opgelost zo te zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Nederland die steeds maar geld over de balk gooit
Kutplaatje.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opgelost zo te zien
probeer volgende keer naar een link te posten, scheelt zoekwerk
direct linken naar de post, op 't oogje klikken als je bagger gebruiktquote:
Ik gebruik de oude layout. Maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef zquing het volgende:
[..]
direct linken naar de post, op 't oogje klikken als je bagger gebruikt
opgelostquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Bedankt! En nog snel ook
Helden waar je ineens bijna niets meer van hoort :-(
In dit topic zit hij ook alweer te klote met niet grappige grapjes![]()
ook opgelostquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Kan een modje even kijken naar AP?
Manboobs
Ieder topic word er geheel mee verneuktquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:00 schreef Beach het volgende:
Doe aub wat aan al die Gefeliciteerd plaatjes.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:00 schreef Beach het volgende:
Doe aub wat aan al die Gefeliciteerd plaatjes.
opgeruimd en dichtquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:38 schreef Splutje het volgende:
Is dit normaal?
Tokkies die met 10 tegen 1 vechten
Want domme mensen dienen niet met respect behandeld te worden?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar zijn die topics heen?
Iemand is zelf zo dom om hyves te gaan posten en dan krijg je dit soort dingen toch gewoon?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Was ff leuk, maar te verwachten natuurlijk. Move along people
Moraalridderquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Want domme mensen dienen niet met respect behandeld te worden?
Flikker toch op.
Je weet dat het niet mag. Niet zeiken.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef elline2 het volgende:
mike kusters die etterbuil kan niet genoeg gepost worden
Net alsof je daar last van hebt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Zero17 het volgende:
Zquing, waarom kick je oude topics d.m.v. een slotje als ik vragen mag?
ging een beetje perongelukquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Zero17 het volgende:
Zquing, waarom kick je oude topics d.m.v. een slotje als ik vragen mag?
hoewel dat natuurlijk stukken beter klinktquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Net alsof je daar last van hebt.
Hij kickt ze, omdat ie moet aangeven dat ze op slot gaan en, optioneel, om welke reden. Waarschijnlijk om te voorkomen dat een of andere idioot ze gaat lopen kicken en ze dan de rommel weer moeten opruimen..
quote:
oh..quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:40 schreef zquing het volgende:
[..]
hoewel dat natuurlijk stukken beter klinkt
Ik snap hier niks van. Je mag helemaal geen plaatjes posten, maar wel in slowchat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef yvonne het volgende:
Topic is weg, ik ga die zooi niet nakijken.
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
per se *quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef yvonne het volgende:
Topic is weg, ik ga die zooi niet nakijken.
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
Wat is er precies mis met dat topic, er werd een vrij goede (in klb termen) discussie gevoerd en het is echt niet meer racistisch als het gemiddelde topic waar buitenlanders in voorkomen.quote:
Dat als je leuk denkt te zijn met grappige facepalm of wat voor plaatjes, je dat lekker in de SC mag doen en niet om andermans topic te verstieren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Je mag helemaal geen plaatjes posten, maar wel in slowchat?
Goedzo!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Je mag helemaal geen plaatjes posten, maar wel in slowchat?
Maar ontopic plaatjes zijn nog wel toegestaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat als je leuk denkt te zijn met grappige facepalm of wat voor plaatjes, je dat lekker in de SC mag doen en niet om andermans topic te verstieren.
gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Japsnars het volgende:
[KLB SC # 2620]nog wat. Kutlapo TT fix naar:
[KLB SC # 2620]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |