dus je vindt hem mooi?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet eens een moeder maar vond dit in de mail. En morgen komt herself het brengen .. Fann dus
[ afbeelding ]
Cool hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Mooi is een understatement.. Ik vind het geweldig. Ben jaloers ook wel een beetjequote:Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je vindt hem mooi?![]()
pffffffffffffff zweet van voorhoofd veegt
Das een rot word in english ....quote:
die Griek komt me halen en brengenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi is een understatement.. Ik vind het geweldig. Ben jaloers ook wel een beetje
Ja dat klopt .. Nu is er niksquote:Op zondag 9 mei 2010 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
daar dacht ik nog aan![]()
volgens mij was die muur toch een soort van gelige kleur?
we motten hem er niet bij hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
die Griek komt me halen en brengen![]()
als het erug gesselug wordt moet ik maar bellen en dan komt ie later
Nee anders rol ik zijn portemonéequote:
Sprekend Souryquote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet eens een moeder maar vond dit in de mail. En morgen komt herself het brengen .. Fann dus
[ afbeelding ]
Cool hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Ja ik kijk graag naar mezelfquote:
Ik blijf er ook op klikken die pic...quote:
ik zag ook een plaatje van een witte kat zelfde stijl ik denk dat je wel weet welke ik bedoelquote:
Nee niet zo uit het hoofd maar het zijn gave schilderijenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zag ook een plaatje van een witte kat zelfde stijl ik denk dat je wel weet welke ik bedoel
die is ook cool
Ik rook neem er ééntje op je .. Laters Teunquote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, 't was geen fijne dag vandaag, ik ga maar slapen![]()
Morgen een nieuwe dag, de eerste werkdag van de drie deze week en dus een nieuwe kans![]()
![]()
ik laat hem je morgen wel zien, ik was net op weg om onder de douche te stappenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet zo uit het hoofd maar het zijn gave schilderijen
Jep ... Ik ga Blair witch kijken. Vond um super eng 10 jaar geleden al weerquote:Op zondag 9 mei 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik laat hem je morgen wel zien, ik was net op weg om onder de douche te stappen
ik was net uitgelogd en toen zag ik jou hier![]()
see joe tommorrow...
en Teun truste....
doei doei
Die is vetquote:Op zondag 9 mei 2010 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep ... Ik ga Blair witch kijken. Vond um super eng 10 jaar geleden al weer
Ja eigenlijk wel iid.. Ons Amsterdammers he ?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jullie hebben een mini meet
![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezier morgen dames![]()
en Fann....hij is idd Nais!!!
tIS JULLIE VAN HARTE GEGUNDquote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel iid.. Ons Amsterdammers he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |