Het leest ook niet echt lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:26 schreef Roei het volgende:
E en L zijn nog met strontzatte koppen bij vrouwelijke D () aan gaan bellen enzo. Ik wilde daar blijven slapen maar ik mocht niet.
Dus ik moest fietsen, weet niet waar L en E uiteindelijk beland zijn..
Dit praat niet echt lekker trouwens.
Misschien is 'ie ook niet helemaal lekkerquote:
Misschien is dat juist de bevestigingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Roei het volgende:
Je weet dat dat niet waar is, je had me toch gezien!
Ik kan me zo 1-2-3 niet voorstellen dat vrienden van me in geldnood zouden komen door telefoonrekeningen maar mocht de nood aan de man zijn dan zou ik het excuus wel accepteren, en lappen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Meningsverschil over vakantie
Wat zouden jullie doen?
Ja ze dacht een bepaalde bundel te hebben he.. Mij kost het ook een godsvermogen om buiten m'n bundel te sms'en.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same. Alhoewel dat hele sms verhaal wel een beetje gaar is. "Had ik niet aan kunnen zien komen", ja euh, minder smsen?Sowieso, voor 600 euro smsen
Piet we willen meer van je horen dan alleen over 24quote:
Hoeft niet in één maand geweest te zijn hè, het kan zijn dat ze er pas na 2 of meer maanden achter kwam? Je weet nooit..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg600 euro smsen, das 6000 smsjes, als het al niet meer is
Dan moet je je rekeningen meer in de gaten houden. Eén maand snap ik dat nog, maar een tweede maand niet meer. Dus dan ga je met 200 euro al flink het schip in, maar daar houdt het op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoeft niet in één maand geweest te zijn hè, het kan zijn dat ze er pas na 2 of meer maanden achter kwam? Je weet nooit..
Zhe fack ja! Lang geleden dat ik zo baalde dat de volgende drie episodes nog zo lang duren... Jack is Back!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Same. Alhoewel dat hele sms verhaal wel een beetje gaar is. "Had ik niet aan kunnen zien komen", ja euh, minder smsen?Sowieso, voor 600 euro smsen
Het zijn meestal de vrouwen die het doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 06:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Precies.
Maar mocht een vriend van me echt zo'n idioot zijn, dan sure. Moet het wel een eenmalige actie zijn
Dan ben ik doorgaans wat vergevingsgezinderquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Het zijn meestal de vrouwen die het doen
freudiaanse verspreking hihiquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:14 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenOnderzoeksbegeleiding gaat weer eens niet door
Zo toch naar school om onszelf te begleiden
ik hoorde t van die jon :p ik ging eigelijk zeilen, maar nu niet meer dus ik kom stappen :pquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:53 schreef Sander het volgende:
Oh, ik sta donderdag in de van buren!
Wat kijk jij allemaal dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef royjn het volgende:
Morgen eerst een lekker uitslapen en daarna mijn series van afgelopen week kijken.
Heb er genoeg in te halen.
Zo ziet mijn dag er morgen ook uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef royjn het volgende:
Morgen eerst een lekker uitslapen en daarna mijn series van afgelopen week kijken.
Heb er genoeg in te halen.
Dat wordt dus de kroeg en dan toevallig je laptop 'vergeten'quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef AMDB het volgende:
Morgen uitslapen en dan aan school werken, 's avonds stappen en vrijdagmiddag in de McDonald's of een kroeg aan project werken omdat de school dicht is
Ik moet nog kijken:quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef royjn het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken:
Voor morgen:
The Pacific
Breaking Bad
Chuck
House
The Big Bang Theory
Lost
V (2009)
MythBusters
En dan nog voor de rest van de week:
Community
Fringe
Stargate Universe
Doctor Who (2005)
Dit zijn die series die nu lopen maar ik volg er nog veel meer
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Willen op zich wel ja
Balen trouwens, morgen afgesproken om de hele dag op de faculteit aan een programma te werken met een practicumpartner, is de faculteit natuurlijk gesloten
Ik hoef dan wel niet te werken maar ik heb een miljoen opdrachten en een tentamen dus ik heb ook geen vrijquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Mikkie het volgende:
Het is weer zo ver. Iedereen hier is morgen vrij en ik moet weer werken. Zhe fack.
Ik ben al heel verbaasd als ik een aflevering Over de Kook kan terugkijken, ik kan daar echt geen tijd voor vrijmakenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:32 schreef AMDB het volgende:
Ik heb het gelukkig wat rustiger, volg op het moment alleen Lost, HIMYM, The Office en Modern Family. En zelfs voor die series moet ik nog tijd vrijmaken vaak
Iets met hate to say i told you so?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Willen op zich wel ja
Balen trouwens, morgen afgesproken om de hele dag op de faculteit aan een programma te werken met een practicumpartner, is de faculteit natuurlijk gesloten
En als je dan iets kijkt, kijk je 'Over de kook'. Da's dan weer jammerquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoef dan wel niet te werken maar ik heb een miljoen opdrachten en een tentamen dus ik heb ook geen vrij
[..]
Ik ben al heel verbaasd als ik een aflevering Over de Kook kan terugkijken, ik kan daar echt geen tijd voor vrijmaken(voor series/programma's dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |