Ben het wel met je eens hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op zich heeft ze wel karakter door op zo'n jonge leeftijd een eigen platenlabel te beginnen maar alhoewel de meningen hierover verdeeld kunnen zijn, ik vind haar doodeng om te zien, beetje from outer space
quote:
Apple loversquote:
bb?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meisje naast me is sjago en haat bb volgens mij. Die gaat ze straks slaan denk ik
Neen. Een Schotse DJ.quote:
tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meisje naast me is sjago en haat bb volgens mij. Die gaat ze straks slaan denk ik
Coolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit je daar ergens bij de ouders van Sumera?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
O hahaquote:
+1quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een rotwijf die mien dobbelsteen.
Zit je in het publiekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zitten helemaal vooraan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit je daar ergens bij de ouders van Sumera?
Ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
die znger van die cover van 50 cent is toch een zanger uit belgie?
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
die znger van die cover van 50 cent is toch een zanger uit belgie?
Nee die zitten aan de andere zijkantquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit je daar ergens bij de ouders van Sumera?
Okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die zitten aan de andere zijkant
playmobiel is cool yahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
We kunnen wel vragen wie de kapper is van playmobiel?
Rij 5quote:
Omdat er dan allemaal mensen opaf komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
Waarom heeft c_a geen spandoek met de url naar dit subforum gemaakt?
jij bent ook pro sumera? k danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee popje, je mag weer binnen komen. Als je maar niets onliefs zegt over Sumera
Preciesquote:
Afschuwelijkquote:
Okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee popje, je mag weer binnen komen. Als je maar niets onliefs zegt over Sumera
Nee niet haar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Die Stacey heeft wel een kast van een huis (als het haar huis is).
En waarom wordt er nou weer gejankt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |