quote:
Veel anders kan je er ook niet mee doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Ja, als je dit nummer doet, dan doe je al gauw Michael Jackson na natuurlijk.
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Houden ze er wel rekening mee hoe een bepaald outfitje staat als zo'n jurylid achter haar desk zit? Want wat Stacey draagt is spuuglelijk, maar nu lijkt het alsof er een lading gras op de desk staat en Stacey er tussenuit probeert te komen...
Angela vorige week was ook al zo slecht
pwnd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Houden ze er wel rekening mee hoe een bepaald outfitje staat als zo'n jurylid achter haar desk zit? Want wat Stacey draagt is spuuglelijk, maar nu lijkt het alsof er een lading gras op de desk staat en Stacey er tussenuit probeert te komen...
Vorige leek ze net een kamper...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.
Nog slechterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Mmm, dan moet de rest wel superslecht zijn, als het klopt wat Gordon zegt.
Hip?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
ik vind het al een kut-thema.. dus laten we hopen van nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Mmm, dan moet de rest wel superslecht zijn, als het klopt wat Gordon zegt.
De tetten hingen nog net niet bij d'r orenquote:
Doe je best!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.
Hoe? Wat? Licht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
D. Zie je het licht al buiten de tent?
X-factor is het totaal plaatje dus ook daar mogen we wat van zeggen, en ja ook over de jury die hoort namelijk ook bij het programmaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.
Dan staat het in MyAT en dat moet ik voorkomen. Van mij gaat Stacey in dr string of een juttenzak zitten.quote:
En een icoon is ze ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey probeert zich neer te zetten als een soort stijlicoon, maar eigenlijk heeft ze weinig stijl.
Oh. Zal wel een andere zijn dan ik bedoel.quote:
Tja dan heb jíj een probleem denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan staat het in MyAT en dat moet ik voorkomen. Van mij gaat Stacey in dr string of een juttenzak zitten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef ClearGreen het volgende:
Hopelijk horen we vanavond BadBoyz nog een keer!En vanaf volgende week niet meer.
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr valt ook weinig te zien.. backstage doet het niet
Er is wekelijks na de eerste act reclame.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaan we nu na iedere act een paar minuten reclame krijgen? Wat een armoe zender!
Je had geen reclame tussen GTST en X (toch?)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaan we nu na iedere act een paar minuten reclame krijgen? Wat een armoe zender!
u mad?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het wel leuk om te bespreken in de beginreeks.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Das iedere week zoquote:
Je bedoeld niet die van 4granted?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Zal wel een andere zijn dan ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |