Jawel, 250 vierkante meter in Laren met zo'n gigantische tuin; dat kost wel wat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat aantal vierkantie meters kost geen miljoenen.
Miljoenenhuisentuinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar dat is de uitdrukking miljoenenhuis verkeerd.
Ik dacht op 69?quote:
Raket.quote:
Dan heb ik die 20.000 euro naar het verkeerde huis gestuurd.quote:
Maakt niet uit. Daar woont een lekker wijfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb ik die 20.000 euro naar het verkeerde huis gestuurd.
Crack_ <3quote:
Iedereen want niemand reageert erop.quote:
Dat komt door de muziek die je hier soms dropt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iedereen want niemand reageert erop.
Komt door de tinychat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat, ik doe Grolsch alleen. Dat Nuclear spul dat is niet te zuipen volgens mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Mozy het volgende:
Nog eentje voor de verzameling WillFerrel.
[ afbeelding ]
Ja de bedoeling is ook dat je er op klikt aangezien mijn smaak FLAWLESS is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt door de muziek die je hier soms dropt.
Ik hoef niet te reageren want ik speel dat genoeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Verzameling knuppel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik doe Grolsch alleen. Dat Nuclear spul dat is niet te zuipen volgens mij.
quote:
Shit is aan. Vanavond feesten C_H?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is ook dat je er op klikt aangezien mijn smaak FLAWLESS is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |