Euhm, heb mijn Xpressmusic nu een 9 maanden ofzo, of iets langer.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:35 schreef LastRequest het volgende:
Huh Dupje ik heb het idee dat jij laatst nog een nieuwe telefoon had?
Ik moest keihard studeren want ik had vanochtend een tentamen dat keihard gefaald is. Ach ja.
En nu weer studeren want maandag weer een die ik toch wel echt wil halen.. Tis alleen nogal moeilijk om te beginnen, ben net klaar met m'n tentamen dan vind ik dat ik rust verdien
Even achtergrondinfo: het systeem heeft aangegeven dat het niet in werking was, dus in zoverre werkte het wel. Het probleem was alleen dat ze een dummy in de auto hadden gezet en geen echt persoon, dus de waarschuwing dat het systeem uit stond kwam niet echt doorquote:Op maandag 10 mei 2010 13:39 schreef LastRequest het volgende:
http://freshgadgets.nl/fa(...)an-volvo-werken-niet
Da's wel balen ja. Kun je niet een paar uurtjes rust nemen en dan beginnen? Of vanmiddag leren maar niet te lang, als soort van rust-beloning?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:35 schreef LastRequest het volgende:
Huh Dupje ik heb het idee dat jij laatst nog een nieuwe telefoon had?
Ik moest keihard studeren want ik had vanochtend een tentamen dat keihard gefaald is. Ach ja.
En nu weer studeren want maandag weer een die ik toch wel echt wil halen.. Tis alleen nogal moeilijk om te beginnen, ben net klaar met m'n tentamen dan vind ik dat ik rust verdien
Laten makenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ga je eigenlijk met je oude doen dup?
Dat een paar uurtjes chillen doe ik ook al.. al heb ik er eigenlijk geen tijd voor. Beter wel, want meteen doorgaan werkt toch niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel balen ja. Kun je niet een paar uurtjes rust nemen en dan beginnen? Of vanmiddag leren maar niet te lang, als soort van rust-beloning?
Ik zit te wachten op feedback van m'n casuïstiek, zodat ik deze week een definitieve versie in elkaar kan knutselen...
Nog nooit gehad?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat een paar uurtjes chillen doe ik ook al.. al heb ik er eigenlijk geen tijd voor. Beter wel, want meteen doorgaan werkt toch niet.
Ik ga straks voor het eerst in m'n leven lasagne maken, daar heb ik nou nog nooit zin in gehad.. maar had er gisteren in de AH ineens zin in
Net zoals bij IB slaat ie af en toe op tilt. En ik heb nu een verband ontdekt tussen het uploaden van foto's en het op tilt slaan... Dus denk software probleem ofzoiets.quote:
Lasagne!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog nooit gehad?Ooooh, echt geniaal lekker, ik ga dat deze week ook nog wel een keertje maken denk ik!
Tip: doe er zelf iets van extra kruiden in en wat extra groente, anders is het wel een heel erg basispakket. En heb je de Honig of de AH-variant gekocht? Ik vind de AH altijd van die harde bladen hebben
.
Ik bedoel die pakken... Wereldgerecht-like, zeg maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lasagne!Gisteren nog gemaakt. Ik wist niet dat er ook bladen waren van AH? Ik kan altijd alleen de Grand'Italia variant vinden.
Foei!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedoel die pakken... Wereldgerecht-like, zeg maar.
Welkom plaatsgenoot!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef Dupje het volgende:
Weer in Lent, zometeen mijn nieuwe telefoon halen, HTC Legend
Ik maak de tomatensaus (en eventueel kaassaus) zelf. De bladen niet, ik heb namelijk geen pastamachine. Erg lekker!quote:
Ah nee dat is me te veel werk. Ik gooi er zelf wel altijd nog diverse groenten en kruiden doorheen, gebruik het pak gewoon als basisquote:Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik maak de tomatensaus (en eventueel kaassaus) zelf. De bladen niet, ik heb namelijk geen pastamachine. Erg lekker!Een oud huisgenootje vond lasagne haar specialiteit, bleek dat het een Knorr Wereldgerecht was
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |