Pfff. Alsof investeren in de domme, zieke en de onmobielen geen geld door de trechter spoelen is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Investeer het geld nou eens fatsoenlijk in onderwijs, gezondheid, veiligheid en de infrastructuur. En bovenal: verlaag de belastingen.
Ik heb niet gezegd in wat, dat bedenk jij nu.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pfff. Alsof investeren in de domme, zieke en de onmobielen geen geld door de trechter spoelen is.
ow dat was ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
he wie heeft mijn inhoudelijke reactie weggehaald?
Laat het niet nog een keer gebeuren he!quote:
Hengels kosten evenals vissen ook geld..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Om het nog duidelijker te maken met betrekking tot ontwikkeling hulp. Waarom geld pompen?
Geef mensen hengels inplaats van vissen.
Ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
Verlaag de belastingen?
Gewoon bezuinigingen op die allochtonen weetje zo moeilijk is het allemaal niet was ik maar premier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ah een back-to-basic-topic met de gebruikelijke financiele argumenten als stop ontwikkelignsgeld, subsidies, etc.
En ook hier wordt men NIET specifiek: welke CONCRETE subsidies moeten er afgeschaft worden?
Dus niet: "die van kunstenaars ofzo",
Dus wel: "De wet Bijstand Kleine Kunst welke de kunstenaars per maand 850 euro oplevert. Met 3000 kunstenaars scheelt dat weer 30,6 miljoen per jaar!".
Doe eens een poging en blijf niet zo vaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |