Doe niet zo stoer tegen me.quote:
quote:
Dat wordt je ook wel zat na een tijdje.quote:
En dan niet eens durven te SMS'enquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Je praat alsof je het al binnen hebt man.
wat is dit voor mislukte tt.quote:
Stelletje homo'squote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer tegen me.
[..]
Hier is ie naakt.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel iets van de eredivisie van de handbal gehit. En dat telt ook
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Hier is ie naakt.
Jij hebt heus niet genoeg aan handen.quote:
Reageert die toch vast niet opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat wordt je ook wel zat na een tijdje.
[..]
En dan niet eens durven te SMS'en
Met zijn babyface.quote:
Ga maar weer weg. Je bent vervelend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reageert die toch vast niet op. Zou ik ook niet doen als ik het nummer niet ken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Net als Jordy van Loon. Likken likken likken.
maar nog niet erin en eruit he!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Net als Jordy van Loon. Likken likken likken.
En die Russische cijfers kan ze toch niet lezen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reageert die toch vast niet op. Zou ik ook niet doen als ik het nummer niet ken.
Hoezo datquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Je bent vervelend.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Je bent vervelend.
Ja halloquote:
Oké.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja hallo. Jij doet populair over iemand dan kan ik het toch ook. Don;t be hatin.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Hier is ie naakt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit en gedraagt zich als een bosaap met een IQ van -90.
En wat jij van hem vindt maakt mij uit omdat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit en gedraagt zich als een bosaap met een IQ van 90.
En wat jij van hem vindt maakt ons uit omdat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En wat jij van hem vindt maakt mij uit omdat?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Japsnars het volgende:
Haha, WD heeft eindelijk een man gevonden die dommer is dan zijzelf.
NU ALquote:
Het is pas wd-afzeik tijd als ik begin jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Het is weer tijd om mij af te zeiken. Doei.
Het zal ook wel allemaal aan ons liggen, hè.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
/carequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Wat de fuck manquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Praat niet zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef wise het volgende:
http://tinychat.com/klbsc
met de manboobs van PV
Heb je waarschijnlijk aan jezelf te danken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Zo probeert ze medelijden op te wekkenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En wat jij van hem vindt maakt mij uit omdat?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Japsnars het volgende:
Haha, WD heeft eindelijk een man gevonden die dommer is dan zijzelf.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
En wat jij van hem vindt maakt ons uit omdat?
Precies. Evenveel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is deze gif met bert op de achterbank?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:39 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft de TT aangepast maar niet centraal gezet?
quote:
ja thanksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die opmerking was niet bedoeld voor jou.
Maar voor het hoofdpersonage in dit topic.
Hoezo moet ik gaatjes vullen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee.quote:
Dit is zo'n film waarin het hoofdpersonage al aan het einde doodgaat en dan pas aan het einde weer heel zielig terugkomt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee maagdendokter.quote:
hoe grootquote:
256m2quote:
method man en redmanquote:
quote:
eigen bult zeg ik dan maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die heeft het gevoel dat iedereen haar afzeikt.
Tuurlijk, johquote:
400 kb? =\quote:
owhquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou nee dat niet. Maar het is gewoon niet zo.
Ik dacht 400 vierkante meterquote:
en toch zegt ze zelf van wel :chinrub:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Ik zie hier in dit topic niemand die haar afzeikt.
Grote mond, klein hartje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou nee dat niet. Maar het is gewoon niet zo.
Dan gaan jullie mij uitlachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht 400 vierkante meter
Maar nog steeds, vraag het aan je pa dan hoeveel
Ieuw.quote:
Do it.quote:
Oh, ik woon nu in 150.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan gaan jullie mij uitlachen
Volgens mij iets van 180/200
Maar, maar... al die puntige hoekjes doen dan toch pijn??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Was het een dildo van een ongestelde heule grote vrouw?
En vissen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joah, met een sloot erachter.. bbqen met je voeten in het water![]()
Dan was ze waarschijnlijk niet ongesteld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar, maar... al die puntige hoekjes doen dan toch pijn??!!
water is een 50 mtr lange en 1,5 mtr brede slootquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joah, met een sloot erachter.. bbqen met je voeten in het water![]()
Misschien was ze ook niet groot, dan gebruikte ze alleen het schoorsteenpijpjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan was ze waarschijnlijk niet ongesteld.
300 x 10quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
water is een 50 mtr lange en 1,5 mtr brede sloot
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik ga in 256 wonen met een giga-tuin.
In Laren NH.
Dus een miljoenenhuis
vrachtverkeer mogelijk?quote:
Nieuwbouwwijkquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik ga in 256 wonen met een giga-tuin.
In Laren NH.
Dus een miljoenenhuis
quote:
Jawel.quote:
quote:[16:08] w: over mijn lengte hoe ik niet te klachen
moet dat nou¿quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. De bank van de papie en mamie van Jasper is rijk.
Dat geloof ik best, maar dat aantal vierkantie meters kost geen miljoenen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. De papie en mamie van Jasper zijn rijk.
De tuin eromheen welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat aantal vierkantie meters kost geen miljoenen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]i know you want it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
En dan heb je een gigantische bak van een huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef Devvie het volgende:
Huizen kosten vaak maar 2/3ton maar de grond maakt het zo duur
Jawel, 250 vierkante meter in Laren met zo'n gigantische tuin; dat kost wel wat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat aantal vierkantie meters kost geen miljoenen.
Miljoenenhuisentuinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar dat is de uitdrukking miljoenenhuis verkeerd.
Ik dacht op 69?quote:
Raket.quote:
Dan heb ik die 20.000 euro naar het verkeerde huis gestuurd.quote:
Maakt niet uit. Daar woont een lekker wijfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb ik die 20.000 euro naar het verkeerde huis gestuurd.
Crack_ <3quote:
Iedereen want niemand reageert erop.quote:
Dat komt door de muziek die je hier soms dropt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iedereen want niemand reageert erop.
Komt door de tinychat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat, ik doe Grolsch alleen. Dat Nuclear spul dat is niet te zuipen volgens mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Mozy het volgende:
Nog eentje voor de verzameling WillFerrel.
[ afbeelding ]
Ja de bedoeling is ook dat je er op klikt aangezien mijn smaak FLAWLESS is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt door de muziek die je hier soms dropt.
Ik hoef niet te reageren want ik speel dat genoeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Verzameling knuppel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik doe Grolsch alleen. Dat Nuclear spul dat is niet te zuipen volgens mij.
quote:
Shit is aan. Vanavond feesten C_H?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is ook dat je er op klikt aangezien mijn smaak FLAWLESS is.
quote:
Inderdaad. Sowieso vind ik GTA 4 wel vet. Ik heb laatst gewoon Lost & The Damned + Ballad of Gay Tony pack gekocht. :$quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Naar aanleiding van dat GTA topic heb ik deze weer aangezet.
Wat een harde intro is het toch ook
quote:
Zie eindelijk erkenning. Maar VC en SA zijn wel leuker dan GTA 4. In GTA is het alleen leuk om met 6 sterren achter je aan te overlevenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso vind ik GTA 4 wel vet. Ik heb laatst gewoon Lost & The Damned + Ballad of Gay Tony pack gekocht. :$
Hoe mag ik jou noemen dan, reetkever?quote:
Een echte denkerquote:
Qua gameplay, verhaal en aanklooifactor zijn die inderdaad stukken beter. Vooral SA. Die blijven gewoon leuk ook al heb je ze al lang uit omdat je zoveel kan doen in die stedenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zie eindelijk erkenning. Maar VC en SA zijn wel leuker dan GTA 4. In GTA is het alleen leuk om met 6 sterren achter je aan te overleven
Hey, Doe het, pik. Hoe is het?quote:
Juist niet SA, met die neger had ik echt totaal geen connecties. Tommy Vercetti is gewoon een held.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Qua gameplay, verhaal en aanklooifactor zijn die inderdaad stukken beter. Vooral SA. Die blijven gewoon leuk ook al heb je ze al lang uit omdat je zoveel kan doen in die stedenMaar het realisme in GTA 4 is gewoon
Ja 4 is zo realistisch en er zijn zit zo weinig humor inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Qua gameplay, verhaal en aanklooifactor zijn die inderdaad stukken beter. Vooral SA. Die blijven gewoon leuk ook al heb je ze al lang uit omdat je zoveel kan doen in die stedenMaar het realisme in GTA 4 is gewoon
raad mijn naam in de tinychat danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juist niet SA, met die neger had ik echt totaal geen connecties. Tommy Vercetti is gewoon een held.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tommy_v, terwijl ik niet eens meer in de chat zit.
TheKC wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tommy_v, terwijl ik niet eens meer in de chat zit.
Je bent gewoon een vuile racist, met je witte apple meuk. Ik vond het juist wel tof om een keer een neger te zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juist niet SA, met die neger had ik echt totaal geen connecties. Tommy Vercetti is gewoon een held.
Puur Whey:quote:
Ik heb de game wel uitgespeeld en hij was ook wel vet, maar VC was nóg beter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vuile racist, met je witte apple meuk. Ik vond het juist wel tof om een keer een neger te zijn.
Die is er niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, ja, die probeerde mij er net weer in te lokken "JA BP HEEFT DE CAM AAN".
Is dat een adviesvraag?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puur Whey:
http://www.eiwitpoeder.nl/whey-premium
Of Weight Gainer:
http://www.eiwitpoeder.nl/mammoth-2500
extra buffquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puur Whey:
http://www.eiwitpoeder.nl/whey-premium
Of Weight Gainer:
http://www.eiwitpoeder.nl/mammoth-2500
Mkay.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat was de grap ook een paar pagina's terug.
Mwa als je jezelf underweight vind en je vet en spieren erbij wilt dan kan je dat onderste wel proberen. Maar dan kom je wel heel snel aan hoorde ikquote:
Ja true maar ik heb nu 0,0 vet dus dat lijkt me in principe handiger om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa als je jezelf underweight vind en je vet en spieren erbij wilt dan kan je dat onderste wel proberen. Maar dan kom je wel heel snel aan hoorde ik. En dat vet op je buik moet er later ook weer af.
Deze:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een echte denkerSowieso die scene waar hij die mop vertelt en die andere gast kapot gaat
!
Triple A-bank.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het is de schuld van Tinypic (en van de Rabobank)
Whehe ja ik heb er ook aan getwijfeld om het te gebruiken toen ik begon. Maar toch maar niet gedaan. Maar ik ben nog maar 2 kg aangekomen in 5 maanden ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja true maar ik heb nu 0,0 vet dus dat lijkt me in principe handiger om mee te beginnen.
Neeee ik bedoelde die ervoorquote:
64kg op 188cm.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe ja ik heb er ook aan getwijfeld om het te gebruiken toen ik begon. Maar toch maar niet gedaan. Maar ik ben nog maar 2 kg aangekomen in 5 maanden ofzo![]()
Maar als je bijvoorbeeld al 5 kg bent aangekomen zou ik weer alleen die gewone whey gebruiken. Maar ik weet ook niet hoe zwaar je bent
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Neeee ik bedoelde die ervoor. "Wat is een turk in een politieauto? ALTIJD SCHULDIG - HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA "
Probleemwijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef Potloodvis het volgende:
In welk programma komen die geniale mensen voor?
Holy shit je bent lichter dan ik en ik ben 15 cm kleiner.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
64kg op 188cm.
Dus daar kan wel 5-10 bij dus ik wil inderdaad 1 zo'n pot proberen en dan gewone whey.
Vroeger mengg. Nu niet meer.quote:
quote:
Twee minuten stilte voor deze gruweldaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef TheKC het volgende:
Buschauffeur in hand gestoken
Sterkte WillFerrell!
Dat bedoel ik. Ik ben de laatste jaren enorm gegroeid en geen kut aangekomen, wat ik ook eet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Holy shit je bent lichter dan ik en ik ben 15 cm kleiner.
Pfff, no way dat ik er dus hier één ga halen.quote:16GB WiFi-only ¤479
32GB WiFi-only ¤579
64GB WiFi-only ¤679
16GB WiFi+3G ¤579
32GB WiFi+3G ¤679
64GB WiFi+3G ¤779
Ja ik ben ook zoeen ectoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ben de laatste jaren enorm gegroeid en geen kut aangekomen, wat ik ook eet.
overrated piece of shit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pfff, no way dat ik er dus hier één ga halen.
Ik ken een duitser, en zijn vader stuurde er 2 op naar duitsland(vanuit de USA) van 64 gig +3/wifi. Voor de lulz.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen 3G-model halen, dan moet ik ook nog een data-abbo nemen ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken een duitser, en zijn vader stuurde er 2 op naar duitsland(vanuit de USA) van 64 gig +3/wifi. Voor de lulz.
Goed zo!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik play ouders met de chicks ernaast.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik was vandaag shoppen met een boi van de studie, die gast playt gewoon chicks met hun ouders ernaast, wat een baas
Wat een vreemde zin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
De Nederlandse Energie Maatschappij stond hier net voor de deur, maar we waren geïnteresseerd in oplichters.
=\quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
De Nederlandse Energie Maatschappij stond hier net voor de deur, maar we waren geïnteresseerd in oplichters.
Da's een extra uitdaging, snap dat dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik was vandaag shoppen met een boi van de studie, die gast playt gewoon chicks met hun ouders ernaast, wat een baas
Zo random.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Pak haar terug door te zeggen dat jij degene was die werd gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kanker een vriendin van me heeft me gecockblocked. Zegt ze tegen een 16 jarige chichi project dat ze het gevoel had ik dat ik haar misbruik
Ja ik heb het net allemaal uitgelegd en ze staat weer aan mijn sidequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak haar terug door te zeggen dat jij degene was die werd gebruikt.
Pink hierbij een traantje weg om op haar gevoel in te spelen.
Gewoon zeggen dat jij het gevoel had dat ze met je gevoelens speelde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kanker een vriendin van me heeft me gecockblocked. Zegt ze tegen een 16 jarige chichi project dat ze het gevoel had ik dat ik haar misbruik
Moest je dr maar niet verkrachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dankzij zo'n streken kun je juist pluspunten pakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik heb het net allemaal uitgelegd en ze staat weer aan mijn side!
Het is geen verkrachting als je roept: "VERRASSING!"quote:
Had je het einde van de film goed geraden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is geen verkrachting als je roept: "VERRASSING!"
HEEEEET ZIJN MAAAAAAR KUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKEN.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is geen verkrachting als je roept: "VERRASSING!"
Haha nee niet bij deze. Want zij is nog naief.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat jij het gevoel had dat ze met je gevoelens speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |