Das echt het enige dat ik enigszins volgquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als je dan iets kijkt, kijk je 'Over de kook'. Da's dan weer jammer. Wel balen dat je het zo druk hebt, heb je nog niks aan je gratis vrije dag!
.
Maar dan zonder hate to say?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Iets met hate to say i told you so?
Precies! Al die hongerige feestbeestmondjes moeten gevuld worden...quote:
Gefeliciteerd hequote:
goeie relatietest dan weer welquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt ie straks thuis..
"Yash, ik moet je iets vertellen, je bent zwanger"
don't tempt faithquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt ie straks thuis..
"Yash, ik moet je iets vertellen, je bent zwanger"
Ik vond Italië opzich wel een goede relatietest, en het samen een ikeakast in elkaar zetten.. En sowieso het samenwonen in één kamerquote:
Jammer dat er weer van die stampherrie is, daar haak ik op af...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Swine het volgende:
Breda was heftig stappen!![]()
Maat van me had met de taxi chauffeur nog gehad over prostaatmassages, anusvingeren en ik weet niet wat![]()
Moest alleen weer bar vroeg de trein naar nijmegen pakken zeg![]()
Wie komt er vanavond party hardy'en in de Molenstraat?! Weer aantal toffe Dj's op het podium!
wtfquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
We moeten ook nog eens een catanmeet plannen mensen!
Pick me!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja misschien moet ik met mensen zeggen, swarmie en mikkie![]()
Maar als andere mee willen doen is het bst, ik heb de 5-6 spelers uitbreiding dus
Had ik al verwacht ja, er lag hier al netjes een paar weken een briefje in de bus over mogelijk overlast, ik dacht alleen dat het smiddags al begon?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond naar een strandfeest aan de Waal.. dat strandje voor jullie huis gok ik IB/Dup/Yash.
Lekker weertje wel.. maar wel Vato Gonzalez!
...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver, er zaten mieren in mijn ontbijtkoek, terwijl ik dat in een dichte doos heb zitten
Mieren in de doos van Yashiquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gadver, er zaten mieren in mijn ontbijtkoek, terwijl ik dat in een dichte doos heb zitten
Zes spelers duurt me inderdaad echt te lang. Ik vind vier meestal al zat, maar voor Swine kunnen we een uitzondering maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja misschien moet ik met mensen zeggen, swarmie en mikkie![]()
Maar als andere mee willen doen is het bst, ik heb de 5-6 spelers uitbreiding dus
Tja, je leeft dan ook in de negorijen daar achter, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
Die doos sluit ook niet heel goed af, dus ze zullen er wel ingekropen zijn
+1 dure woorden gebruikenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Tja, je leeft dan ook in de negorijen daar achter, dan krijg je dat.
Ze draaien de Vengaboys? Da's hipquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, de muziek is aan op het strandfeest, *BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM* hopen dat die bass straks wel wat naar beneden gaat
Dus? Tijd om lekker mee te feestenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee het is van die vage hippe trance achtig iets.. Ik word er iig niet heel vrolijk van aangezien ik aant studeren benHet klinkt net alsof het in de achtertuin is hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |