Kijk hoe buffed die gast linksonder isquote:
Dat is het legioen jonge. Trouw als honden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef WillFerrell het volgende:
Die supporters die gister na de 0-2 naar huis gingen.
Dat waren de gloryhunters.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef WillFerrell het volgende:
Die supporters die gister na de 0-2 naar huis gingen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is het legioen jonge. Trouw als honden.
Da's ook zo een beetje het enige wat ik heb gezien, want tijdens ons bourgondische BBQ mocht ik geen TV kijken.quote:
Welke glory?quote:
Waarom kwamen ze dan? Alsof er ook maar een klein beetje kans was op glory.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die niet kwam, vandaar dat ze naar huis gingen.
Dat moet je bij hoofdletters ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan moest ik een extra toets indrukken, kost me moeite.
Gaat dat niet automagisch op je Apple?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan moest ik een extra toets indrukken, kost me moeite.
Daar zijn accenten helemaal al een toetsencombi-hel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat dat niet automagisch op je Apple?
quote:1. Ajax is inmiddels alweer elf onderlinge duels op rij ongeslagen tegen Feyenoord.
2. De laatste keer dat Ajax een bekerfinale verloor was in 1981 (niet tegen Feyenoord en niet in De Kuip, overigens).
3. De laatste keer dat Feyenoord tegen Ajax het resultaat behaalde dat op 6 mei goed is voor een verlenging (2-0), was op 17 november 1991.
4. De laatste keer dat Feyenoord tegen Ajax een uitslag neerzette die op 6 mei goed is voor bekerwinst, was op 26 februari 1984 (4-1).
5. Van álle resultaten die dit seizoen in welke competitie dan ook zijn behaald tegen Ajax, is er maar één die Ajax niet na 90 minuten de beker zou opleveren op 6 mei (Utrecht versloeg Ajax met 2-0; dat zou verlengen worden).
6. Als Ajax op 6 mei één doelpunt maakt, moet Feyenoord vier keer scoren.
7. De nul houden tegen Ajax lukte Feyenoord het voorbije decennium één keer.
8. Vier keer scoren tegen Ajax lukte Feyenoord 26 jaar geleden voor het laatst.
9. Ajax heeft dit seizoen in slechts drie uitwedstrijden niet gescoord (bij Twente, Utrecht en Juventus).
10. De laatste tien Klassiekers in De Kuip leverden 21 Ajax-doelpunten op.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar zijn accenten helemaal al een toetsencombi-hel.
Inderdaad. Iedere keer is het weer genieten. Vooral omdat je weet dat je toch niet verliest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar serieus Feyenoord maakt het leven wel veel leuker. Ik zou niet zonder kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |