Ik play ouders met de chicks ernaast.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik was vandaag shoppen met een boi van de studie, die gast playt gewoon chicks met hun ouders ernaast, wat een baas
Wat een vreemde zin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
De Nederlandse Energie Maatschappij stond hier net voor de deur, maar we waren geïnteresseerd in oplichters.
=\quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
De Nederlandse Energie Maatschappij stond hier net voor de deur, maar we waren geïnteresseerd in oplichters.
Da's een extra uitdaging, snap dat dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik was vandaag shoppen met een boi van de studie, die gast playt gewoon chicks met hun ouders ernaast, wat een baas
Zo random.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Pak haar terug door te zeggen dat jij degene was die werd gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kanker een vriendin van me heeft me gecockblocked. Zegt ze tegen een 16 jarige chichi project dat ze het gevoel had ik dat ik haar misbruik
Ja ik heb het net allemaal uitgelegd en ze staat weer aan mijn sidequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak haar terug door te zeggen dat jij degene was die werd gebruikt.
Pink hierbij een traantje weg om op haar gevoel in te spelen.
Gewoon zeggen dat jij het gevoel had dat ze met je gevoelens speelde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kanker een vriendin van me heeft me gecockblocked. Zegt ze tegen een 16 jarige chichi project dat ze het gevoel had ik dat ik haar misbruik
Moest je dr maar niet verkrachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dankzij zo'n streken kun je juist pluspunten pakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik heb het net allemaal uitgelegd en ze staat weer aan mijn side!
Het is geen verkrachting als je roept: "VERRASSING!"quote:
Had je het einde van de film goed geraden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is geen verkrachting als je roept: "VERRASSING!"
HEEEEET ZIJN MAAAAAAR KUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKEN.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is geen verkrachting als je roept: "VERRASSING!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |