quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is indo. En ik vind het mooi en apart.
Blijkbaar wel.quote:
O jezus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lees pas vanaf deze sc mee en ik dacht dat het een meisje was
Satria, klinkt meer als een vrouwennaam dan de naam van een gastquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Satria, klinkt meer als een vrouwennaam dan de naam van een gast
Ah er is al een gifje vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De enige echte kampioenenquote:
Ha! I was totally rightquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is zo'n film waarin het hoofdpersonage al aan het einde doodgaat en dan pas aan het einde weer heel zielig terugkomt.
Wat, is dat C_N? Dan is het nog verkankerder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer alleen duidelijk te maken waarom hij waarschijnlijk zo'n aparte naam heeft hoor..
Nou ja, wát hij zegt is niet echt supererg of zo, maar ik begrijp best dat het olie op het vuur gooien is en dus onnodig. Volgens mij was het ook o.a. Vertonghen die 'duidelijke taal' sprak voorafgaand aan het dubbele duel met Feyenoord. Daar was ook ophef over (vanuit Ajax), maar goed, dat vond ik niet erg, dat was gewoon de boel een beetje scherp houden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat mensen hier over zeiken?!
DEZEquote:
Ga dat live concert bij Rock Am Ring eens kijken.quote:
Dude, really.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, is dat C_N? Dan is het nog verkankerder.
Dit dus, je wilt dat die supporters zich gedeisd houden maar dan gaan de voetballers zich wel zo gedragen, niet echt handig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, wát hij zegt is niet echt supererg of zo, maar ik begrijp best dat het olie op het vuur gooien is en dus onnodig. Volgens mij was het ook o.a. Vertonghen die 'duidelijke taal' sprak voorafgaand aan het dubbele duel met Feyenoord. Daar was ook ophef over (vanuit Ajax), maar goed, dat vond ik niet erg, dat was gewoon de boel een beetje scherp houden.
Dit heeft toch zo'n achteraf-nananana-smaakje. En de Feyenoord-supporters hádden zich donderdag ook (relatief) rustig en gedeisd gehouden. Om dan de Feyenoorders uit te maken voor kut-kakkerlakken, tsja.
Er wordt de laatste tijd door beide partijen juist zo gehamerd op wederzijds respect en de fans moeten het niet verpesten en blabla, maar dan moeten ze zelf ook niet de boel opnaaien.
Ik heb ze zelf live gezien. For the win.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga dat live concert bij Rock Am Ring eens kijken.
Het is toch gewoon normaal dat de fans zich rustig houden, dat hoeft toch niet beloond te worden ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou ja, wát hij zegt is niet echt supererg of zo, maar ik begrijp best dat het olie op het vuur gooien is en dus onnodig. Volgens mij was het ook o.a. Vertonghen die 'duidelijke taal' sprak voorafgaand aan het dubbele duel met Feyenoord. Daar was ook ophef over (vanuit Ajax), maar goed, dat vond ik niet erg, dat was gewoon de boel een beetje scherp houden.
Dit heeft toch zo'n achteraf-nananana-smaakje. En de Feyenoord-supporters hádden zich donderdag ook (relatief) rustig en gedeisd gehouden. Om dan de Feyenoorders uit te maken voor kut-kakkerlakken, tsja.
Er wordt de laatste tijd door beide partijen juist zo gehamerd op wederzijds respect en de fans moeten het niet verpesten en blabla, maar dan moeten ze zelf ook niet de boel opnaaien.
Ja het klopt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vraag alleen.
Ik lach je verder niet uit met je naam, fag.
Je bent de eerstequote:
Ja komt misschien dat ik niet Nederlands ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi, niet dat ik je minder tof ofzo vindt, ik vind het wel apart.
Ja, dat had ik inmiddels al wel door.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja komt misschien dat ik niet Nederlands ben. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi, niet dat ik je minder tof ofzo vindt, ik vind het wel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |