quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is geen verkrachting als je roept: "VERRASSING!"
HAHA JIJ HEET SATRIA!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
7-5-2010 17:27:35 xx Satria. maar ik zag het ook niet zo..
7-5-2010 17:31:51 xx Satria. maar ik snap het ook wel van jou kant (L)
Dus niets gecockblocked.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verbind dr door naar du boi, ik doe wel wat sweet talk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja in het begin wel. Maar ik heb skills om het goed te maken.quote:
quote:
Haten op een ECKTE.quote:
Props.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja in het begin wel. Maar ik heb skills om het goed te maken.
Hij heet Pieter of zo. Don't mind the boy.quote:
Ik lachte, maar je weet dat ik van je houd.quote:
Ga jij maar weer naar dromenland.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heet Pieter of zo. Don't mind the boy.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HEEEEET ZIJN MAAAAAAR KUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKEN.
quote:Jan Vertonghen heeft spijt van zijn uitlatingen donderdag tijdens de huldiging van Ajax na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord. De Belg maakte tijdens de festiviteiten in de ArenA Feyenoorders een paar keer uit voor 'kakkerlakken'. Vertonghen heeft zich vrijdagochtend meteen met excuses richting de Rotterdamse club gemeld bij de directie van Ajax.
„Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties, dat had ik niet moeten doen”, zei Vertonghen schuldbewust op de website van de Amsterdammers.
Watquote:
leugensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat was jouw naam ook alweer, ik wist hem maar ben hem vergeten.
Wel lief, want ik heb hem verkapt gefeliciteerd via jullie.quote:
Thanks thanksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lachte, maar je weet dat ik van je houd.
Hij is indo. En ik vind het mooi en apart.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die naam, Satria, da's toch niet normaal of wat.
Belachelijk dat er ophef over is. Kknvbquote:
quote:,,Dat was gewoon heel stom van me”, sprak hij vrijdag. ,,Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties. Dat had ik niet moeten doen. Zeker niet in de positie die ik als speler van Ajax heb. Vanochtend ben ik dan ook naar de club gegaan en heb er met de directie over gesproken. Algemeen directeur Rik van den Boog vertelde mij toen dat hij al voornemens was om mij bij zich te roepen.”
Van den Boog: ,,Dat klopt, ik tolereer dit gedrag niet. Temeer omdat Ajax en Feyenoord de afgelopen tijd zo druk bezig zijn geweest met het af laten nemen van de te hoog opgelopen spanning tussen de supporters. In dat kader is dit extra onhandig. Ik ben daarom blij dat Jan Vertonghen het zelf op deze wijze heeft opgepakt. Ik heb een stevig gesprek met hem gevoerd en hij was het roerend met mij eens.”
Vertonghen benadrukt dat hij het extra stom van zichzelf vindt om zich tijdens de huldiging negatief over Feyenoord uit te laten. ,,Juist omdat de Feyenoord-supporters in De Kuip zich donderdagavond zo goed gedragen hebben. Tijdens de uitreiking van de beker werd er zelfs voor ons geapplaudisseerd. Daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan de fans en spelers van Feyenoord en ook aan andere mensen die ik met mijn uitspraken beschadigd heb. Het was niet handig van me en het doet bovendien al helemaal geen eer aan hoe mooi de Klassieker gisteren was.”
Ja kut naam man.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die naam, Satria, da's toch niet normaal of wat.
Oh, het is indo, dan is het niet kanker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is indo. En ik vind het mooi en apart.
Nee, eigenlijk niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
http://www.ajax1.nl/conte(...)-het-was-stom-van-me
[..]
Yea rightquote:Juist omdat de Feyenoord-supporters in De Kuip zich donderdagavond zo goed gedragen hebben
Ik probeer alleen duidelijk te maken waarom hij waarschijnlijk zo'n aparte naam heeft hoor..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, het is indo, dan is het niet kanker.
De beste pic niet posten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
ATTENTIE.
Dit topic is vanaf nu een Martin Jol-fantopic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
ATTENTIE.
Dit topic is vanaf nu een Martin Jol-fantopic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij vindt het normaal dat mensen hier over zeiken?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Deze is ook niet mis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De beste pic niet posten.
[ afbeelding ]
Hij of zij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer alleen duidelijk te maken waarom hij waarschijnlijk zo'n aparte naam heeft hoor..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:
O jezus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lees pas vanaf deze sc mee en ik dacht dat het een meisje was
Satria, klinkt meer als een vrouwennaam dan de naam van een gastquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Satria, klinkt meer als een vrouwennaam dan de naam van een gast
Ah er is al een gifje vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De enige echte kampioenenquote:
Ha! I was totally rightquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is zo'n film waarin het hoofdpersonage al aan het einde doodgaat en dan pas aan het einde weer heel zielig terugkomt.
Wat, is dat C_N? Dan is het nog verkankerder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer alleen duidelijk te maken waarom hij waarschijnlijk zo'n aparte naam heeft hoor..
Nou ja, wát hij zegt is niet echt supererg of zo, maar ik begrijp best dat het olie op het vuur gooien is en dus onnodig. Volgens mij was het ook o.a. Vertonghen die 'duidelijke taal' sprak voorafgaand aan het dubbele duel met Feyenoord. Daar was ook ophef over (vanuit Ajax), maar goed, dat vond ik niet erg, dat was gewoon de boel een beetje scherp houden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat mensen hier over zeiken?!
DEZEquote:
Ga dat live concert bij Rock Am Ring eens kijken.quote:
Dude, really.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, is dat C_N? Dan is het nog verkankerder.
Dit dus, je wilt dat die supporters zich gedeisd houden maar dan gaan de voetballers zich wel zo gedragen, niet echt handig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, wát hij zegt is niet echt supererg of zo, maar ik begrijp best dat het olie op het vuur gooien is en dus onnodig. Volgens mij was het ook o.a. Vertonghen die 'duidelijke taal' sprak voorafgaand aan het dubbele duel met Feyenoord. Daar was ook ophef over (vanuit Ajax), maar goed, dat vond ik niet erg, dat was gewoon de boel een beetje scherp houden.
Dit heeft toch zo'n achteraf-nananana-smaakje. En de Feyenoord-supporters hádden zich donderdag ook (relatief) rustig en gedeisd gehouden. Om dan de Feyenoorders uit te maken voor kut-kakkerlakken, tsja.
Er wordt de laatste tijd door beide partijen juist zo gehamerd op wederzijds respect en de fans moeten het niet verpesten en blabla, maar dan moeten ze zelf ook niet de boel opnaaien.
Ik heb ze zelf live gezien. For the win.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga dat live concert bij Rock Am Ring eens kijken.
Het is toch gewoon normaal dat de fans zich rustig houden, dat hoeft toch niet beloond te worden ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, wát hij zegt is niet echt supererg of zo, maar ik begrijp best dat het olie op het vuur gooien is en dus onnodig. Volgens mij was het ook o.a. Vertonghen die 'duidelijke taal' sprak voorafgaand aan het dubbele duel met Feyenoord. Daar was ook ophef over (vanuit Ajax), maar goed, dat vond ik niet erg, dat was gewoon de boel een beetje scherp houden.
Dit heeft toch zo'n achteraf-nananana-smaakje. En de Feyenoord-supporters hádden zich donderdag ook (relatief) rustig en gedeisd gehouden. Om dan de Feyenoorders uit te maken voor kut-kakkerlakken, tsja.
Er wordt de laatste tijd door beide partijen juist zo gehamerd op wederzijds respect en de fans moeten het niet verpesten en blabla, maar dan moeten ze zelf ook niet de boel opnaaien.
Ja het klopt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vraag alleen.
Ik lach je verder niet uit met je naam, fag.
Je bent de eerstequote:
Ja komt misschien dat ik niet Nederlands ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi, niet dat ik je minder tof ofzo vindt, ik vind het wel apart.
Ja, dat had ik inmiddels al wel door.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja komt misschien dat ik niet Nederlands ben. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi, niet dat ik je minder tof ofzo vindt, ik vind het wel apart.
Het is normaal ja, maar het gebeurt dus niet. Want de situatie is nou niet echt normaal meer te noemen. Dat bewijst de dubbele bekerfinale en het feit dat er geen fans van de tegenstanders welkom waren voor de komende jaren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is toch gewoon normaal dat de fans zich rustig houden, dat hoeft toch niet beloond te worden ofzo?Daar staat dit los van.
Plus dit is gewoon een mooie actie, niks haatdragends, en tja, het zijn nou eenmaal gewoon kutkakkerlakken
Het Konijntje.quote:
Dat zei ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja komt misschien dat ik niet Nederlands ben. [ afbeelding ]
Zijn talent gelukkig niet.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Ja hij hosselt welquote:
Ik ken wel een Molukker die Jan-Paul heet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Lakitu het volgende:
Dacht je dat Chuckie Jan-Willem heette ofzo, wtf?
Lekker ding rechtsquote:
omgekeerd toch =$quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
De wijven die laki hebben geneukt zeggen van niet, de andere zeggen van wel.
Met kleurenvesten.quote:
Ik ken een neger die Harry heet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ken wel een Molukker die Jan-Paul heet.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken een neger die Harry heet.
Zijn broers heten Krishna en Tarkan.
En een gekke zonnebril natuurlijk.quote:
Jij vind toiletpapier en andere kankerzooi op het veld gooien normaal? Fluiten als een speler eraf gaat?quote:
Okay.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar van jou kunnen we niet alles aannemen.
Dat nieuwe google lijkt op die kankerlelijke zoekmachine van microsoft.quote:
oh /carequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat nieuwe google lijkt op die kankerlelijke zoekmachine van microsoft.
Papier op het veld bij een sfeeractie geen probleem, maar niet tijdens het spel zelf, da's zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij vind toiletpapier en andere kankerzooi op het veld gooien normaal? Fluiten als een speler eraf gaat?
Ach, houd je bek toch.
Spoiler puh-lease.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
sowieso. een filipino met soulja boi kleding.
[ afbeelding ]
HE LAKIquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
sowieso. een filipino met soulja boi kleding.
[ afbeelding ]
Haha ik wilde een witte zonnebril zeggen zoals Soulja Boi. Maar toen besloot ik dat de complete Soulja Boi-outfit wel aan jou besteed is.quote:
Je weet dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax bij de supporters erg hoogt ligt, ik vind dat we ons nog netjes hebben gedragen. Tevens werd er bij Ajax - Feyenoord ook shit het veld op gegooid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij vind toiletpapier en andere kankerzooi op het veld gooien normaal? Fluiten als een speler eraf gaat?
Ach, houd je bek toch.
Normaal zijn jullie grotere kankermongolen inderdaad daar in de Kuip. Gisteren was het meer zo van "godverdomme, als ze het maar onder de 0-5 houden".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax bij de supporters erg hoogt ligt, ik vind dat we ons nog netjes hebben gedragen. Tevens werd er bij Ajax - Feyenoord ook shit het veld op gegooid.
Beter een wc rol dan shit naar je hoofd toch!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax bij de supporters erg hoogt ligt, ik vind dat we ons nog netjes hebben gedragen. Tevens werd er bij Ajax - Feyenoord ook shit het veld op gegooid.
Doe is even rustig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Normaal zijn jullie grotere kankermongolen inderdaad daar in de Kuip. Gisteren was het meer zo van "godverdomme, als ze het maar onder de 0-5 houden".
faberyayo flinke namen alles.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Lakitu het volgende:
is het oppervlakkig als ik zeg dat ik graag je diepte meet? =$
Bij Ajax - Feyenoord werd er lang niet zoveel kanker op het veld gegooid (zo goed als niks), veel minder gefloten en ook veel minder spreekkoren naar spelers. Dit was gewoon over de top wat er gisteravond gebeurde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het altijd alleen de Feyenoorder zijn, maar goed, prima wat jij wil.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Normaal zijn jullie grotere kankermongolen inderdaad daar in de Kuip. Gisteren was het meer zo van "godverdomme, als ze het maar onder de 0-5 houden".
deze man weetquote:
Oké, maar wat doe je nou dan alleen negatief over de Feyenoord supporters, dat er bij jullie minder werd gegooid neemt dan ook nog niet weg dat het kinderachtig is hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Ajax - Feyenoord werd er lang niet zoveel kanker op het veld gegooid (zo goed als niks), veel minder gefloten en ook veel minder spreekkoren naar spelers. Dit was gewoon over de top wat er gisteravond gebeurde.
Dan kan je leuk gaan roepen 'dat we ons nog netjes gedragen hebben' maar dat is puur relatief gezien en dat betekend nog steeds geen ene kanker. Je hoort gewoon geen shit op het veld te gooien. Dit is hoe dan ook geen net gedrag.
Zo lang PSV maar wint.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef L0t.. het volgende:
Oh god, Ajax - Feijenoord discussieDat heeft echt geen zin.
Meer dan de Ajacieden maar misschien zijn jullie supporters gewoon gefrusteerd omdat jullie het afgelopen decennium op sportief gebied totaal niks hebben bereikt. Oja, 1x de beker gewonnen en 2x finalist, zozo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het altijd alleen de Feyenoorder zijn, maar goed, prima wat jij wil.
In dit argument steun ik je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens geen ballet. Alsof ze verstrikt raken in wc papier.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef Potloodvis het volgende:
Voetballers die struikelen over toiletpapier hebben een evenwichtsstoornis.
Nee maar je kan er altijd over uitglijden/struikelen en de bal kan ook lichtjes van richting worden veranderd. Voetballers glijden sowieso op de een of andere manier snel weg, kijk maar naar Tomasson die gisteren een giga-kans verpestte door te vallenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens geen ballet. Alsof ze verstrikt raken in wc papier.
Ajax doet het niet veel beter met 3 bekers.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meer dan de Ajacieden maar misschien zijn jullie supporters gewoon gefrusteerd omdat jullie het afgelopen decennium op sportief gebied totaal niks hebben bereikt. Oja, 1x de beker gewonnen en 2x finalist, zozo.
Ga daar even over beginnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meer dan de Ajacieden maar misschien zijn jullie supporters gewoon gefrusteerd omdat jullie het afgelopen decennium op sportief gebied totaal niks hebben bereikt. Oja, 1x de beker gewonnen en 2x finalist, zozo.
Ssst, zeg dat nu niet, komt TheKC zo weer baggeren over Twente.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga daar even over beginnen.Huillie. FC Twente is Kampioen, jullie hebben de beker.
Nou daar is het wel een graadje erger ja. Maar ik vind het altijd wel leuk hoor, vind ik het mooiste aan wedstrijden in de Kuip. Ieder jaar weer denken ze dat Ajax wel onder de indruk zal zijn van het geweldige Legioen. En inmiddels zijn er alweer 12 Klassiekers voorbij zonder Feyenoord-overwinning.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het altijd alleen de Feyenoorder zijn, maar goed, prima wat jij wil.
Dit jaar meegerekend 4 stuks, 2x landskampioen 4 Cruijff-schalen en 1x runnerup.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ajax doet het niet veel beter met 3 bekers.
Ik las houd je bek bitch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, houd je bek toch.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou daar is het wel een graadje erger ja. Maar ik vind het altijd wel leuk hoor, vind ik het mooiste aan wedstrijden in de Kuip. Ieder jaar weer denken ze dat Ajax wel onder de indruk zal zijn van het geweldige Legioen. En inmiddels zijn er alweer 12 Klassiekers voorbij zonder Feyenoord-overwinning.
Het zorgt altijd voor de mooiste beelden en foto's. Eerst zo'n gevoel van totale ontluistering van "Nee he, we gaan wéér van die Joden verliezen". En dan foto's van juichende Ajacieden met van die kneuzen in bomberjacks op de achtergrond. Ohhhh man man man, daar kan je me midden in de nacht voor wakker maken.
[ afbeelding ]
Dat kampioenschap is alweer 6 jaar geleden dacht ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jaar meegerekend 4 stuks, 2x landskampioen 4 Cruijff-schalen en 1x runnerup.
Zo kan je het ook interpreteren ja. Sinds wanneer weet zij wat van voetbal afquote:
Photoshop CS4.quote:
En sindsdien 4x runner up en 2x derde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kampioenschap is alweer 6 jaar geleden dacht ik.
Smakelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
En nu ga ik eten en wachten tot deze discussie over is.
Daar heb je niets aan, geloof me.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En sindsdien 4x runner up en 2x derde.
Bohoo, klassiekers.quote:
Klopt helemaal. Naja, je mag ermee naar de CL-qualifiers maar als je jezelf dan toch meteen laat uitschakelen door bijvoorbeeld een FC Kopenhagenquote:
Ik wist helemaal niet dat T Spoon Nederlands wasquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Naja, je mag ermee naar de CL-qualifiers maar als je jezelf dan toch meteen laat uitschakelen door bijvoorbeeld een FC Kopenhagen
Ja, moet je nagaan, VOC-mentaliteit in de jaren '90. We roeleerden de muziekwereld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat T Spoon Nederlands was
Backstreet Boys waren toffer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, moet je nagaan, VOC-mentaliteit in de jaren '90. We roeleerden de muziekwereld.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beh, T-Spoon, 2Unlimited, Def Rhymz, Jody Bernal, Anouk, Safri Duo.
Die laatste zijn Deens. Maar wel tof.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beh, T-Spoon, 2Unlimited, Def Rhymz, Jody Bernal, Anouk, Safri Duo.
Even luisteren.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zijn toch die kerels met trommels?
Kijk hoe buffed die gast linksonder isquote:
Dat is het legioen jonge. Trouw als honden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef WillFerrell het volgende:
Die supporters die gister na de 0-2 naar huis gingen.
Dat waren de gloryhunters.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef WillFerrell het volgende:
Die supporters die gister na de 0-2 naar huis gingen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is het legioen jonge. Trouw als honden.
Da's ook zo een beetje het enige wat ik heb gezien, want tijdens ons bourgondische BBQ mocht ik geen TV kijken.quote:
Welke glory?quote:
Waarom kwamen ze dan? Alsof er ook maar een klein beetje kans was op glory.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die niet kwam, vandaar dat ze naar huis gingen.
Dat moet je bij hoofdletters ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan moest ik een extra toets indrukken, kost me moeite.
Gaat dat niet automagisch op je Apple?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan moest ik een extra toets indrukken, kost me moeite.
Daar zijn accenten helemaal al een toetsencombi-hel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat dat niet automagisch op je Apple?
quote:1. Ajax is inmiddels alweer elf onderlinge duels op rij ongeslagen tegen Feyenoord.
2. De laatste keer dat Ajax een bekerfinale verloor was in 1981 (niet tegen Feyenoord en niet in De Kuip, overigens).
3. De laatste keer dat Feyenoord tegen Ajax het resultaat behaalde dat op 6 mei goed is voor een verlenging (2-0), was op 17 november 1991.
4. De laatste keer dat Feyenoord tegen Ajax een uitslag neerzette die op 6 mei goed is voor bekerwinst, was op 26 februari 1984 (4-1).
5. Van álle resultaten die dit seizoen in welke competitie dan ook zijn behaald tegen Ajax, is er maar één die Ajax niet na 90 minuten de beker zou opleveren op 6 mei (Utrecht versloeg Ajax met 2-0; dat zou verlengen worden).
6. Als Ajax op 6 mei één doelpunt maakt, moet Feyenoord vier keer scoren.
7. De nul houden tegen Ajax lukte Feyenoord het voorbije decennium één keer.
8. Vier keer scoren tegen Ajax lukte Feyenoord 26 jaar geleden voor het laatst.
9. Ajax heeft dit seizoen in slechts drie uitwedstrijden niet gescoord (bij Twente, Utrecht en Juventus).
10. De laatste tien Klassiekers in De Kuip leverden 21 Ajax-doelpunten op.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar zijn accenten helemaal al een toetsencombi-hel.
Inderdaad. Iedere keer is het weer genieten. Vooral omdat je weet dat je toch niet verliest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar serieus Feyenoord maakt het leven wel veel leuker. Ik zou niet zonder kunnen.
Serieus, de trema zit op de u, dus dan moet je iets van SHIFT+OPT+u indrukken oid en daarna de letter waar het accent op/door/onder/naast/achter moet komen. Ik weet het niet uit mijn hoofd.quote:
idontcurrquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, de trema zit op de u, dus dan moet je iets van SHIFT+OPT+u indrukken oid en daarna de letter waar het accent op/door/onder/naast/achter moet komen. Ik weet het niet uit mijn hoofd.
Het is net als Spurs( behalve dit jaar, maar Liverpool heeft ze overgenomen). Ook al wordt je zelf niet kampioen, dan denk je aan hun en dan moet je toch lachen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedere keer is het weer genieten. Vooral omdat je weet dat je toch niet verliest.
Spurs-hatersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is net als Spurs( behalve dit jaar, maar Liverpool heeft ze overgenomen). Ook al wordt je zelf niet kampioen, dan denk je aan hun en dan moet je toch lachen.
Mijn droom is dat Feyenoord degradeertquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar serieus Feyenoord maakt het leven wel veel leuker. Ik zou niet zonder kunnen.
Ik heb nog zo's briefje met die ALT+*** codes voor die letters.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, de trema zit op de u, dus dan moet je iets van SHIFT+OPT+u indrukken oid en daarna de letter waar het accent op/door/onder/naast/achter moet komen. Ik weet het niet uit mijn hoofd.
Ik wil nu graag iets zeggen over domme mensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn droom is dat Feyenoord degradeert![]()
Eindelijk af van die kut hooligans.
Boh, dat ken ik ook nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog zo's briefje met die ALT+*** codes voor die letters.
Nee joh. Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn droom is dat Feyenoord degradeert![]()
Eindelijk af van die kut hooligans.
hihiquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog zo's briefje met die ALT+*** codes voor die letters.
Binnenkort in de Ajax-fanshop:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedere keer is het weer genieten. Vooral omdat je weet dat je toch niet verliest.
Ik ken nog wel een paar gozers die een Twente-variant daar van kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Binnenkort in de Ajax-fanshop:
[ afbeelding ]
De gezichten van al die feyenoordsupporters wanneer hun club degradeertquote:
Je oudjes hebben ook jou een stel benen en armen gegeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boks, haal je die van mij ook uit de oven.
Die middelvingersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is ook nog een mooie, overigens.
[ afbeelding ]
Is hij nou aan het huppelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is ook nog een mooie, overigens.
[ afbeelding ]
Hij speelt de viool.quote:
quote:
Ik heb de hele week al voor mezelf gezorgd, ik wil ook even verwend worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je oudjes hebben ook jou een stel benen en armen gegeven.
Hoezo? Omdat we al 6 jaar geen kampioen meer zijn? Gaan ze daarom daar nu mee komen? Wat vreemd. Iedereen die niet voor Ajax is is het erover eens dat Ajax niks meer voorstelt, en tóch hebben we de hoogste bezoekersaantallen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Binnenkort in de Ajax-fanshop:
[ afbeelding ]
Ga maar vast liggen dan...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al voor mezelf gezorgd, ik wil ook even verwend worden.
Mijne stond van 8 - 15.45 op de parkplatz in Almelo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
Er boorde zich vanochtend trouwens bijna een Getz zich in mijn flank.
WF?!
Denk je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijne stond van 8 - 15.45 op de parkplatz in Almelo.
Ik wilde hem ook een keer zelf posten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die kwam vandaag ook al eens langs door toedoen van W.
Was het fijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit gehad trouwens.!!!1
Zou hij haar raken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat duurt nog even dan. Mozy is nu bij haar.
Weet ik niet meer, ik was toen 1 of 2 ofzo en mijn ouders waren ten einde raad zo ziek als ik was.quote:
Ik heb de tijd nog hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat duurt nog even dan. Mozy is nu bij haar.
Ik had geen tijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat jij bij haar langskwam? Een soort BBQ fok!/Crack meet.
Ik hoef alleen antwoord op de vraag hoe het mogelijk is dat Ajax én niets meer voorstelt (aldus Twentesupporters) én heelveel gloryhunters heeft. Wat is dan de glory waar ze opaf komen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die discussie loopt toch uit op niets.
Geen idee, ik heb enkel verstand van PSV.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen antwoord op de vraag hoe het mogelijk is dat Ajax én niets meer voorstelt (aldus Twentesupporters) én heelveel gloryhunters heeft. Wat is dan de glory waar ze opaf komen?
Mensen die schrokken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd brand ik me bek toch aan die pizza.
Otis je hebt gelijk. Dit klopt niet, maar TheKC zal het nooit toegeven, dus doe ik het voor hem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen antwoord op de vraag hoe het mogelijk is dat Ajax én niets meer voorstelt (aldus Twentesupporters) én heelveel gloryhunters heeft. Wat is dan de glory waar ze opaf komen?
Nou dat vind ik anders best groot. Maar Crack_ is ook wel klein.quote:
1,64 was het?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat vind ik anders best groot. Maar Crack_ is ook wel klein.
zelfs ik ben groot vergeleken met haarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is ook groot, maar niet bukken bij deuren, dus niet té groot.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stootte mijn teen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd brand ik me bek toch aan die pizza.
Ah, de 'ik roep maar wat onzin en daarna gooi ik het erop dat het een troll was'. Goeie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |