Mocht je als winnaar uit de bus komen en je keuze staat er niet bij, dan zullen we alsnog even PMen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben een domoor, toch vergeten aan te geven welke ik het liefst wilDie bruine vind ik wel leuk (3).
Nee, de snelheid is niet van belangquote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef strontboer het volgende:
Hoe wordt de winnaar gekozen? Lijkt me dat er nooit precies 8 winnaars zijnIs de snelheid van insturen ook van belang?? Heb namelijk nog nooit eerder meegedaan aan dit soort wedstrijden
Wat leuk om te horen, dankjewel namens PR.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef slakkenslijmgel het volgende:
Wat super leuk! De laatste tijd zijn er sowieso meer en leukere prijsvragen hier. En het word sneller afgehandeld lijkt wel.
Aaah zo, oke. Maar kan het dus ook zo zijn dat je een tas wint, die je helemaal niet mooi vindt?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de snelheid is niet van belang
Iedereen heeft t/m zondag 16 mei de tijd om in te sturen.
We hebben een automagische prijsvragentool (waar dat invulvenster onderdeel van uitmaakt) waarin wij alleen het aantal winnaars hoeven invullen - in dit geval dus acht - en het programma kiest dan geheel automatisch de winnaars! En dan alleen nog controleren of de vraag goed is beantwoord
Dat zóu in dit geval kunnen ja (hoewel alle tassen mooi zijn!) Maar omdat er van elk twee zijn en omdat de keuzes - denken wij - best uiteen zullen lopen, proberen we van de acht winnaars zoveel mogelijk de tas naar keuze te geven uiteraard. Maar mochten alle acht winnaars - want nogmaals, dat gaat geheel automatisch - nou alle acht dezelfde tas kiezen, dan moet er wat geschoven worden idd. Daarom staat er ook 'de tas die je het liefst zou winnen', we kunnen geen garanties gevenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Aaah zo, oke. Maar kan het dus ook zo zijn dat je een tas wint, die je helemaal niet mooi vindt?
Oke, maar ik vind ze persoonlijk allemaal wel mooiquote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zóu in dit geval kunnen ja (hoewel alle tassen mooi zijn!) Maar omdat er van elk twee zijn en omdat de keuzes - denken wij - best uiteen zullen lopen, proberen we van de acht winnaars zoveel mogelijk de tas naar keuze te geven uiteraard. Maar mochten alle acht winnaars - want nogmaals, dat gaat geheel automatisch - nou alle acht dezelfde tas kiezen, dan moet er wat geschoven worden idd. Daarom staat er ook 'de tas die je het liefst zou winnen', we kunnen geen garanties geven
Ik ben vergeten erbij te zetten welke tas ik wilquote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zóu in dit geval kunnen ja (hoewel alle tassen mooi zijn!) Maar omdat er van elk twee zijn en omdat de keuzes - denken wij - best uiteen zullen lopen, proberen we van de acht winnaars zoveel mogelijk de tas naar keuze te geven uiteraard. Maar mochten alle acht winnaars - want nogmaals, dat gaat geheel automatisch - nou alle acht dezelfde tas kiezen, dan moet er wat geschoven worden idd. Daarom staat er ook 'de tas die je het liefst zou winnen', we kunnen geen garanties geven
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten erbij te zetten welke tas ik wil![]()
Kan dat nog veranderd worden of wat nu?
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je als winnaar uit de bus komen en je keuze staat er niet bij, dan zullen we alsnog even PMen.
Komt goedMaar voor ons is het makkelijker als zoveel mogelijk mensen hun keuze er vast bij zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |