Nee maar je kan er altijd over uitglijden/struikelen en de bal kan ook lichtjes van richting worden veranderd. Voetballers glijden sowieso op de een of andere manier snel weg, kijk maar naar Tomasson die gisteren een giga-kans verpestte door te vallenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens geen ballet. Alsof ze verstrikt raken in wc papier.
Ajax doet het niet veel beter met 3 bekers.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meer dan de Ajacieden maar misschien zijn jullie supporters gewoon gefrusteerd omdat jullie het afgelopen decennium op sportief gebied totaal niks hebben bereikt. Oja, 1x de beker gewonnen en 2x finalist, zozo.
Ga daar even over beginnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meer dan de Ajacieden maar misschien zijn jullie supporters gewoon gefrusteerd omdat jullie het afgelopen decennium op sportief gebied totaal niks hebben bereikt. Oja, 1x de beker gewonnen en 2x finalist, zozo.
Ssst, zeg dat nu niet, komt TheKC zo weer baggeren over Twente.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga daar even over beginnen.Huillie. FC Twente is Kampioen, jullie hebben de beker.
Nou daar is het wel een graadje erger ja. Maar ik vind het altijd wel leuk hoor, vind ik het mooiste aan wedstrijden in de Kuip. Ieder jaar weer denken ze dat Ajax wel onder de indruk zal zijn van het geweldige Legioen. En inmiddels zijn er alweer 12 Klassiekers voorbij zonder Feyenoord-overwinning.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het altijd alleen de Feyenoorder zijn, maar goed, prima wat jij wil.
Dit jaar meegerekend 4 stuks, 2x landskampioen 4 Cruijff-schalen en 1x runnerup.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ajax doet het niet veel beter met 3 bekers.
Ik las houd je bek bitch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij vind toiletpapier en andere kankerzooi op het veld gooien normaal? Fluiten als een speler eraf gaat?
Ach, houd je bek toch.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou daar is het wel een graadje erger ja. Maar ik vind het altijd wel leuk hoor, vind ik het mooiste aan wedstrijden in de Kuip. Ieder jaar weer denken ze dat Ajax wel onder de indruk zal zijn van het geweldige Legioen. En inmiddels zijn er alweer 12 Klassiekers voorbij zonder Feyenoord-overwinning.
Het zorgt altijd voor de mooiste beelden en foto's. Eerst zo'n gevoel van totale ontluistering van "Nee he, we gaan wéér van die Joden verliezen". En dan foto's van juichende Ajacieden met van die kneuzen in bomberjacks op de achtergrond. Ohhhh man man man, daar kan je me midden in de nacht voor wakker maken.
[ afbeelding ]
Dat kampioenschap is alweer 6 jaar geleden dacht ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jaar meegerekend 4 stuks, 2x landskampioen 4 Cruijff-schalen en 1x runnerup.
Zo kan je het ook interpreteren ja. Sinds wanneer weet zij wat van voetbal afquote:
Photoshop CS4.quote:
En sindsdien 4x runner up en 2x derde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kampioenschap is alweer 6 jaar geleden dacht ik.
Smakelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
En nu ga ik eten en wachten tot deze discussie over is.
Daar heb je niets aan, geloof me.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En sindsdien 4x runner up en 2x derde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |