Ze zijn er al hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef Pino112 het volgende:
Coen en Sander komen op TV met een 10meter lang spandoek van Jaap![]()
Ik had het gehoord jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef Pino112 het volgende:
Coen en Sander komen op TV met een 10meter lang spandoek van Jaap![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef D. het volgende:
Nu mag Sumera wel naar huis van mij
Tenzij Kelvin weer over zijn opa begint
kelvin mag sowieso naar huis en die bad boys ook welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef D. het volgende:
Tja dat zal niet werken denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef Godtje het volgende:
Dit is bijna gemeen om ze zo te brengen.
Tegenstemmen!
Ok, die tent heeft ook een uitgang!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef D. het volgende:
lol.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef D. het volgende:
Ha leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef Oidale het volgende:
Nu zie ik het pas, heb bij die vriendin van Jaap in de klas gezetenNiet mijn type.
En Donyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
kelvin mag sowieso naar huis en die bad boys ook wel
zij eigen ik dus weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Gordon ziet eruit of hij door een lama is gespuugd.
Dat hadden ze al gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:40 schreef Stickertje het volgende:
wie ze dat nou van smooth criminal, was dat een lucky guess ofzo?
Meer een krasjequote:
nee, dat was al bekend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:40 schreef Stickertje het volgende:
wie ze dat nou van smooth criminal, was dat een lucky guess ofzo?
welke?quote:
Sumera is automatisch door omdat ze huildequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef D. het volgende:
Dat verdubbelt haar totale gewicht!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Gay-me
Minder zang van de BadBoys is dan wel weer een pluspunt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat dit weer meer dans dan zang word
Elke week.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef Anonymousz het volgende:
Die dansers zijn slecht
smooth criminal, de filmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer wel maar ik wist niet dat het uit een film was
Maar klinkt niet smoothquote:
Ja het begint op te vallen!quote:
http://www.imdb.com/title/tt0095655/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer wel maar ik wist niet dat het uit een film was
Nja... het is in ieder geval extreem lelijkquote:
De show is dan wel weer aardig inderdaad.quote:
je bent nog aardig. maar goed, dansen en zingen tegelijk is pittig.quote:
+1quote:
Je kan helaas ook niet alles hebben...maar ze blijven...door al die meiskes die op hun gaan stemmenquote:
Dan moeten ze minder dansen of mee doen met dat andere programma.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent nog aardig. maar goed, dansen en zingen tegelijk is pittig.
Klopt. Maar ach dit is best leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Het is eigenlijk best een heel saai nummer.
Helaas wel. Laten we hopen dat het beltegoed snel opraakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
meisjes van een jaar of 14 ws wel, dus gaan ze door
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Maar ach dit is best leuk om naar te kijken.
Sowieso geen nummer dat je voor de zang luistert.
ze zouden het stemmen van minderjarigen moeten verbiedenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
meisjes van een jaar of 14 ws wel, dus gaan ze door
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef eightone. het volgende:
Nou, een voordeel: het dieptepunt van de avond hebben we in ieder geval al gehad.
Mja, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moeten ze minder dansen of mee doen met dat andere programma.
Ze komt net uit sesamstraat, laat drquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet alleen dat pakje van Stacey, maar ook dat haar![]()
hehe, eigenlijk gewoon stemmen op dit soort programma'squote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
ze zouden het stemmen van minderjarigen moeten verbieden
Ja Johan Derksen weet gelukkig altijd waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef marcodej het volgende:
Johan Derksen heeft gelijk: Nederland heeft geen smaak.
En die gele oogschaduw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet alleen dat pakje van Stacey, maar ook dat haar![]()
Het valt me mee dat ze het kent, het is van voor 2000.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Houden ze er wel rekening mee hoe een bepaald outfitje staat als zo'n jurylid achter haar desk zit? Want wat Stacey draagt is spuuglelijk, maar nu lijkt het alsof er een lading gras op de desk staat en Stacey er tussenuit probeert te komen...
Angela vorige week was ook al zo slecht
quote:
Veel anders kan je er ook niet mee doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Ja, als je dit nummer doet, dan doe je al gauw Michael Jackson na natuurlijk.
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Houden ze er wel rekening mee hoe een bepaald outfitje staat als zo'n jurylid achter haar desk zit? Want wat Stacey draagt is spuuglelijk, maar nu lijkt het alsof er een lading gras op de desk staat en Stacey er tussenuit probeert te komen...
pwnd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Vorige leek ze net een kamper...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.
Nog slechterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Mmm, dan moet de rest wel superslecht zijn, als het klopt wat Gordon zegt.
Hip?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
ik vind het al een kut-thema.. dus laten we hopen van nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Mmm, dan moet de rest wel superslecht zijn, als het klopt wat Gordon zegt.
De tetten hingen nog net niet bij d'r orenquote:
Doe je best!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.
Hoe? Wat? Licht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
D. Zie je het licht al buiten de tent?
X-factor is het totaal plaatje dus ook daar mogen we wat van zeggen, en ja ook over de jury die hoort namelijk ook bij het programmaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.
Dan staat het in MyAT en dat moet ik voorkomen. Van mij gaat Stacey in dr string of een juttenzak zitten.quote:
En een icoon is ze ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey probeert zich neer te zetten als een soort stijlicoon, maar eigenlijk heeft ze weinig stijl.
Oh. Zal wel een andere zijn dan ik bedoel.quote:
Tja dan heb jíj een probleem denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan staat het in MyAT en dat moet ik voorkomen. Van mij gaat Stacey in dr string of een juttenzak zitten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef ClearGreen het volgende:
Hopelijk horen we vanavond BadBoyz nog een keer!En vanaf volgende week niet meer.
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr valt ook weinig te zien.. backstage doet het niet
Er is wekelijks na de eerste act reclame.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaan we nu na iedere act een paar minuten reclame krijgen? Wat een armoe zender!
Je had geen reclame tussen GTST en X (toch?)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaan we nu na iedere act een paar minuten reclame krijgen? Wat een armoe zender!
u mad?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het wel leuk om te bespreken in de beginreeks.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Das iedere week zoquote:
Je bedoeld niet die van 4granted?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Zal wel een andere zijn dan ik bedoel.
Precies mijn puntquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tetten hingen nog net niet bij d'r oren
Zelfs hier wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
Doet bij jullie de stream het ook niet?
victor en rolf creatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey probeert zich neer te zetten als een soort stijlicoon, maar eigenlijk heeft ze weinig stijl.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr valt ook weinig te zien.. backstage doet het niet
Lach ze eens uit in hun gezichtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit naast badboyz bakvissen
Ik dacht dat dat gewoon Milo op z'n Nederlands was?quote:
Op zich heeft ze wel karakter door op zo'n jonge leeftijd een eigen platenlabel te beginnen maar alhoewel de meningen hierover verdeeld kunnen zijn, ik vind haar doodeng om te zien, beetje from outer spacequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
is DIT een V&R creatie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
victor en rolf creatiehet heeft wel wat
zonder f5 zelfsquote:
oh okequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon Milo op z'n Nederlands was?
Nee ik bedoel een andere.
Heyyyyyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit naast badboyz bakvissen
Ja die was ook al zo slechtquote:
Stees wil altijd Viktor en Rolf aan. Dat vinden V&R op zich niet zo heel tof.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kijk voor allebei en vind ook dat we ook best over allebei moeten kunnen praten. Alleen over muziek spreken kan ook prima in MUZ en alleen over kleding in LIF. Hier gaat het over het totaalplaatjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedoel je de Belgische Milow?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
Doet bij jullie de stream het ook niet?
Die zanger toch, een belg?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op zich heeft ze wel karakter door op zo'n jonge leeftijd een eigen platenlabel te beginnen maar alhoewel de meningen hierover verdeeld kunnen zijn, ik vind haar doodeng om te zien, beetje from outer space
quote:
Apple loversquote:
bb?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meisje naast me is sjago en haat bb volgens mij. Die gaat ze straks slaan denk ik
Neen. Een Schotse DJ.quote:
tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meisje naast me is sjago en haat bb volgens mij. Die gaat ze straks slaan denk ik
Coolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit je daar ergens bij de ouders van Sumera?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
O hahaquote:
+1quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een rotwijf die mien dobbelsteen.
Zit je in het publiekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zitten helemaal vooraan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit je daar ergens bij de ouders van Sumera?
Ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
die znger van die cover van 50 cent is toch een zanger uit belgie?
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
die znger van die cover van 50 cent is toch een zanger uit belgie?
Nee die zitten aan de andere zijkantquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit je daar ergens bij de ouders van Sumera?
Okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die zitten aan de andere zijkant
playmobiel is cool yahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
We kunnen wel vragen wie de kapper is van playmobiel?
Rij 5quote:
Omdat er dan allemaal mensen opaf komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
Waarom heeft c_a geen spandoek met de url naar dit subforum gemaakt?
jij bent ook pro sumera? k danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee popje, je mag weer binnen komen. Als je maar niets onliefs zegt over Sumera
Preciesquote:
Afschuwelijkquote:
Okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee popje, je mag weer binnen komen. Als je maar niets onliefs zegt over Sumera
Nee niet haar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Die Stacey heeft wel een kast van een huis (als het haar huis is).
En waarom wordt er nou weer gejankt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |