Ja! En al hun vriendjes en vriendinnetjes aansporen hetzelfde te komen doenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik denk wel dat ze zich gesteund door de lieve en hartelijke woorden van Geert snel zullen aanpassen en net zo willen worden als wij
Ja, ik heb Sr. net al even gebeld, maar die had het al gehoord.... die zei nog: Jr. kende hem ook hèquote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
67 jaar geworden, hij had net met pensioen gekund
Geen flauw idee, ik heb hem in Amersfoort met het Jazzfestival nog wel eens op het podium zien staanquote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heeft hij na 2002 eigenlijk nog wat gedaan, behalve in die commissie zitten die adviseerde dat er 30 procent salaris bij moest bij parlementariërs?
quote:In 2006 was hij een van de initiatiefnemers van het manifest Eén land, één samenleving, waarin oud-politici van verschillende partijen pleitten voor tolerantie.
Vanaf maart 2003 was hij voorzitter van het bestuur van het Nederlands Fonds voor de Film en Holland Film. Op 10 juli 2007 werd het gehele bestuur gedwongen op te stappen.[1] Voorzitter Hans Dijkstal en drie leden waren niet herbenoemd, de overige twee leden hebben ontslag genomen. Tussen het ministerie van Cultuur en het Nederlands Fonds voor de Film was een conflict ontstaan over de bestuursstructuur van het Fonds.
Twee regeringen die de aanzet hebben gegeven voor neo liberaal beleid en privatiseringen. De PvdA die in die periode haar achterban verkwanseldequote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef Gert het volgende:
Hij is de architekt geweest van twee regeringen zonder christentuig. Dat alleen al verdient lof.
Een soort van VVD Cohenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
Sympathieke draaikont die Hans, hij heeft de VVD volgens mij niet zoveel goed gedaan !
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het helemaal bewolktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |