Precies mijn puntquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tetten hingen nog net niet bij d'r oren
Zelfs hier wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
Doet bij jullie de stream het ook niet?
victor en rolf creatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey probeert zich neer te zetten als een soort stijlicoon, maar eigenlijk heeft ze weinig stijl.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr valt ook weinig te zien.. backstage doet het niet
Lach ze eens uit in hun gezichtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit naast badboyz bakvissen
Ik dacht dat dat gewoon Milo op z'n Nederlands was?quote:
Op zich heeft ze wel karakter door op zo'n jonge leeftijd een eigen platenlabel te beginnen maar alhoewel de meningen hierover verdeeld kunnen zijn, ik vind haar doodeng om te zien, beetje from outer spacequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey probeert zich neer te zetten als een soort stijlicoon, maar eigenlijk heeft ze weinig stijl.
is DIT een V&R creatie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
victor en rolf creatiehet heeft wel wat
zonder f5 zelfsquote:
oh okequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon Milo op z'n Nederlands was?
Nee ik bedoel een andere.
Heyyyyyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit naast badboyz bakvissen
Ja die was ook al zo slechtquote:
Stees wil altijd Viktor en Rolf aan. Dat vinden V&R op zich niet zo heel tof.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kijk voor allebei en vind ook dat we ook best over allebei moeten kunnen praten. Alleen over muziek spreken kan ook prima in MUZ en alleen over kleding in LIF. Hier gaat het over het totaalplaatjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kijk om naar de artiesten te kijken en voornamelijk te luisteren. Welke lippenstift Wendy op dr smoel heeft of wat Stacey aan heeft zal mij eigenlijk aan me reet roesten. Zo langzamerhand kan je wel twee sc's starten. 1 voor het commentaar van alle mensen die betere kleding en styling adviezen hebben (met name over de jury en presentatie) en eentje wat gewoon over de optredens gaat.
Bedoel je de Belgische Milow?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
Doet bij jullie de stream het ook niet?
Die zanger toch, een belg?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op zich heeft ze wel karakter door op zo'n jonge leeftijd een eigen platenlabel te beginnen maar alhoewel de meningen hierover verdeeld kunnen zijn, ik vind haar doodeng om te zien, beetje from outer space
quote:
Apple loversquote:
bb?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meisje naast me is sjago en haat bb volgens mij. Die gaat ze straks slaan denk ik
Neen. Een Schotse DJ.quote:
tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meisje naast me is sjago en haat bb volgens mij. Die gaat ze straks slaan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |