Ik verheug mij op zijn toespraak als hij naar het graf gedragen wordt.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
O, ik verheug me nu al op een overwinning van Bayern in de Champions League, dan krijgen we pas echt van Gaal TV ten top, reken maar
Ik vind m geweldig, regelmatig heerlijk tenenkrommend, wat een cabaretquote:Op maandag 10 mei 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verheug mij op zijn toespraak als hij naar het graf gedragen wordt.![]()
Zo gewonnen, zo geronnen. Denk niet dat Van Gaal daar nog wakker van kan liggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over een half jaar wordt ie weer net zo hard afgefikt als ie nu opgehemeld wordt.
Precies, all in the gamequote:Op maandag 10 mei 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo gewonnen, zo geronnen. Denk niet dat Van Gaal daar nog wakker van kan liggen.
Vreterdquote:Op maandag 10 mei 2010 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker, beide niet. Maar zo'n slagroom boomstam laat ik niet staan als ik daar zin in hebOf een pak kaasstengels om 10 uur
Of ijs op welk tijdstip van de dag dan ook
Zijn onbetwiste vakmanschap wakkert een zelfingenomenheid bij hem aan die regelmatig voor genante momenten zorgt. Never a dull momente.. ich meine nie ein langweilig Moment mit dem Louis.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m geweldig, regelmatig heerlijk tenenkrommend, wat een cabaret
Dan moet ik flink gezond eten (ivm de bv) en de scherpe dingen eerst even laten staan.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreterd
Ik ben geen zoetekauw maar voor ijs maak ik een uitzondering, vooral van dat romige zachte ijs, hmmmmmm, krijg er zin in.
Maar voor jou is het straks weer afgelopen, hoop niet dat je dan op dieet moet
quote:Mysterieuze liefdesverklaring in Etten-Leur
ETTEN-LEUR - De fles staat er al sinds donderdag en de hele buurt rond het Oderkerkpad in Etten-Leur vraagt zich af: van wie is toch die mysterieuze liefdesverklaring!
Op een bankje staat een fles rode wijn, met op het etiket de tekst: Merci, bedankt, efgaristo (Grieks voor bedankt, red). Ernaast liggen (inmiddels verregende) bloemetjes.
Op een briefje bij de fles staat de tekst:
BEDANKT ANALOES MIJN
LIEFDEN VOOR
JOU IS ALS
RODEN WIJN
De hele buurt praat over deze romantische actie en vraagt zich af: wie is Analoes?
UPDATE: Zondagmiddag was de fles bijna weg, zo meldt onze correspondent. Niet opgehaald door de vrouw voor wie de fles bedoeld is, maar door een argeloze voorbijganger die het briefje niet kon lezen, maar wel dacht: ha, lekker, een fles wijn. Nadat hem duidelijk was gemaakt dat het om een liefdesverklaring ging, heeft hij de fles laten staan.
Allemaal crimineel, allemaal tegen rechten van de vrouw, allemaal een hoofddoekje en een minaret.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Goh, ik had nooit verwacht dat er per dag 8 vliegtuigen (ik heb ze even geteld) vol met immigranten naar Nederland kwamen. Dat zijn op jaarbasis toch al gauw 800.000 mensen en allemaal crimineel
Maar ik denk wel dat ze zich gesteund door de lieve en hartelijke woorden van Geert snel zullen aanpassen en net zo willen worden als wijquote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal crimineel, allemaal tegen rechten van de vrouw, allemaal een hoofddoekje en een minaret.
Ja! En al hun vriendjes en vriendinnetjes aansporen hetzelfde te komen doenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik denk wel dat ze zich gesteund door de lieve en hartelijke woorden van Geert snel zullen aanpassen en net zo willen worden als wij
Ja, ik heb Sr. net al even gebeld, maar die had het al gehoord.... die zei nog: Jr. kende hem ook hèquote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
67 jaar geworden, hij had net met pensioen gekund
Geen flauw idee, ik heb hem in Amersfoort met het Jazzfestival nog wel eens op het podium zien staanquote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heeft hij na 2002 eigenlijk nog wat gedaan, behalve in die commissie zitten die adviseerde dat er 30 procent salaris bij moest bij parlementariërs?
quote:In 2006 was hij een van de initiatiefnemers van het manifest Eén land, één samenleving, waarin oud-politici van verschillende partijen pleitten voor tolerantie.
Vanaf maart 2003 was hij voorzitter van het bestuur van het Nederlands Fonds voor de Film en Holland Film. Op 10 juli 2007 werd het gehele bestuur gedwongen op te stappen.[1] Voorzitter Hans Dijkstal en drie leden waren niet herbenoemd, de overige twee leden hebben ontslag genomen. Tussen het ministerie van Cultuur en het Nederlands Fonds voor de Film was een conflict ontstaan over de bestuursstructuur van het Fonds.
Twee regeringen die de aanzet hebben gegeven voor neo liberaal beleid en privatiseringen. De PvdA die in die periode haar achterban verkwanseldequote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef Gert het volgende:
Hij is de architekt geweest van twee regeringen zonder christentuig. Dat alleen al verdient lof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |