quote:
quote:
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kopquote:Op zondag 9 mei 2010 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa hoezo had je van een ander dan gepikt
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kop
ohhhhhhh meen je niet, ging ze weer gillen,schoppen en schreeuwen onze Kal, trek je er maar niks van aan hoor ik sta naast je, of was het nou achter je, nou kortom ik bescherm je wel hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kop
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhh meen je niet, ging ze weer gillen,schoppen en schreeuwen onze Kal, trek je er maar niks van aan hoor ik sta naast je, of was het nou achter je, nou kortom ik bescherm je wel hoor
Lieffffquote:Op zondag 9 mei 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, ik meld me ook na ontbijt op bed![]()
Lief ging naar beneden met de woorden "Ik ga ******* (insert jongensnaam) even helpen theezetten" en kwam vervolgens met thee en cadeautje weer boven, en later ging hij weer naar beneden omdat ********** (insert meisjesnaam) ook nog wat voor me had, en kwam boven met een hartvormige moederdagtaart
En de heren zijn zo te zien op tijd vertrokken vanaf Athene en worden slechts 5 minuten te laat op Düsseldorf verwacht
oh wat lief.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, ik meld me ook na ontbijt op bed![]()
Lief ging naar beneden met de woorden "Ik ga ******* (insert jongensnaam) even helpen theezetten" en kwam vervolgens met thee en cadeautje weer boven, en later ging hij weer naar beneden omdat ********** (insert meisjesnaam) ook nog wat voor me had, en kwam boven met een hartvormige moederdagtaart
En de heren zijn zo te zien op tijd vertrokken vanaf Athene en worden slechts 5 minuten te laat op Düsseldorf verwacht
En terechtquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als zeikwijf van de SC heb ik mijzelf maar verwend met een ontbijt op bed
topquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je niet teveel gekruimeld??quote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:
't Zijn allemaal zeikwijven en aandachtshoeren manquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal zeikwijven en aandachtshoeren man![]()
Kwijlend van genot blij zijn met cadeautjes, die de juf godverdomme gemaakt heeft.![]()
Als er al iemand een ontbijt verdiend, is het de juf wel die het organiseert
Wie zegt dat ik mams wat geef? Doorgaans geef ik mijn moeder met alle liefde een setje blauwe ogenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kwijlend van genot blij zijn met cadeautjes, die de juf godverdomme gemaakt heeft.![]()
Ga jij Liesje dan eens heel gauw een ontbijtje brengenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is je gegundquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zal ik je moeder geven?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mams wat geef? Doorgaans geef ik mijn moeder met alle liefde een setje blauwe ogen
Is die nu moeder of juf? Of beide?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij Liesje dan eens heel gauw een ontbijtje brengen
Dan geeft ons pap je wat terug denk ik!quote:
Een heule orgie daar bij jouw thuisquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan geeft ons pap je wat terug denk ik!
Ben gekke Henkie niet hè. It's ment to be the other way around. Lees de Bijbel maarquote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij Liesje dan eens heel gauw een ontbijtje brengen
Kan alleen i.c.m. minder eten. Volgende week ga je trouwens bijna niets afvallen, want begint je spiermassa zich weer te ontwikkelenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef D. het volgende:
Ook hier maar ff mijn vreugde delen:
resultaat van een weekje fietsen: -1,7kg
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken hèquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan geeft ons pap je wat terug denk ik!
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef D. het volgende:
Ik eet idd ook minder, uiteraardquote:Op zondag 9 mei 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan alleen i.c.m. minder eten. Volgende week ga je trouwens bijna niets afvallen, want begint je spiermassa zich weer te ontwikkelen
Jufquote:
Da's de bedoelingquote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Week drie gaat het weer wat beter, gewoon doorgaan
LOLquote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Bijna uitge-aanstalte maken.
Een kaart volgeschreven met onzin over een fantastische prijs die u mevrouw - insert voorletters en achternaam van mijn moeder- heeft gewonnen en waar ze vast en zeker dolenthousiast over is. Want ze mag immers met niemand minder dan -insert mijn naam- een dagje genieten in Mokum. En dan op de enveloppe: Aan de bewoner van dit huis.
Soms vind ik mezelf zelfs te flauw.
En toch knaagt het ergens in je, diep van binnen, dat je niets kreegquote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Geintje, moederdag vind ik een commerìele nepzooi, die alleen nog leuk was toen de kindertjes trots met eigen knutselwerkjes aan kwam. Dus moederdag gaat hier ongemerkt voorbij, want mijn moeder is er niet meer en mijn schoonmoeder is een trut.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Las ik ergens orgie?![]()
Door de paar dagen Frankrijk hebben ze zich hier heel slecht voor kunnen bereiden of moederdag , zeggen zeNu ga ik de hele dag misbruik maken van hun schuldgevoel.
Geintje, moederdag vind ik een commerìele nepzooi, die alleen nog leuk was toen de kindertjes trots met eigen knutselwerkjes aan kwam. Dus moederdag gaat hier ongemerkt voorbij, want mijn moeder is er niet meer en mijn schoonmoeder is een trut.
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzoquote:
Mijn docher komt net beneden met een grote fles Dove douche, niet ingepakt. Volgens mij heeft ze hem ergens uit mijn eigen kast gegaptquote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch knaagt het ergens in je, diep van binnen, dat je niets kreeg![]()
leer mij die wijven kennen![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:29 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Goed gedaan D.tje![]()
En voor de Moeders onder ons....Fijne dag
O meis tochquote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzo![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn docher komt net beneden met een grote fles Dove douche, niet ingepakt. Volgens mij heeft ze hem ergens uit mijn eigen kast gegapt
Ssstt je bent gewoon jufquote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben geen moeder. En strikt gezien ook geen juf.
nee is juist toch leuk gevonden om het op deze manier te doen, niks flauw hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Een kaart volgeschreven met onzin over een fantastische prijs die u mevrouw - insert voorletters en achternaam van mijn moeder- heeft gewonnen en waar ze vast en zeker dolenthousiast over is. Want ze mag immers met niemand minder dan -insert mijn naam- een dagje genieten in Mokum. En dan op de enveloppe: Aan de bewoner van dit huis.
Dan loop je helaas een ontbijtje van Teun misquote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Vreselijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan loop je helaas een ontbijtje van Teun mis
Wat ben je strikt genomen dan wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal volhoudenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben trots op je....en vol blijven houden hoor...zodra ik me weer wat beter voel ga ik ook weer trainen....denk ergens volgend jaar ofzo![]()
Ik morgen de McDonalds van vandaagquote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chapeau D.![]()
Ik ga vanaf morgen de Franse kazen en wijn er weer af fietsen
Dat is toch zonde man, dan vreet je alles er in 1 keer weer aanquote:
Neuh, dat valt wel meequote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde man, dan vreet je alles er in 1 keer weer aan
Gisteren zelf hamburgers met uitjes gebakkenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee
Ik let de hele dag op wat ik eet, alleen op het avondeten bezuinig ik niet
Wellicht dat ik 1 burger minder neem dan anders
Werd met dikke vette lachjes ontvangenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist twee geroosterde boterhammen met daarop bergen Hollandse garnalen gegeten. Beetje mayonaise, beetje citroensap. Echt smullen was dat.
Nu ben ik weer aan het water. Want dit is mijn tweede rookloze dag.
Bevalt het?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
. Want dit is mijn tweede rookloze dag.
Meer een AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Het gaat ontzettend goed, ik heb helemaal geen zin in nicotine meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en gaat het een beetje???
Ja, dat mag ik wel zeggen. Af en toe wil je grijpen naar waar je shag lag, maar dan neem je gewoon een slokje water. Als dat mijn ergste zorg blijft heb ik niet te klagenquote:
Wat goed johquote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat ontzettend goed, ik heb helemaal geen zin in nicotine meer.
Netjesquote:Op zondag 9 mei 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik wel zeggen. Af en toe wil je grijpen naar waar je shag lag, maar dan neem je gewoon een slokje water. Als dat mijn ergste zorg blijft heb ik niet te klagen
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netjes![]()
Het "grijpen naar" is volgens mij ook meer gewoonte dan fysieke behoefte aan de inhoud
Dag 1 al?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.
Oh nee, aan dropjes begin ik nooit meer want die vreet ik per pond weg en dan vóel ik mijn bloeddruk gewoon stijgen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
Oh, en dropjes.... als je dan toch iets wilt pakken om voor het grijpen te hebben: dropjes.
Met mate uiteraard, niet dat je een hoge bloeddruk krijgt van de overdosis drop omdat je gestopt bent met roken
Ik weet niet of je "vaste rookmomenten" hebt maar zo stak ik vroeger (toen ik ook nog in de auto rookte, dus heeeeeeeeeel lang geleden) altijd op bepaalde punten een sigaret op (knooppunt Hoevelaken) en toen ik besloten had iig niet meer in de auto te roken werd het een kauwgompje op knooppunt Hoevelakenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.
Nee, als je de ene verslaving voor de andere inruilt schiet het idd niet opquote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, aan dropjes begin ik nooit meer want die vreet ik per pond weg en dan vóel ik mijn bloeddruk gewoon stijgen.
Ja klopt, ik hing ook van gewoonte aan elkaar. Ik zit op een blog waar ik lees dat best veel mensen moeite hadden het roken in de auto op te geven; of het de stress van het rijden is of juist de momenten van vermeende relaxatie weet ik niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je "vaste rookmomenten hebt" maar zo stak ik vroeger (toen ik ook nog in de auto rookte, dus heeeeeeeeeel lang geleden) altijd op bepaalde punten een sigaret op (knooppunt Hoevelaken) en toen ik besloten had iig niet meer in de auto te roken werd het een kauwgompje op knooppunt Hoevelaken
Niets zo erg als roken hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als je de ene verslaving voor de andere inruilt schiet het idd niet op
Ja, maar die gaat vooralsnog netjes, hoewel ik met zoonlief aan het eind een beetje een hoge bloeddruk had, maar daarvoor waren geen andere aanpassingen nodig dan zoutloos eten... dat is bij mij een beetje een lastige aanpassing want ik gebruik bijna geen zout.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets zo erg als roken hoor
Jij moet toch ook op je bloeddruk letten nu?
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik word 's ochtends wakker met een plaatselijke hoge bloeddruk!
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik word 's ochtends wakker met een plaatselijke hoge bloeddruk!
Hehe volgens mij heeft mn moeder ook nog een kast vol met tegoed bonnen, ik heb er vanmorgen óók weer 2 gekregenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |