Inderdaad. Sowieso vind ik GTA 4 wel vet. Ik heb laatst gewoon Lost & The Damned + Ballad of Gay Tony pack gekocht. :$quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Naar aanleiding van dat GTA topic heb ik deze weer aangezet.
Wat een harde intro is het toch ook
quote:
Zie eindelijk erkenning. Maar VC en SA zijn wel leuker dan GTA 4. In GTA is het alleen leuk om met 6 sterren achter je aan te overlevenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso vind ik GTA 4 wel vet. Ik heb laatst gewoon Lost & The Damned + Ballad of Gay Tony pack gekocht. :$
Hoe mag ik jou noemen dan, reetkever?quote:
Een echte denkerquote:
Qua gameplay, verhaal en aanklooifactor zijn die inderdaad stukken beter. Vooral SA. Die blijven gewoon leuk ook al heb je ze al lang uit omdat je zoveel kan doen in die stedenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zie eindelijk erkenning. Maar VC en SA zijn wel leuker dan GTA 4. In GTA is het alleen leuk om met 6 sterren achter je aan te overleven
Hey, Doe het, pik. Hoe is het?quote:
Juist niet SA, met die neger had ik echt totaal geen connecties. Tommy Vercetti is gewoon een held.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Qua gameplay, verhaal en aanklooifactor zijn die inderdaad stukken beter. Vooral SA. Die blijven gewoon leuk ook al heb je ze al lang uit omdat je zoveel kan doen in die stedenMaar het realisme in GTA 4 is gewoon
Ja 4 is zo realistisch en er zijn zit zo weinig humor inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Qua gameplay, verhaal en aanklooifactor zijn die inderdaad stukken beter. Vooral SA. Die blijven gewoon leuk ook al heb je ze al lang uit omdat je zoveel kan doen in die stedenMaar het realisme in GTA 4 is gewoon
raad mijn naam in de tinychat danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juist niet SA, met die neger had ik echt totaal geen connecties. Tommy Vercetti is gewoon een held.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tommy_v, terwijl ik niet eens meer in de chat zit.
TheKC wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tommy_v, terwijl ik niet eens meer in de chat zit.
Je bent gewoon een vuile racist, met je witte apple meuk. Ik vond het juist wel tof om een keer een neger te zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juist niet SA, met die neger had ik echt totaal geen connecties. Tommy Vercetti is gewoon een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |