequest het volgende:
Huh Dupje ik heb het idee dat jij laatst nog een nieuwe telefoon had?
Ik moest keihard studeren want ik had vanochtend een tentamen dat keihard gefaald is. Ach ja.
En nu weer studeren want maandag weer een die ik toch wel echt wil halen.. Tis alleen nogal moeilijk om te beginnen, ben net klaar met m'n tentamen dan vind ik dat ik rust verdien
Laten makenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ga je eigenlijk met je oude doen dup?
Dat een paar uurtjes chillen doe ik ook al.. al heb ik er eigenlijk geen tijd voor. Beter wel, want meteen doorgaan werkt toch niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel balen ja. Kun je niet een paar uurtjes rust nemen en dan beginnen? Of vanmiddag leren maar niet te lang, als soort van rust-beloning?
Ik zit te wachten op feedback van m'n casuïstiek, zodat ik deze week een definitieve versie in elkaar kan knutselen...
Nog nooit gehad?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat een paar uurtjes chillen doe ik ook al.. al heb ik er eigenlijk geen tijd voor. Beter wel, want meteen doorgaan werkt toch niet.
Ik ga straks voor het eerst in m'n leven lasagne maken, daar heb ik nou nog nooit zin in gehad.. maar had er gisteren in de AH ineens zin in
Net zoals bij IB slaat ie af en toe op tilt. En ik heb nu een verband ontdekt tussen het uploaden van foto's en het op tilt slaan... Dus denk software probleem ofzoiets.quote:
Lasagne!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog nooit gehad?Ooooh, echt geniaal lekker, ik ga dat deze week ook nog wel een keertje maken denk ik!
Tip: doe er zelf iets van extra kruiden in en wat extra groente, anders is het wel een heel erg basispakket. En heb je de Honig of de AH-variant gekocht? Ik vind de AH altijd van die harde bladen hebben
.
Ik bedoel die pakken... Wereldgerecht-like, zeg maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lasagne!Gisteren nog gemaakt. Ik wist niet dat er ook bladen waren van AH? Ik kan altijd alleen de Grand'Italia variant vinden.
Foei!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedoel die pakken... Wereldgerecht-like, zeg maar.
Welkom plaatsgenoot!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef Dupje het volgende:
Weer in Lent, zometeen mijn nieuwe telefoon halen, HTC Legend
Ik maak de tomatensaus (en eventueel kaassaus) zelf. De bladen niet, ik heb namelijk geen pastamachine. Erg lekker!quote:
Ah nee dat is me te veel werk. Ik gooi er zelf wel altijd nog diverse groenten en kruiden doorheen, gebruik het pak gewoon als basisquote:Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik maak de tomatensaus (en eventueel kaassaus) zelf. De bladen niet, ik heb namelijk geen pastamachine. Erg lekker!Een oud huisgenootje vond lasagne haar specialiteit, bleek dat het een Knorr Wereldgerecht was
.
Valt wel mee hoeveel werk het is eigenlijk. Het wachten op de oven duurt lang, maar de vulling maken is vrij snel klaar. Hoewel jij daar natuurlijk geen tijd voor hebt met je strakke planningquote:Op maandag 10 mei 2010 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah nee dat is me te veel werk. Ik gooi er zelf wel altijd nog diverse groenten en kruiden doorheen, gebruik het pak gewoon als basis.
Maar het zegt wel iets over de kookkunsten van je huisgenote als dat al een specialiteit was. De rest van de week at ze friet?.
Hoeft ook niet, ik ben ook verre van culinair aangelegd, maar dat oud huisgenootje is wel het andere uiterste.quote:
Nu haal je er één ding uitquote:
Elke week? Alleen daar? Kom eens maar wat data! Is het vanavond ook? Vanaf hoe laat?quote:
Dan ben ik nog niet wakkerquote:
Max 5 dus, alleen kan je ook al meedoenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoeveel personen moeten er in een team? Misschien dat vanavond nog wel een optie gaat worden!
je bent van plan met laysa te gaan of ?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat gaat niet lukken met 4 denk ik, maar bij een team mee doen kan misschien wel.
Die wil wel mee, maar die wil niet meedoen. Dus ik en een vriend.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent van plan met laysa te gaan of ?
Of met zn andere liefje?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent van plan met laysa te gaan of ?
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwdquote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu haal je er één ding uit. Maar goed, het is vaak helemaal niet zo veel werk om bijv. zelf een saus of puree te maken en het zelf te kruiden. Ik vind pakjes/zakjes vaak erg zout. Ik vind het overigens niet erg als mensen het gebruiken hoor, moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens Unox soep, lekker
, maar over het algemeen probeer ik mijn eten zelf te maken.
Hmzzz als jullie dit keer zorgen om wel het sjuutje te komen brengen zal ik erover na denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
das niet echt n optie he, wel meegaan en niet meedoen
je zit gewoon met je groepje aan n tafel en hebt een invullijstje voor je neus
zo zitten er nog meer groepjes in de kroeg als t goed iskan ondertussen gewoon babbelen, en als er n ronde is de vragen beantwoorden
half 9 ben ik dr, ff bij mn tante zaklamphoesje brengen om te makenquote:
half 10 begint hetquote:
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigdquote:
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerechtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwd
Lekker! Ik heb al véél te lang geen paella gegeten. Goed idee!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwd
Wat een dwaas! Zit ie daar gewoon tussen de rondes door te studerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:28 schreef Swine het volgende:
Kansloos ten onder gegaan bij de pubquiz![]()
Maar wel mijn huiswerk af![]()
En ook nog eens verstandig geweest door niet mee te gaan borrelen met iedereen![]()
Rituals kookt twee keer voor iedereenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al véél te lang geen paella gegeten. Goed idee!
Maar of die paella dan lekker wordt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rituals kookt twee keer voor iedereen
Lasagne en paella!.
Thuis!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigd.
Leuk dat Laysa en D_K er ook waren trouwens. Ik heb Laysa gezien en gesproken!.
[..]
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerecht. Maar dan wel iets pittiger, met kip én vis
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigd.
Leuk dat Laysa en D_K er ook waren trouwens. Ik heb Laysa gezien en gesproken!.
[..]
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerecht. Maar dan wel iets pittiger, met kip én vis
.
Wazig?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef vogelkooi het volgende:
Deja vu aan het kijken, wazige film.
Meestal rond deze tijd, maar dan kan ik mezelf er niet toe zetten om mijn toetsenbord te gebruikenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Alweer een tijd geleden dat jij zo vroeg hier was, toch?
Hehe, inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meestal rond deze tijd, maar dan kan ik mezelf er niet toe zetten om mijn toetsenbord te gebruikenLang niet meer gesproken
Ik heb vandaag een rustige dag. Eén responsiecollege en daarna een practicum. Ik ben om 12 uur weer klaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hopelijk niet zo erg als gisteren![]()
Jij?
Hier twee uurtjes klinisch redeneren en twee uurtjes kloppen op de thorax en naar longen luisteren en dan zijn we ook weer klaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een rustige dag. Eén responsiecollege en daarna een practicum. Ik ben om 12 uur weer klaar. Heerlijk. Morgen nog zo'n dag (iets drukker) en dan al weekend!
Lekker hè! Bevalt PKO?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Hier twee uurtjes klinisch redeneren en twee uurtjes kloppen op de thorax en naar longen luisteren en dan zijn we ook weer klaar
Dat het weer te belachelijk laat zou worden?quote:
Ook in Lindenholt? Dan twee tips: zorg dat iemand links langs het hek stormt om daarna allemaal mensen in de rug te schieten (tip van swarmi, zelf niet geprobeerd), en zorg dat je het huisje rechts te pakken krijgt. Allebei bekeken vanaf het 'beginpunt' zeg maar, dat je vooraan in het veld begint.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:14 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, zo om 2 uur een stuk of 300 balletjes per persoon verschieten op een paintballterrein
quote:
Thanks, overbuurjongen heeft ze al voor mn deur gezet.quote:
En ik stond rond 9 uur al onder de douche.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij staat ze onder de douche, en ik heb de kussens wel een verdieping hoger gezet, zodat ze ze mee kan nemen als ze onder de douche uit komt
Mooi niet.quote:
Ja, best wel. Vind het wel lastig hoor. Anamnese afnemen lukt me nog niet, loop steeds vast of vergeet weer dingenquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat het weer te belachelijk laat zou worden?
Balen! Maar ja, we overleven het vast wel.quote:
Hoor het van meer mensen ja! Komt wel goed, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, best wel. Vind het wel lastig hoor. Anamnese afnemen lukt me nog niet, loop steeds vast of vergeet weer dingenLO is leuker
Dit is werkelijk abacadabra voor mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Balen! Maar ja, we overleven het vast wel..
McClaren gaat trouwens van Twente naar Wolfsburg. Nu maakt Twente volgend jaar helemaal niks klaar in de Champions League.
Ik weet toevallig dat McClaren van Middlesbrough komt en dat ie nu van Twente was, en als hij weggaat kunnen ze niks meer want hij is fantastisch.. zoiets?quote:
McClaren heeft Twente wel groot gemaakt de afgelopen twee seizoenen ja, ben bang dat een volgende trainer dat niet op landskampioenschapsniveau kan voortzetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat McClaren van Middlesbrough komt en dat ie nu van Twente was, en als hij weggaat kunnen ze niks meer want hij is fantastisch.. zoiets?
Goed bezig Yashi, kudo's!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weer een hoofdstuk af, nog maar 3 te gaan
Dit is bijna voor het eerst dat ik bijna vooruitloop op de stof
Misschien niet zo veel zooi kopen! Of gewoon van die fietstassen aanschaffen, wel zo handig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Swine het volgende:
Ik haat het als ik in twee keer boodschappen moet doenHeb verdomme nog niet alles in huis
Waren we laatste?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Roei het volgende:
Ja laatste met de quiz, dat lag zeker niet aan mij! En toch wel weer veel te laat geworden.. Wilde eigenlijk een beetje op tijd naar bed maar valt toch weer tegen.
[..]
Misschien niet zo veel zooi kopen! Of gewoon van die fietstassen aanschaffen, wel zo handig.
En dat is al de 5e keer dat ik dat herhalen tegenkom in 3 blz. en ik weet herhaling is de sleutel tot onthouden, maar je kan het ook overdrijvenquote:Door het verschuiven of spreiden van risico, kunnen risico’s worden weggenomen van personen die een afkeer van risico hebben of kan de afkeer van risico worden verlaagd. Naast het verhogen van de maatschappelijke welvaart zijn er uiteraard nog andere economische voordelen verbonden aan de risicospreiding.
door de spreiding kan risico worden weggenomen van personen die een afkeer hebben van risico.
wij waren iets vergeten voor wat we vanavond zouden eten, dus eten we nu maar het eten wat we morgen zouden eten, want dat hebben we wel compleetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Swine het volgende:
Ik haat het als ik in twee keer boodschappen moet doenHeb verdomme nog niet alles in huis
Ja gedeeld met die andere van hier, de kardinaal geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Waren we laatste?![]()
Hoelaat heb je het gemaakt dan? En belangrijker, met wie en wat is er gebeurt?
Volgende keer dat ik boodschappen doe mag je meefietsen, kan je daarna wel mee-eten
Ah mên, zulke groepen zijn echt mega-irritant. Het is maar te hopen dat die er niet vaker zijn dan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, en er zat zo'n kudde druildruiven achter in de hoek bij de wc's! Van die echte nerds, fanatiek dat ze waren. Spelbedervers voor iedereen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Harry Brown was een goede tip van je, Swine!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:12 schreef Roei het volgende:
[..]Dat had inderdaad niet gepast bij z'n karakter, vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Die moet ik ook nog kijken ja, staat al een tijdje geparkeerd op de schijf hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het af en toe wel een vage film
Gister heb ik hier met een half oog Orphan meegekeken, wel goed plot
Onder andere, maar je doet ook stationexamens. Dus praktijkhandelingen. Vind het verder nogal vaag ingedeeld. De verschillende zaken als communicatie, lichamelijk onderzoek en klinisch redeneren lopen kriskras door elkaar heen. En alles is verplicht. Op zich wel logisch, maar ook wel weer lastig wanneer je graag wil borrelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoor het van meer mensen ja! Komt wel goed, toch?Hoe sluit je dit blok af? Gewoon d.m.v. een tentamen?
[..]
Tja, kies je zelf voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef Roei het volgende:
[..]
Ja gedeeld met die andere van hier, de kardinaal geloof ik.
Ik was echt om half 6 pas thuis ofzo, het was al licht in ieder geval. Waren nog met een man of 6 geloof ik. Nouja, was wel lachen. Wel kut dat in de tio gerookt mag worden. Echt last van m'n ogen gehad vannacht.
En eten idd, is al weer een tijdje geleden!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Harry Brown was een goede tip van je, Swine!
Ik dacht dat je Oprah verkeerd spelde, totdat ik "wel goed plot" zag staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister heb ik hier met een half oog Orphan meegekeken, wel goed plot
ik ook om half 6, jij en vrouwelijke D liepen de ene kant op, ik en mannelijke D de andere kantquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef Roei het volgende:
Ik was echt om half 6 pas thuis ofzo, het was al licht in ieder geval. Waren nog met een man of 6 geloof ik. Nouja, was wel lachen. Wel kut dat in de tio gerookt mag worden. Echt last van m'n ogen gehad vannacht.
En eten idd, is al weer een tijdje geleden!
Het leest ook niet echt lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:26 schreef Roei het volgende:
E en L zijn nog met strontzatte koppen bij vrouwelijke D () aan gaan bellen enzo. Ik wilde daar blijven slapen maar ik mocht niet.
Dus ik moest fietsen, weet niet waar L en E uiteindelijk beland zijn..
Dit praat niet echt lekker trouwens.
Misschien is 'ie ook niet helemaal lekkerquote:
Misschien is dat juist de bevestigingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Roei het volgende:
Je weet dat dat niet waar is, je had me toch gezien!
Ik kan me zo 1-2-3 niet voorstellen dat vrienden van me in geldnood zouden komen door telefoonrekeningen maar mocht de nood aan de man zijn dan zou ik het excuus wel accepteren, en lappen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Meningsverschil over vakantie
Wat zouden jullie doen?
Ja ze dacht een bepaalde bundel te hebben he.. Mij kost het ook een godsvermogen om buiten m'n bundel te sms'en.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same. Alhoewel dat hele sms verhaal wel een beetje gaar is. "Had ik niet aan kunnen zien komen", ja euh, minder smsen?Sowieso, voor 600 euro smsen
Piet we willen meer van je horen dan alleen over 24quote:
Hoeft niet in één maand geweest te zijn hè, het kan zijn dat ze er pas na 2 of meer maanden achter kwam? Je weet nooit..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg600 euro smsen, das 6000 smsjes, als het al niet meer is
Dan moet je je rekeningen meer in de gaten houden. Eén maand snap ik dat nog, maar een tweede maand niet meer. Dus dan ga je met 200 euro al flink het schip in, maar daar houdt het op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoeft niet in één maand geweest te zijn hè, het kan zijn dat ze er pas na 2 of meer maanden achter kwam? Je weet nooit..
Zhe fack ja! Lang geleden dat ik zo baalde dat de volgende drie episodes nog zo lang duren... Jack is Back!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same. Alhoewel dat hele sms verhaal wel een beetje gaar is. "Had ik niet aan kunnen zien komen", ja euh, minder smsen?Sowieso, voor 600 euro smsen
Het zijn meestal de vrouwen die het doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 06:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Precies.
Maar mocht een vriend van me echt zo'n idioot zijn, dan sure. Moet het wel een eenmalige actie zijn
Dan ben ik doorgaans wat vergevingsgezinderquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Het zijn meestal de vrouwen die het doen
freudiaanse verspreking hihiquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:14 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenOnderzoeksbegeleiding gaat weer eens niet door
Zo toch naar school om onszelf te begleiden
ik hoorde t van die jon :p ik ging eigelijk zeilen, maar nu niet meer dus ik kom stappen :pquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:53 schreef Sander het volgende:
Oh, ik sta donderdag in de van buren!
Wat kijk jij allemaal dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef royjn het volgende:
Morgen eerst een lekker uitslapen en daarna mijn series van afgelopen week kijken.
Heb er genoeg in te halen.
Zo ziet mijn dag er morgen ook uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef royjn het volgende:
Morgen eerst een lekker uitslapen en daarna mijn series van afgelopen week kijken.
Heb er genoeg in te halen.
Dat wordt dus de kroeg en dan toevallig je laptop 'vergeten'quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef AMDB het volgende:
Morgen uitslapen en dan aan school werken, 's avonds stappen en vrijdagmiddag in de McDonald's of een kroeg aan project werken omdat de school dicht is
Ik moet nog kijken:quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef royjn het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken:
Voor morgen:
The Pacific
Breaking Bad
Chuck
House
The Big Bang Theory
Lost
V (2009)
MythBusters
En dan nog voor de rest van de week:
Community
Fringe
Stargate Universe
Doctor Who (2005)
Dit zijn die series die nu lopen maar ik volg er nog veel meer
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Willen op zich wel ja
Balen trouwens, morgen afgesproken om de hele dag op de faculteit aan een programma te werken met een practicumpartner, is de faculteit natuurlijk gesloten
Ik hoef dan wel niet te werken maar ik heb een miljoen opdrachten en een tentamen dus ik heb ook geen vrijquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Mikkie het volgende:
Het is weer zo ver. Iedereen hier is morgen vrij en ik moet weer werken. Zhe fack.
Ik ben al heel verbaasd als ik een aflevering Over de Kook kan terugkijken, ik kan daar echt geen tijd voor vrijmakenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:32 schreef AMDB het volgende:
Ik heb het gelukkig wat rustiger, volg op het moment alleen Lost, HIMYM, The Office en Modern Family. En zelfs voor die series moet ik nog tijd vrijmaken vaak
Iets met hate to say i told you so?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Willen op zich wel ja
Balen trouwens, morgen afgesproken om de hele dag op de faculteit aan een programma te werken met een practicumpartner, is de faculteit natuurlijk gesloten
En als je dan iets kijkt, kijk je 'Over de kook'. Da's dan weer jammerquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoef dan wel niet te werken maar ik heb een miljoen opdrachten en een tentamen dus ik heb ook geen vrij
[..]
Ik ben al heel verbaasd als ik een aflevering Over de Kook kan terugkijken, ik kan daar echt geen tijd voor vrijmaken(voor series/programma's dus)
Das echt het enige dat ik enigszins volgquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als je dan iets kijkt, kijk je 'Over de kook'. Da's dan weer jammer. Wel balen dat je het zo druk hebt, heb je nog niks aan je gratis vrije dag!
.
Maar dan zonder hate to say?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Iets met hate to say i told you so?
Precies! Al die hongerige feestbeestmondjes moeten gevuld worden...quote:
Gefeliciteerd hequote:
goeie relatietest dan weer welquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt ie straks thuis..
"Yash, ik moet je iets vertellen, je bent zwanger"
don't tempt faithquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt ie straks thuis..
"Yash, ik moet je iets vertellen, je bent zwanger"
Ik vond Italië opzich wel een goede relatietest, en het samen een ikeakast in elkaar zetten.. En sowieso het samenwonen in één kamerquote:
Jammer dat er weer van die stampherrie is, daar haak ik op af...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Swine het volgende:
Breda was heftig stappen!![]()
Maat van me had met de taxi chauffeur nog gehad over prostaatmassages, anusvingeren en ik weet niet wat![]()
Moest alleen weer bar vroeg de trein naar nijmegen pakken zeg![]()
Wie komt er vanavond party hardy'en in de Molenstraat?! Weer aantal toffe Dj's op het podium!
wtfquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
We moeten ook nog eens een catanmeet plannen mensen!
Pick me!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja misschien moet ik met mensen zeggen, swarmie en mikkie![]()
Maar als andere mee willen doen is het bst, ik heb de 5-6 spelers uitbreiding dus
Had ik al verwacht ja, er lag hier al netjes een paar weken een briefje in de bus over mogelijk overlast, ik dacht alleen dat het smiddags al begon?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond naar een strandfeest aan de Waal.. dat strandje voor jullie huis gok ik IB/Dup/Yash.
Lekker weertje wel.. maar wel Vato Gonzalez!
...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver, er zaten mieren in mijn ontbijtkoek, terwijl ik dat in een dichte doos heb zitten
Mieren in de doos van Yashiquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver, er zaten mieren in mijn ontbijtkoek, terwijl ik dat in een dichte doos heb zitten
Zes spelers duurt me inderdaad echt te lang. Ik vind vier meestal al zat, maar voor Swine kunnen we een uitzondering maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja misschien moet ik met mensen zeggen, swarmie en mikkie![]()
Maar als andere mee willen doen is het bst, ik heb de 5-6 spelers uitbreiding dus
Tja, je leeft dan ook in de negorijen daar achter, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
Die doos sluit ook niet heel goed af, dus ze zullen er wel ingekropen zijn
+1 dure woorden gebruikenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Tja, je leeft dan ook in de negorijen daar achter, dan krijg je dat.
Ze draaien de Vengaboys? Da's hipquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, de muziek is aan op het strandfeest, *BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM* hopen dat die bass straks wel wat naar beneden gaat
Dus? Tijd om lekker mee te feestenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee het is van die vage hippe trance achtig iets.. Ik word er iig niet heel vrolijk van aangezien ik aant studeren benHet klinkt net alsof het in de achtertuin is hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |