quote:
quote:
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kopquote:Op zondag 9 mei 2010 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa hoezo had je van een ander dan gepikt
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kop
ohhhhhhh meen je niet, ging ze weer gillen,schoppen en schreeuwen onze Kal, trek je er maar niks van aan hoor ik sta naast je, of was het nou achter je, nou kortom ik bescherm je wel hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kop
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhh meen je niet, ging ze weer gillen,schoppen en schreeuwen onze Kal, trek je er maar niks van aan hoor ik sta naast je, of was het nou achter je, nou kortom ik bescherm je wel hoor
Lieffffquote:Op zondag 9 mei 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, ik meld me ook na ontbijt op bed![]()
Lief ging naar beneden met de woorden "Ik ga ******* (insert jongensnaam) even helpen theezetten" en kwam vervolgens met thee en cadeautje weer boven, en later ging hij weer naar beneden omdat ********** (insert meisjesnaam) ook nog wat voor me had, en kwam boven met een hartvormige moederdagtaart
En de heren zijn zo te zien op tijd vertrokken vanaf Athene en worden slechts 5 minuten te laat op Düsseldorf verwacht
oh wat lief.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, ik meld me ook na ontbijt op bed![]()
Lief ging naar beneden met de woorden "Ik ga ******* (insert jongensnaam) even helpen theezetten" en kwam vervolgens met thee en cadeautje weer boven, en later ging hij weer naar beneden omdat ********** (insert meisjesnaam) ook nog wat voor me had, en kwam boven met een hartvormige moederdagtaart
En de heren zijn zo te zien op tijd vertrokken vanaf Athene en worden slechts 5 minuten te laat op Düsseldorf verwacht
En terechtquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als zeikwijf van de SC heb ik mijzelf maar verwend met een ontbijt op bed
topquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je niet teveel gekruimeld??quote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:
't Zijn allemaal zeikwijven en aandachtshoeren manquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal zeikwijven en aandachtshoeren man![]()
Kwijlend van genot blij zijn met cadeautjes, die de juf godverdomme gemaakt heeft.![]()
Als er al iemand een ontbijt verdiend, is het de juf wel die het organiseert
Wie zegt dat ik mams wat geef? Doorgaans geef ik mijn moeder met alle liefde een setje blauwe ogenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kwijlend van genot blij zijn met cadeautjes, die de juf godverdomme gemaakt heeft.![]()
Ga jij Liesje dan eens heel gauw een ontbijtje brengenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is je gegundquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zal ik je moeder geven?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mams wat geef? Doorgaans geef ik mijn moeder met alle liefde een setje blauwe ogen
Is die nu moeder of juf? Of beide?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij Liesje dan eens heel gauw een ontbijtje brengen
Dan geeft ons pap je wat terug denk ik!quote:
Een heule orgie daar bij jouw thuisquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan geeft ons pap je wat terug denk ik!
Ben gekke Henkie niet hè. It's ment to be the other way around. Lees de Bijbel maarquote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij Liesje dan eens heel gauw een ontbijtje brengen
Kan alleen i.c.m. minder eten. Volgende week ga je trouwens bijna niets afvallen, want begint je spiermassa zich weer te ontwikkelenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef D. het volgende:
Ook hier maar ff mijn vreugde delen:
resultaat van een weekje fietsen: -1,7kg
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken hèquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan geeft ons pap je wat terug denk ik!
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef D. het volgende:
Ik eet idd ook minder, uiteraardquote:Op zondag 9 mei 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan alleen i.c.m. minder eten. Volgende week ga je trouwens bijna niets afvallen, want begint je spiermassa zich weer te ontwikkelen
Jufquote:
Da's de bedoelingquote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Week drie gaat het weer wat beter, gewoon doorgaan
LOLquote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Bijna uitge-aanstalte maken.
Een kaart volgeschreven met onzin over een fantastische prijs die u mevrouw - insert voorletters en achternaam van mijn moeder- heeft gewonnen en waar ze vast en zeker dolenthousiast over is. Want ze mag immers met niemand minder dan -insert mijn naam- een dagje genieten in Mokum. En dan op de enveloppe: Aan de bewoner van dit huis.
Soms vind ik mezelf zelfs te flauw.
En toch knaagt het ergens in je, diep van binnen, dat je niets kreegquote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Geintje, moederdag vind ik een commerìele nepzooi, die alleen nog leuk was toen de kindertjes trots met eigen knutselwerkjes aan kwam. Dus moederdag gaat hier ongemerkt voorbij, want mijn moeder is er niet meer en mijn schoonmoeder is een trut.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Las ik ergens orgie?![]()
Door de paar dagen Frankrijk hebben ze zich hier heel slecht voor kunnen bereiden of moederdag , zeggen zeNu ga ik de hele dag misbruik maken van hun schuldgevoel.
Geintje, moederdag vind ik een commerìele nepzooi, die alleen nog leuk was toen de kindertjes trots met eigen knutselwerkjes aan kwam. Dus moederdag gaat hier ongemerkt voorbij, want mijn moeder is er niet meer en mijn schoonmoeder is een trut.
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzoquote:
Mijn docher komt net beneden met een grote fles Dove douche, niet ingepakt. Volgens mij heeft ze hem ergens uit mijn eigen kast gegaptquote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch knaagt het ergens in je, diep van binnen, dat je niets kreeg![]()
leer mij die wijven kennen![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:29 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Goed gedaan D.tje![]()
En voor de Moeders onder ons....Fijne dag
O meis tochquote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzo![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn docher komt net beneden met een grote fles Dove douche, niet ingepakt. Volgens mij heeft ze hem ergens uit mijn eigen kast gegapt
Ssstt je bent gewoon jufquote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben geen moeder. En strikt gezien ook geen juf.
nee is juist toch leuk gevonden om het op deze manier te doen, niks flauw hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Een kaart volgeschreven met onzin over een fantastische prijs die u mevrouw - insert voorletters en achternaam van mijn moeder- heeft gewonnen en waar ze vast en zeker dolenthousiast over is. Want ze mag immers met niemand minder dan -insert mijn naam- een dagje genieten in Mokum. En dan op de enveloppe: Aan de bewoner van dit huis.
Dan loop je helaas een ontbijtje van Teun misquote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Vreselijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan loop je helaas een ontbijtje van Teun mis
Wat ben je strikt genomen dan wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal volhoudenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzo![]()
Ik morgen de McDonalds van vandaagquote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chapeau D.![]()
Ik ga vanaf morgen de Franse kazen en wijn er weer af fietsen
Dat is toch zonde man, dan vreet je alles er in 1 keer weer aanquote:
Neuh, dat valt wel meequote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde man, dan vreet je alles er in 1 keer weer aan
Gisteren zelf hamburgers met uitjes gebakkenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee
Ik let de hele dag op wat ik eet, alleen op het avondeten bezuinig ik niet
Wellicht dat ik 1 burger minder neem dan anders
Werd met dikke vette lachjes ontvangenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist twee geroosterde boterhammen met daarop bergen Hollandse garnalen gegeten. Beetje mayonaise, beetje citroensap. Echt smullen was dat.
Nu ben ik weer aan het water. Want dit is mijn tweede rookloze dag.
Bevalt het?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
. Want dit is mijn tweede rookloze dag.
Meer een AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Het gaat ontzettend goed, ik heb helemaal geen zin in nicotine meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en gaat het een beetje???
Ja, dat mag ik wel zeggen. Af en toe wil je grijpen naar waar je shag lag, maar dan neem je gewoon een slokje water. Als dat mijn ergste zorg blijft heb ik niet te klagenquote:
Wat goed johquote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat ontzettend goed, ik heb helemaal geen zin in nicotine meer.
Netjesquote:Op zondag 9 mei 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik wel zeggen. Af en toe wil je grijpen naar waar je shag lag, maar dan neem je gewoon een slokje water. Als dat mijn ergste zorg blijft heb ik niet te klagen
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netjes![]()
Het "grijpen naar" is volgens mij ook meer gewoonte dan fysieke behoefte aan de inhoud
Dag 1 al?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.
Oh nee, aan dropjes begin ik nooit meer want die vreet ik per pond weg en dan vóel ik mijn bloeddruk gewoon stijgen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
Oh, en dropjes.... als je dan toch iets wilt pakken om voor het grijpen te hebben: dropjes.
Met mate uiteraard, niet dat je een hoge bloeddruk krijgt van de overdosis drop omdat je gestopt bent met roken
Ik weet niet of je "vaste rookmomenten" hebt maar zo stak ik vroeger (toen ik ook nog in de auto rookte, dus heeeeeeeeeel lang geleden) altijd op bepaalde punten een sigaret op (knooppunt Hoevelaken) en toen ik besloten had iig niet meer in de auto te roken werd het een kauwgompje op knooppunt Hoevelakenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.
Nee, als je de ene verslaving voor de andere inruilt schiet het idd niet opquote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, aan dropjes begin ik nooit meer want die vreet ik per pond weg en dan vóel ik mijn bloeddruk gewoon stijgen.
Ja klopt, ik hing ook van gewoonte aan elkaar. Ik zit op een blog waar ik lees dat best veel mensen moeite hadden het roken in de auto op te geven; of het de stress van het rijden is of juist de momenten van vermeende relaxatie weet ik niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je "vaste rookmomenten hebt" maar zo stak ik vroeger (toen ik ook nog in de auto rookte, dus heeeeeeeeeel lang geleden) altijd op bepaalde punten een sigaret op (knooppunt Hoevelaken) en toen ik besloten had iig niet meer in de auto te roken werd het een kauwgompje op knooppunt Hoevelaken
Niets zo erg als roken hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als je de ene verslaving voor de andere inruilt schiet het idd niet op
Ja, maar die gaat vooralsnog netjes, hoewel ik met zoonlief aan het eind een beetje een hoge bloeddruk had, maar daarvoor waren geen andere aanpassingen nodig dan zoutloos eten... dat is bij mij een beetje een lastige aanpassing want ik gebruik bijna geen zout.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets zo erg als roken hoor
Jij moet toch ook op je bloeddruk letten nu?
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik word 's ochtends wakker met een plaatselijke hoge bloeddruk!
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik word 's ochtends wakker met een plaatselijke hoge bloeddruk!
Hehe volgens mij heeft mn moeder ook nog een kast vol met tegoed bonnen, ik heb er vanmorgen óók weer 2 gekregenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Tijdelijk een hoge bloeddruk is ook niet erg heb ik begrepen. En ja, wat kun je doen als je al weinig zout gebruikt... betablokkers slikken terwijl je een kind bij je draagt? Liever niet vermoed ik zo.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die gaat vooralsnog netjes, hoewel ik met zoonlief aan het eind een beetje een hoge bloeddruk had, maar daarvoor waren geen andere aanpassingen nodig dan zoutloos eten... dat is bij mij een beetje een lastige aanpassing want ik gebruik bijna geen zout.
Overigens, als ik drop eet dan eet ik idd zoute drop, maar dat is slechts een "craving" eens in de zoveel tijd, en volgens mij is dat meer een teken dat m'n lichaam zout nodig heeft dan wat anders.
Maar op dit moment geef ik maar even niet toe aan zo'n craving
Bedankt Caro voor de oppepperquote:Op zondag 9 mei 2010 13:18 schreef CarOnline het volgende:
Sterkte Disana, als je ECHT wil lukt het vast.
En niet teveel bij nadenken! Over een week is de nicotine je lijf al uit, daarna moet je de gewoonte afleren.
Zoiets was het geloof ik
Da's je eerste mijlpaal alquote:Op zondag 9 mei 2010 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt Caro voor de oppepper![]()
Even gekeken: na 48 uur is alle nicotine je lichaam uit. Ik ben er bijna
Deed je het zonder hulpmiddel Caro? Dan kan ik me zeker voorstellen dat het een enorme worsteling van minuut tot minuut is. Des te knapper dat het je dan toch lukt, dat is echt knap.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Da's je eerste mijlpaal al![]()
Tis echt zwaar, ik vrat het behang van de muur bijna, na een dag of vijf, maar elke keer dacht ik: even dit gevoel uitzitten. Het waren steeds vlagen dat ik zin in een sigaret had. Als dat voorbij was ging het weer.
Ja, heb niks genomen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Deed je het zonder hulpmiddel Caro? Dan kan ik me zeker voorstellen dat het een enorme worsteling van minuut tot minuut is. Des te knapper dat het je dan toch lukt, dat is echt knap.
Ik doe het met Champix en dat maakt dat ik er bijna helemaal geen moeite mee heb.
Jij had dus de best mogelijke reden om te stoppen, alleen was het niet vrijwillig en dus een heel zware strijd. Ik weet zeker dat ik zonder hulp ook tegen de muren op zou klimmen. Nogmaals mijn complimenten.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heb niks genomen.
Ik was zwanger (al 26 weken) en het lukte me gewoon NIET om te stoppen.
Totdat ze een groeiachterstand kregen (vaker met een tweeling) en ik dacht: stel dat ze nog meer problemen krijgen en als dat komt doordat ik gerookt heb, vergeef ik mezelf dat nooit. Dus gestopt, hoewel ik de peuken echt nog niet zat was.
Maar ja, beter voor de baby's. Dat maakt niet dat het makkelijker gaat, was het maar zo.
Ik vond het echt een enorme strijd.
Maar das inmiddels 11 jaar geleden.
Sinds twee jaar rook ik heel af en toe bij een (paar) wijntje(s). En kan ik het daar ook bij laten.
Gelukkig maar
Laatste keer is ook alweer een week of 7/8 geleden.
Nou, ik heb het 9 jaar niet gedaan he, dus een behoorlijke tijd om af te kickenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij had dus de best mogelijke reden om te stoppen, alleen was het niet vrijwillig en dus een heel zware strijd. Ik weet zeker dat ik zonder hulp ook tegen de muren op zou klimmen. Nogmaals mijn complimenten.
Is dat nou verstandig, roken bij de wijn af en toe? Stel dat je in een moeilijke situatie komt, dan zou je zomaar terug kunnen grijpen op roken. Eén ding weet ik voor mezelf wel zeker, en dat is dat ik er nooit meer aan moet beginnen en mezelf echt als een niet-roker moet blijven zien.
Knap, ik denk dat ikzelf wel heel erg in de verleiding zou komen als ik er eentje op zou steken. Ook al is het vies en ook al stinkt het.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ik heb het 9 jaar niet gedaan he, dus een behoorlijke tijd om af te kicken![]()
Ik kan het echt wel bij die paar laten, want ik wil echt NOOIT weer beginnen met roken. Echt NOOIT weer.
Maar soms, voor de gezelligheid...
Ja, en?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laat mij dan maar een eikel zijn, maar stoppen met roken is een kwestie van willen.
De eerste paar jaar had ik dat ook niet moeten doen hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap, ik denk dat ikzelf wel heel erg in de verleiding zou komen als ik er eentje op zou steken. Ook al is het vies en ook al stinkt het.
En wat jij zegt: NOOIT meer. Je hebt zo'n overwinning behaald vele jaren geleden.
Labia die je kan gebruiken als douchegordijnen?quote:
Ik heb een badquote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Labia die je kan gebruiken als douchegordijnen?
Inderdaad, dat doe je gewoon niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De eerste paar jaar had ik dat ook niet moeten doen hoor.
Alleen toen vond ik het makkelijker om eraf te blijven, het idee om mijn mooie roze frisse baby's aan sigarettenrook bloot te stellen! Het idee alleen al!
Wat goed dat je al zo positief bent, het scheelt je al zoveel moeite zodra je je de voordelen ervan inziet. Het is ook vooral een kwestie uitstellen en elk zwaar moment overbruggen, dan komen die momenten vanzelf minder frequent en zijn ze minder zwaar. Chapeauquote:Op zondag 9 mei 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je gewoon niet.
Maar ook voor jezelf is het goed dat je bent gestopt. Mijn reden is ook voornamelijk extern, maar nu ik ben gestopt, merk ik ook voor mij al voordelen.
Dankjewel. Ik ben zelf ook verbaasd.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed dat je al zo positief bent, het scheelt je al zoveel moeite zodra je je de voordelen ervan inziet. Het is ook vooral een kwestie uitstellen en elk zwaar moment overbruggen, dan komen die momenten vanzelf minder frequent en zijn ze minder zwaar. Chapeau
Lekker danquote:Op zondag 9 mei 2010 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik ben zelf ook verbaasd.
Breek net een stuk kies af op de Mentos
Zat wel een vulling in, die is ook gebroken (porselein). Nou ja, kan ik mijn tandarts meteen eindelijk vertellen dat ik niet meer rookquote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Een gezonde kies of zit er al een vulling in?
Dat is wel weer een voordeelquote:Op zondag 9 mei 2010 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat wel een vulling in, die is ook gebroken (porselein). Nou ja, kan ik mijn tandarts meteen eindelijk vertellen dat ik niet meer rook
Waarheid als eenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laat mij dan maar een eikel zijn, maar stoppen met roken is een kwestie van willen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ik heb het 9 jaar niet gedaan he, dus een behoorlijke tijd om af te kicken![]()
Ik kan het echt wel bij die paar laten, want ik wil echt NOOIT weer beginnen met roken. Echt NOOIT weer.
Maar soms, voor de gezelligheid...
Bij mij het weerquote:
Ik dacht het loopt hier zwaar achterquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik gaf het meer als tip op deze zeer enerverende zondagavond
ZO iets of gewoon geen zin meerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Pfff echt he iedereen zit uit te buiken van het eten bij moeders
Ik wou dat het zo wasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Pfff echt he iedereen zit uit te buiken van het eten bij moeders
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert! Onterecht slotje. Van Gaal riep het echt.!
Peter RRrrrrrr de Vriesquote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn Peter R de Vries debunkt het verhaal van Maria Mosterd, dat boek heb ik ook gelezen met m´n naïeve kop. Er zijn er 250.000 verkocht.
Titel is dan wel weer leuk bedacht bij dr achternaamquote:Op zondag 9 mei 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was wel een tof boek, fictie of geen fictie.
[ afbeelding ]
Echte mannen eten ook geen kaas!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was wel een tof boek, fictie of geen fictie.
[ afbeelding ]
quote:
dus je vindt hem mooi?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet eens een moeder maar vond dit in de mail. En morgen komt herself het brengen .. Fann dus
[ afbeelding ]
Cool hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Mooi is een understatement.. Ik vind het geweldig. Ben jaloers ook wel een beetjequote:Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je vindt hem mooi?![]()
pffffffffffffff zweet van voorhoofd veegt
Das een rot word in english ....quote:
die Griek komt me halen en brengenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi is een understatement.. Ik vind het geweldig. Ben jaloers ook wel een beetje
Ja dat klopt .. Nu is er niksquote:Op zondag 9 mei 2010 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
daar dacht ik nog aan![]()
volgens mij was die muur toch een soort van gelige kleur?
we motten hem er niet bij hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
die Griek komt me halen en brengen![]()
als het erug gesselug wordt moet ik maar bellen en dan komt ie later
Nee anders rol ik zijn portemonéequote:
Sprekend Souryquote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet eens een moeder maar vond dit in de mail. En morgen komt herself het brengen .. Fann dus
[ afbeelding ]
Ja ik kijk graag naar mezelfquote:
Ik blijf er ook op klikken die pic...quote:
ik zag ook een plaatje van een witte kat zelfde stijl ik denk dat je wel weet welke ik bedoelquote:
Nee niet zo uit het hoofd maar het zijn gave schilderijenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zag ook een plaatje van een witte kat zelfde stijl ik denk dat je wel weet welke ik bedoel
die is ook cool
Ik rook neem er ééntje op je .. Laters Teunquote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, 't was geen fijne dag vandaag, ik ga maar slapen![]()
Morgen een nieuwe dag, de eerste werkdag van de drie deze week en dus een nieuwe kans![]()
![]()
ik laat hem je morgen wel zien, ik was net op weg om onder de douche te stappenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet zo uit het hoofd maar het zijn gave schilderijen
Jep ... Ik ga Blair witch kijken. Vond um super eng 10 jaar geleden al weerquote:Op zondag 9 mei 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik laat hem je morgen wel zien, ik was net op weg om onder de douche te stappen
ik was net uitgelogd en toen zag ik jou hier![]()
see joe tommorrow...
en Teun truste....
doei doei
Die is vetquote:Op zondag 9 mei 2010 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep ... Ik ga Blair witch kijken. Vond um super eng 10 jaar geleden al weer
Ja eigenlijk wel iid.. Ons Amsterdammers he ?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jullie hebben een mini meet
![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezier morgen dames![]()
en Fann....hij is idd Nais!!!
tIS JULLIE VAN HARTE GEGUNDquote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel iid.. Ons Amsterdammers he ?
Trusten hier is het ook zo bedtijdquote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is vet.
Ik ga ook pitten, truste allen
Tis een nep haardquote:
Ja hij is echt mooi!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een nep haardMaar wel een echte Fann
Het is niet nice of nais of mooi. Onbetaalbaar wel .. Kan er zelfs geen bijpassende smiley voor vinden....quote:
Redelijk. Broer jarig ensooo HIK .. Heb al gerold dat scheelt HIKquote:
Ja dolle boel.quote:
oh wat mooi zegquote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
ik, en anders leen je gewoon een keer mijn gebitje als je weg moetquote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Disana het volgende:
Wie wil er voor mij duimen dat de vervanger van mijn tandarts zometeen geen engerd blijkt te zijn
Ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Disana het volgende:
Wie wil er voor mij duimen dat de vervanger van mijn tandarts zometeen geen engerd blijkt te zijn
Okeeeee, ik reken op jequote:Op maandag 10 mei 2010 09:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik, en anders leen je gewoon een keer mijn gebitje als je weg moet
Goed geregeld. Hoe laat kun je terecht?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
Ja beequeen, en de vervanger woont nog dichtbij ook. Mijn eigen tandarts werkt niet op maandagen zoals ik al vermoedde.
snap jij dat nou, al die tandartsen werken maar 4 of 3 dagen denk dat die bakken met gled verdienen een *normale* baan is 5 dagen in de week.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Okeeeee, ik reken op je
Ja beequeen, en de vervanger woont nog dichtbij ook. Mijn eigen tandarts werkt niet op maandagen zoals ik al vermoedde.
sterktequote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Disana het volgende:
Oh, wat is die gaaf!!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Cool hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![
Tsja, over het algemeen kun je prima rondkomen van een baan van 3 of 4 dagen als je een vak geleerd hebt, kun je nagaan wat ze zouden verdienen als ze wel 5 dagen in de week werken....quote:Op maandag 10 mei 2010 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap jij dat nou, al die tandartsen werken maar 4 of 3 dagen denk dat die bakken met gled verdienen een *normale* baan is 5 dagen in de week.
maar succes Disana
ik trap er niet in, ze doen maar het is allemaal 1 potje nat met die reklameverkiezingen, veel beloven en weinig, ach niks doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:33 schreef Jian het volgende:
Daar komen ze hoor, verkiezingsfilmpjes "American Style", zo lekker smeuïgNu de rest nog
![]()
http://vimeo.com/11547638
Het valt mij op dat hij totaal geen inhoudelijke kennis van zaken heeft. Echt zero. Je zou toch verwachten, aannemend dat het echt waar is dat hij en Woutertje al lang geleden besloten hadden dat hij opvolger zou worden, dat hij zich dan alvast wat meer ingelezen zou hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:45 schreef Jian het volgende:
Overdreven gedoe allemaal, van mij hoeven ze alleen Job Cohen het land uit te sturen, dan ben ik dik tevreden
Sommige mensen zijn voor hun beroep gewoon politicus, net als anderen gewoon verkoper vertegenwoordiger account-manager zijn, en die verkopen de ene dag ook net zo makkelijk Marlboro en de andere dag Champix.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het valt mij op dat hij totaal geen inhoudelijke kennis van zaken heeft. Echt zero. Je zou toch verwachten, aannemend dat het echt waar is dat hij en Woutertje al lang geleden besloten hadden dat hij opvolger zou worden, dat hij zich dan alvast wat meer ingelezen zou hebben.
Jawel.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:, mogguh
. Moet jij niet gewoon werken dan?
Maar het probleem is juist het ontbreken van een product. Hij komt niet veel verder dan "We moeten het samen doen". Zodra een vraag iets dieper gaat begint hij wat te hakkelen en er omheen te kletsen. En dat vind ik voor iemand die zich drie jaar lang heeft kunnen voorbereiden (nogmaals, als we Wouter Bos mogen geloven), verbazingwekkend.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn voor hun beroep gewoon politicus, net als anderen gewoon verkoper vertegenwoordiger account-manager zijn, en die verkopen de ene dag ook net zo makkelijk Marlboro en de andere dag Champix.
Het gaat niet om het product, het is gewoon hun vak, en zo is Cohen altijd politicus geweest, en dan het liefst voor de PvdA natuurlijk, dan kun je het "volkse volk" vertegenwoordigen en af en toe nog Sinterklaasvoorstellen doen ook, dat maakt je een stuk populairder dan wanneer je policus voor de VVD bent.
En zulks een mooi been toont Van Gaal!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Gert het volgende:
Jawel.
In De Volkskrant staat een kop op de voorpagina: "Louis van Gaal nu ook de beste van Hamburg, Gelsenkirchen en Bremen."
zullen we hem dan samen wegbrengen, en hij krijgt geen Speldje hoor voor ereburgen van Amsterdamquote:Op maandag 10 mei 2010 10:45 schreef Jian het volgende:
Overdreven gedoe allemaal, van mij hoeven ze alleen Job Cohen het land uit te sturen, dan ben ik dik tevreden
Hij is dan ook geen verkoper maar politicus.... net als bij ouderschap is er geen product, het is een taak.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar het probleem is juist het ontbreken van een product. Hij komt niet veel verder dan "We moeten het samen doen". Zodra een vraag iets dieper gaat begint hij wat te hakkelen en er omheen te kletsen. En dat vind ik voor iemand die zich drie jaar lang heeft kunnen voorbereiden (nogmaals, als we Wouter Bos mogen geloven), verbazingwekkend.
Top!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
Zo. Peentjes gezweet met 8 hulpstukken in m'n mond maar ik héb een nieuwe vulling. De tandarts was best aardig. Mezelf getrakteerd op geroosterd brood met garnaaltjes.
Even gedacht aan roken toen ik de praktijk uit stapte, maar vond het geen probleem dat het niet kon.
Oh ja: jullie duimen heeft dus geholpen.
't filmpje van Job ?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:11 schreef Disana het volgende:
En dat filmpje vind ik van een aan elkaar geplakte verdraaide-feitenhitserigheid waar de honden geen brood van lusten.
Die zin klopt niet maar vandaag mag ik alles van mezelf.
Job zou een goed huisvader kunnen zijn, maar ook dat is hij niet, want altijd op padquote:
"maar wie dat zegt die is geen Amsterdammer" (*Drukwerk)quote:Op maandag 10 mei 2010 11:19 schreef Disana het volgende:
Sorry, nee, dat had ik net niet gezien, ik doelde op Wilders.
Ja Cohen is zo'n man in wie je wilt geloven. Hij staat in contact met de problemen en praat niet vanuit een ivoren toren. Helaas gaat zijn aanpak (en die van Van der Laan) sommige mensen te langzaam.
Je gaat je gang maarquote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
"maar wie dat zegt die is geen Amsterdammer" (*Drukwerk)
Sorry hoeft niet hoor Disana, mijn bericht over Job, droop eigenlijk van het sarcasme. Jouw opmerking over Cohen en van der Laan zou sarcastisch bedoelt overigens ook een juweeltje zijnDie ga ik ook nog wel eens, als zodanig gebruiken
Hahaha ja het is net een parodié op Van Gaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zulks een mooi been toont Van Gaal!
Ik moest er vanochtend vroeg iig erg om lachen. Gebeurt niet vaak, maandagochtend om half acht.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:32 schreef Gert het volgende:
Hahaha ja het is net een parodié op Van Gaal.
Die vind ik niet zo lekker, beide niet. Maar zo'n slagroom boomstam laat ik niet staan als ik daar zin in hebquote:Op maandag 10 mei 2010 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan ik me voorstellen. Dus ga je vandaag Magnums en garnalen kopen?
Ik verheug mij op zijn toespraak als hij naar het graf gedragen wordt.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
O, ik verheug me nu al op een overwinning van Bayern in de Champions League, dan krijgen we pas echt van Gaal TV ten top, reken maar
Ik vind m geweldig, regelmatig heerlijk tenenkrommend, wat een cabaretquote:Op maandag 10 mei 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verheug mij op zijn toespraak als hij naar het graf gedragen wordt.![]()
Zo gewonnen, zo geronnen. Denk niet dat Van Gaal daar nog wakker van kan liggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over een half jaar wordt ie weer net zo hard afgefikt als ie nu opgehemeld wordt.
Precies, all in the gamequote:Op maandag 10 mei 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo gewonnen, zo geronnen. Denk niet dat Van Gaal daar nog wakker van kan liggen.
Vreterdquote:Op maandag 10 mei 2010 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker, beide niet. Maar zo'n slagroom boomstam laat ik niet staan als ik daar zin in hebOf een pak kaasstengels om 10 uur
Of ijs op welk tijdstip van de dag dan ook
Zijn onbetwiste vakmanschap wakkert een zelfingenomenheid bij hem aan die regelmatig voor genante momenten zorgt. Never a dull momente.. ich meine nie ein langweilig Moment mit dem Louis.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m geweldig, regelmatig heerlijk tenenkrommend, wat een cabaret
Dan moet ik flink gezond eten (ivm de bv) en de scherpe dingen eerst even laten staan.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreterd
Ik ben geen zoetekauw maar voor ijs maak ik een uitzondering, vooral van dat romige zachte ijs, hmmmmmm, krijg er zin in.
Maar voor jou is het straks weer afgelopen, hoop niet dat je dan op dieet moet
quote:Mysterieuze liefdesverklaring in Etten-Leur
ETTEN-LEUR - De fles staat er al sinds donderdag en de hele buurt rond het Oderkerkpad in Etten-Leur vraagt zich af: van wie is toch die mysterieuze liefdesverklaring!
Op een bankje staat een fles rode wijn, met op het etiket de tekst: Merci, bedankt, efgaristo (Grieks voor bedankt, red). Ernaast liggen (inmiddels verregende) bloemetjes.
Op een briefje bij de fles staat de tekst:
BEDANKT ANALOES MIJN
LIEFDEN VOOR
JOU IS ALS
RODEN WIJN
De hele buurt praat over deze romantische actie en vraagt zich af: wie is Analoes?
UPDATE: Zondagmiddag was de fles bijna weg, zo meldt onze correspondent. Niet opgehaald door de vrouw voor wie de fles bedoeld is, maar door een argeloze voorbijganger die het briefje niet kon lezen, maar wel dacht: ha, lekker, een fles wijn. Nadat hem duidelijk was gemaakt dat het om een liefdesverklaring ging, heeft hij de fles laten staan.
Allemaal crimineel, allemaal tegen rechten van de vrouw, allemaal een hoofddoekje en een minaret.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Goh, ik had nooit verwacht dat er per dag 8 vliegtuigen (ik heb ze even geteld) vol met immigranten naar Nederland kwamen. Dat zijn op jaarbasis toch al gauw 800.000 mensen en allemaal crimineel
Maar ik denk wel dat ze zich gesteund door de lieve en hartelijke woorden van Geert snel zullen aanpassen en net zo willen worden als wijquote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal crimineel, allemaal tegen rechten van de vrouw, allemaal een hoofddoekje en een minaret.
Ja! En al hun vriendjes en vriendinnetjes aansporen hetzelfde te komen doenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik denk wel dat ze zich gesteund door de lieve en hartelijke woorden van Geert snel zullen aanpassen en net zo willen worden als wij
Ja, ik heb Sr. net al even gebeld, maar die had het al gehoord.... die zei nog: Jr. kende hem ook hèquote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
67 jaar geworden, hij had net met pensioen gekund
Geen flauw idee, ik heb hem in Amersfoort met het Jazzfestival nog wel eens op het podium zien staanquote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heeft hij na 2002 eigenlijk nog wat gedaan, behalve in die commissie zitten die adviseerde dat er 30 procent salaris bij moest bij parlementariërs?
quote:In 2006 was hij een van de initiatiefnemers van het manifest Eén land, één samenleving, waarin oud-politici van verschillende partijen pleitten voor tolerantie.
Vanaf maart 2003 was hij voorzitter van het bestuur van het Nederlands Fonds voor de Film en Holland Film. Op 10 juli 2007 werd het gehele bestuur gedwongen op te stappen.[1] Voorzitter Hans Dijkstal en drie leden waren niet herbenoemd, de overige twee leden hebben ontslag genomen. Tussen het ministerie van Cultuur en het Nederlands Fonds voor de Film was een conflict ontstaan over de bestuursstructuur van het Fonds.
Twee regeringen die de aanzet hebben gegeven voor neo liberaal beleid en privatiseringen. De PvdA die in die periode haar achterban verkwanseldequote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef Gert het volgende:
Hij is de architekt geweest van twee regeringen zonder christentuig. Dat alleen al verdient lof.
Een soort van VVD Cohenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
Sympathieke draaikont die Hans, hij heeft de VVD volgens mij niet zoveel goed gedaan !
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het helemaal bewolktquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu begrijp ik waar er zoveel Antillianen in Den Helder wonen
Die doen ze dan ook binnenkort een jasje uitquote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al![]()
Maar wat zullen die arme schapen in West-Texel het warm hebben
Ah dat zal ik zo eens opzetten als ik thuis ben. Ze hebben toch wel een minuut stilte gehouden voor Dijkstal hè?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
LIVE Debat over steun aan noodplan euro Volg hier vanaf 16.00 uur het debat met minister De Jager over het noodplan voor de euro.
Hier te bekijken http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah dat zal ik zo eens opzetten als ik thuis ben. Ze hebben toch wel een minuut stilte gehouden voor Dijkstal hè?
Wat een prachtige dag was het vandaag!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:01 schreef Gert het volgende:
Lies, komt ie weer.
[ afbeelding ]
EN nu met een boekje in de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |