Dat nieuwe google lijkt op die kankerlelijke zoekmachine van microsoft.quote:
oh /carequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat nieuwe google lijkt op die kankerlelijke zoekmachine van microsoft.
Papier op het veld bij een sfeeractie geen probleem, maar niet tijdens het spel zelf, da's zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij vind toiletpapier en andere kankerzooi op het veld gooien normaal? Fluiten als een speler eraf gaat?
Ach, houd je bek toch.
Spoiler puh-lease.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
sowieso. een filipino met soulja boi kleding.
[ afbeelding ]
HE LAKIquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
sowieso. een filipino met soulja boi kleding.
[ afbeelding ]
Haha ik wilde een witte zonnebril zeggen zoals Soulja Boi. Maar toen besloot ik dat de complete Soulja Boi-outfit wel aan jou besteed is.quote:
Je weet dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax bij de supporters erg hoogt ligt, ik vind dat we ons nog netjes hebben gedragen. Tevens werd er bij Ajax - Feyenoord ook shit het veld op gegooid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij vind toiletpapier en andere kankerzooi op het veld gooien normaal? Fluiten als een speler eraf gaat?
Ach, houd je bek toch.
Normaal zijn jullie grotere kankermongolen inderdaad daar in de Kuip. Gisteren was het meer zo van "godverdomme, als ze het maar onder de 0-5 houden".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax bij de supporters erg hoogt ligt, ik vind dat we ons nog netjes hebben gedragen. Tevens werd er bij Ajax - Feyenoord ook shit het veld op gegooid.
Beter een wc rol dan shit naar je hoofd toch!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax bij de supporters erg hoogt ligt, ik vind dat we ons nog netjes hebben gedragen. Tevens werd er bij Ajax - Feyenoord ook shit het veld op gegooid.
Doe is even rustig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Normaal zijn jullie grotere kankermongolen inderdaad daar in de Kuip. Gisteren was het meer zo van "godverdomme, als ze het maar onder de 0-5 houden".
faberyayo flinke namen alles.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Lakitu het volgende:
is het oppervlakkig als ik zeg dat ik graag je diepte meet? =$
Bij Ajax - Feyenoord werd er lang niet zoveel kanker op het veld gegooid (zo goed als niks), veel minder gefloten en ook veel minder spreekkoren naar spelers. Dit was gewoon over de top wat er gisteravond gebeurde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het altijd alleen de Feyenoorder zijn, maar goed, prima wat jij wil.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Normaal zijn jullie grotere kankermongolen inderdaad daar in de Kuip. Gisteren was het meer zo van "godverdomme, als ze het maar onder de 0-5 houden".
deze man weetquote:
Oké, maar wat doe je nou dan alleen negatief over de Feyenoord supporters, dat er bij jullie minder werd gegooid neemt dan ook nog niet weg dat het kinderachtig is hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Ajax - Feyenoord werd er lang niet zoveel kanker op het veld gegooid (zo goed als niks), veel minder gefloten en ook veel minder spreekkoren naar spelers. Dit was gewoon over de top wat er gisteravond gebeurde.
Dan kan je leuk gaan roepen 'dat we ons nog netjes gedragen hebben' maar dat is puur relatief gezien en dat betekend nog steeds geen ene kanker. Je hoort gewoon geen shit op het veld te gooien. Dit is hoe dan ook geen net gedrag.
Zo lang PSV maar wint.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef L0t.. het volgende:
Oh god, Ajax - Feijenoord discussieDat heeft echt geen zin.
Meer dan de Ajacieden maar misschien zijn jullie supporters gewoon gefrusteerd omdat jullie het afgelopen decennium op sportief gebied totaal niks hebben bereikt. Oja, 1x de beker gewonnen en 2x finalist, zozo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het altijd alleen de Feyenoorder zijn, maar goed, prima wat jij wil.
In dit argument steun ik je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens geen ballet. Alsof ze verstrikt raken in wc papier.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:02 schreef Potloodvis het volgende:
Voetballers die struikelen over toiletpapier hebben een evenwichtsstoornis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |