SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met Dan is ook geniaalquote:
Wat leuk! Ik wil deze zomer misschien ook naar Londen gaan! Of Berlijn. Of een andere plek waar ik alleen heen wil/durfquote:
Waarom alleen? Mikkie wil best mee denk ik!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil deze zomer misschien ook naar Londen gaan! Of Berlijn. Of een andere plek waar ik alleen heen wil/durf.
Jij met je Mikkie obsessie. Heb je z'n agenda wel eens gezien? Die heeft geen tijd voor vakanties hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom alleen? Mikkie wil best mee denk ik!
Iedereen heeft al een verleden met Mikkie hier hoor! Je hoort er pas echt bij als je iets met Mikkie hebt gedaan! Mikkie doet alsof ie het druk heeft,maar dat is maar schijn!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij met je Mikkie obsessie. Heb je z'n agenda wel eens gezien? Die heeft geen tijd voor vakanties hoor.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een verleden met Mikkie hier hoor! Je hoort er pas echt bij als je iets met Mikkie hebt gedaan! Mikkie doet alsof ie het druk heeft,maar dat is maar schijn!
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef Sander het volgende:Die telefoon heb ik ook gehad! R.i.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ik moest het plaatje er weer bij pakken om de telefoon te zienquote:Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die telefoon heb ik ook gehad! R.i.p.
2 jaar geleden ben ik met een vriendin naar Berlijn geweest. Dat was zo leukquote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil deze zomer misschien ook naar Londen gaan! Of Berlijn. Of een andere plek waar ik alleen heen wil/durf.
Shit, die D_K prikt ook overal zo doorheen!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een verleden met Mikkie hier hoor! Je hoort er pas echt bij als je iets met Mikkie hebt gedaan! Mikkie doet alsof ie het druk heeft,maar dat is maar schijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |