Bevalt het?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
. Want dit is mijn tweede rookloze dag.
Meer een AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Het gaat ontzettend goed, ik heb helemaal geen zin in nicotine meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en gaat het een beetje???
Ja, dat mag ik wel zeggen. Af en toe wil je grijpen naar waar je shag lag, maar dan neem je gewoon een slokje water. Als dat mijn ergste zorg blijft heb ik niet te klagenquote:
Wat goed johquote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat ontzettend goed, ik heb helemaal geen zin in nicotine meer.
Netjesquote:Op zondag 9 mei 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik wel zeggen. Af en toe wil je grijpen naar waar je shag lag, maar dan neem je gewoon een slokje water. Als dat mijn ergste zorg blijft heb ik niet te klagen
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netjes![]()
Het "grijpen naar" is volgens mij ook meer gewoonte dan fysieke behoefte aan de inhoud
Dag 1 al?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.
Oh nee, aan dropjes begin ik nooit meer want die vreet ik per pond weg en dan vóel ik mijn bloeddruk gewoon stijgen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
Oh, en dropjes.... als je dan toch iets wilt pakken om voor het grijpen te hebben: dropjes.
Met mate uiteraard, niet dat je een hoge bloeddruk krijgt van de overdosis drop omdat je gestopt bent met roken
Ik weet niet of je "vaste rookmomenten" hebt maar zo stak ik vroeger (toen ik ook nog in de auto rookte, dus heeeeeeeeeel lang geleden) altijd op bepaalde punten een sigaret op (knooppunt Hoevelaken) en toen ik besloten had iig niet meer in de auto te roken werd het een kauwgompje op knooppunt Hoevelakenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, alleen maar gewoonte. De gedachte aan echt een sigaret stond me gisteren al tegen.
Nee, als je de ene verslaving voor de andere inruilt schiet het idd niet opquote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, aan dropjes begin ik nooit meer want die vreet ik per pond weg en dan vóel ik mijn bloeddruk gewoon stijgen.
Ja klopt, ik hing ook van gewoonte aan elkaar. Ik zit op een blog waar ik lees dat best veel mensen moeite hadden het roken in de auto op te geven; of het de stress van het rijden is of juist de momenten van vermeende relaxatie weet ik niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je "vaste rookmomenten hebt" maar zo stak ik vroeger (toen ik ook nog in de auto rookte, dus heeeeeeeeeel lang geleden) altijd op bepaalde punten een sigaret op (knooppunt Hoevelaken) en toen ik besloten had iig niet meer in de auto te roken werd het een kauwgompje op knooppunt Hoevelaken
Niets zo erg als roken hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als je de ene verslaving voor de andere inruilt schiet het idd niet op
Ja, maar die gaat vooralsnog netjes, hoewel ik met zoonlief aan het eind een beetje een hoge bloeddruk had, maar daarvoor waren geen andere aanpassingen nodig dan zoutloos eten... dat is bij mij een beetje een lastige aanpassing want ik gebruik bijna geen zout.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets zo erg als roken hoor
Jij moet toch ook op je bloeddruk letten nu?
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik word 's ochtends wakker met een plaatselijke hoge bloeddruk!
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik word 's ochtends wakker met een plaatselijke hoge bloeddruk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |