Mijn docher komt net beneden met een grote fles Dove douche, niet ingepakt. Volgens mij heeft ze hem ergens uit mijn eigen kast gegaptquote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch knaagt het ergens in je, diep van binnen, dat je niets kreeg![]()
leer mij die wijven kennen![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:29 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Goed gedaan D.tje![]()
En voor de Moeders onder ons....Fijne dag
O meis tochquote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzo![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef D. het volgende:
Ook hier maar ff mijn vreugde delen:
resultaat van een weekje fietsen: -1,7kg
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn docher komt net beneden met een grote fles Dove douche, niet ingepakt. Volgens mij heeft ze hem ergens uit mijn eigen kast gegapt
Ssstt je bent gewoon jufquote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben geen moeder. En strikt gezien ook geen juf.
nee is juist toch leuk gevonden om het op deze manier te doen, niks flauw hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Bijna uitge-aanstalte maken.
Een kaart volgeschreven met onzin over een fantastische prijs die u mevrouw - insert voorletters en achternaam van mijn moeder- heeft gewonnen en waar ze vast en zeker dolenthousiast over is. Want ze mag immers met niemand minder dan -insert mijn naam- een dagje genieten in Mokum. En dan op de enveloppe: Aan de bewoner van dit huis.
Soms vind ik mezelf zelfs te flauw.
Dan loop je helaas een ontbijtje van Teun misquote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Vreselijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan loop je helaas een ontbijtje van Teun mis
Wat ben je strikt genomen dan wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal volhoudenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzo![]()
Ik morgen de McDonalds van vandaagquote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chapeau D.![]()
Ik ga vanaf morgen de Franse kazen en wijn er weer af fietsen
Dat is toch zonde man, dan vreet je alles er in 1 keer weer aanquote:
Neuh, dat valt wel meequote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde man, dan vreet je alles er in 1 keer weer aan
Gisteren zelf hamburgers met uitjes gebakkenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee
Ik let de hele dag op wat ik eet, alleen op het avondeten bezuinig ik niet
Wellicht dat ik 1 burger minder neem dan anders
Werd met dikke vette lachjes ontvangenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist twee geroosterde boterhammen met daarop bergen Hollandse garnalen gegeten. Beetje mayonaise, beetje citroensap. Echt smullen was dat.
Nu ben ik weer aan het water. Want dit is mijn tweede rookloze dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |