quote:
Veel anders kan je er ook niet mee doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Ja, als je dit nummer doet, dan doe je al gauw Michael Jackson na natuurlijk.
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Houden ze er wel rekening mee hoe een bepaald outfitje staat als zo'n jurylid achter haar desk zit? Want wat Stacey draagt is spuuglelijk, maar nu lijkt het alsof er een lading gras op de desk staat en Stacey er tussenuit probeert te komen...
Angela vorige week was ook al zo slecht
pwnd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
Houden ze er wel rekening mee hoe een bepaald outfitje staat als zo'n jurylid achter haar desk zit? Want wat Stacey draagt is spuuglelijk, maar nu lijkt het alsof er een lading gras op de desk staat en Stacey er tussenuit probeert te komen...
Vorige leek ze net een kamper...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.
Nog slechterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Mmm, dan moet de rest wel superslecht zijn, als het klopt wat Gordon zegt.
Hip?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond Angela wel hip uit zien vorige week. Lekkere MILF.
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
ik vind het al een kut-thema.. dus laten we hopen van nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Mmm, dan moet de rest wel superslecht zijn, als het klopt wat Gordon zegt.
De tetten hingen nog net niet bij d'r orenquote:
Doe je best!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |