en toch zegt ze zelf van wel :chinrub:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Ik zie hier in dit topic niemand die haar afzeikt.
Grote mond, klein hartje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou nee dat niet. Maar het is gewoon niet zo.
Dan gaan jullie mij uitlachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht 400 vierkante meter
Maar nog steeds, vraag het aan je pa dan hoeveel
Ieuw.quote:
Do it.quote:
Oh, ik woon nu in 150.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan gaan jullie mij uitlachen
Volgens mij iets van 180/200
Maar, maar... al die puntige hoekjes doen dan toch pijn??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Was het een dildo van een ongestelde heule grote vrouw?
En vissen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joah, met een sloot erachter.. bbqen met je voeten in het water![]()
Dan was ze waarschijnlijk niet ongesteld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar, maar... al die puntige hoekjes doen dan toch pijn??!!
water is een 50 mtr lange en 1,5 mtr brede slootquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joah, met een sloot erachter.. bbqen met je voeten in het water![]()
Misschien was ze ook niet groot, dan gebruikte ze alleen het schoorsteenpijpjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan was ze waarschijnlijk niet ongesteld.
300 x 10quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
water is een 50 mtr lange en 1,5 mtr brede sloot
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik ga in 256 wonen met een giga-tuin.
In Laren NH.
Dus een miljoenenhuis
vrachtverkeer mogelijk?quote:
Nieuwbouwwijkquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik ga in 256 wonen met een giga-tuin.
In Laren NH.
Dus een miljoenenhuis
quote:
Jawel.quote:
quote:[16:08] w: over mijn lengte hoe ik niet te klachen
moet dat nou¿quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. De bank van de papie en mamie van Jasper is rijk.
Dat geloof ik best, maar dat aantal vierkantie meters kost geen miljoenen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. De papie en mamie van Jasper zijn rijk.
De tuin eromheen welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat aantal vierkantie meters kost geen miljoenen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]i know you want it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
En dan heb je een gigantische bak van een huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef Devvie het volgende:
Huizen kosten vaak maar 2/3ton maar de grond maakt het zo duur
Jawel, 250 vierkante meter in Laren met zo'n gigantische tuin; dat kost wel wat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat aantal vierkantie meters kost geen miljoenen.
Miljoenenhuisentuinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar dat is de uitdrukking miljoenenhuis verkeerd.
Ik dacht op 69?quote:
Raket.quote:
Dan heb ik die 20.000 euro naar het verkeerde huis gestuurd.quote:
Maakt niet uit. Daar woont een lekker wijfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb ik die 20.000 euro naar het verkeerde huis gestuurd.
Crack_ <3quote:
Iedereen want niemand reageert erop.quote:
Dat komt door de muziek die je hier soms dropt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iedereen want niemand reageert erop.
Komt door de tinychat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat, ik doe Grolsch alleen. Dat Nuclear spul dat is niet te zuipen volgens mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Mozy het volgende:
Nog eentje voor de verzameling WillFerrel.
[ afbeelding ]
Ja de bedoeling is ook dat je er op klikt aangezien mijn smaak FLAWLESS is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt door de muziek die je hier soms dropt.
Ik hoef niet te reageren want ik speel dat genoeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Verzameling knuppel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ik doe Grolsch alleen. Dat Nuclear spul dat is niet te zuipen volgens mij.
quote:
Shit is aan. Vanavond feesten C_H?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is ook dat je er op klikt aangezien mijn smaak FLAWLESS is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |