Redelijk. Broer jarig ensooo HIK .. Heb al gerold dat scheelt HIKquote:
Ja dolle boel.quote:
oh wat mooi zegquote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet eens een moeder maar vond dit in de mail. En morgen komt herself het brengen .. Fann dus
[ afbeelding ]
Cool hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
ik, en anders leen je gewoon een keer mijn gebitje als je weg moetquote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Disana het volgende:
Wie wil er voor mij duimen dat de vervanger van mijn tandarts zometeen geen engerd blijkt te zijn
Ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Disana het volgende:
Wie wil er voor mij duimen dat de vervanger van mijn tandarts zometeen geen engerd blijkt te zijn
Okeeeee, ik reken op jequote:Op maandag 10 mei 2010 09:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik, en anders leen je gewoon een keer mijn gebitje als je weg moet
Goed geregeld. Hoe laat kun je terecht?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
Ja beequeen, en de vervanger woont nog dichtbij ook. Mijn eigen tandarts werkt niet op maandagen zoals ik al vermoedde.
snap jij dat nou, al die tandartsen werken maar 4 of 3 dagen denk dat die bakken met gled verdienen een *normale* baan is 5 dagen in de week.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Okeeeee, ik reken op je
Ja beequeen, en de vervanger woont nog dichtbij ook. Mijn eigen tandarts werkt niet op maandagen zoals ik al vermoedde.
sterktequote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef Disana het volgende:
Oh, wat is die gaaf!!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet eens een moeder maar vond dit in de mail. En morgen komt herself het brengen .. Fann dus
[ afbeelding ]
Cool hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![
Tsja, over het algemeen kun je prima rondkomen van een baan van 3 of 4 dagen als je een vak geleerd hebt, kun je nagaan wat ze zouden verdienen als ze wel 5 dagen in de week werken....quote:Op maandag 10 mei 2010 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap jij dat nou, al die tandartsen werken maar 4 of 3 dagen denk dat die bakken met gled verdienen een *normale* baan is 5 dagen in de week.
maar succes Disana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |