Dankjewel. Ik ben zelf ook verbaasd.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed dat je al zo positief bent, het scheelt je al zoveel moeite zodra je je de voordelen ervan inziet. Het is ook vooral een kwestie uitstellen en elk zwaar moment overbruggen, dan komen die momenten vanzelf minder frequent en zijn ze minder zwaar. Chapeau
Lekker danquote:Op zondag 9 mei 2010 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik ben zelf ook verbaasd.
Breek net een stuk kies af op de Mentos
Zat wel een vulling in, die is ook gebroken (porselein). Nou ja, kan ik mijn tandarts meteen eindelijk vertellen dat ik niet meer rookquote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Een gezonde kies of zit er al een vulling in?
Dat is wel weer een voordeelquote:Op zondag 9 mei 2010 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat wel een vulling in, die is ook gebroken (porselein). Nou ja, kan ik mijn tandarts meteen eindelijk vertellen dat ik niet meer rook
Waarheid als eenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laat mij dan maar een eikel zijn, maar stoppen met roken is een kwestie van willen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ik heb het 9 jaar niet gedaan he, dus een behoorlijke tijd om af te kicken![]()
Ik kan het echt wel bij die paar laten, want ik wil echt NOOIT weer beginnen met roken. Echt NOOIT weer.
Maar soms, voor de gezelligheid...
Bij mij het weerquote:
Ik dacht het loopt hier zwaar achterquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik gaf het meer als tip op deze zeer enerverende zondagavond
ZO iets of gewoon geen zin meerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Pfff echt he iedereen zit uit te buiken van het eten bij moeders
Ik wou dat het zo wasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Pfff echt he iedereen zit uit te buiken van het eten bij moeders
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert! Onterecht slotje. Van Gaal riep het echt.!
Peter RRrrrrrr de Vriesquote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn Peter R de Vries debunkt het verhaal van Maria Mosterd, dat boek heb ik ook gelezen met m´n naïeve kop. Er zijn er 250.000 verkocht.
Titel is dan wel weer leuk bedacht bij dr achternaamquote:Op zondag 9 mei 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was wel een tof boek, fictie of geen fictie.
[ afbeelding ]
Echte mannen eten ook geen kaas!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was wel een tof boek, fictie of geen fictie.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |