quote:
Ik heb de hele week al voor mezelf gezorgd, ik wil ook even verwend worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je oudjes hebben ook jou een stel benen en armen gegeven.
Hoezo? Omdat we al 6 jaar geen kampioen meer zijn? Gaan ze daarom daar nu mee komen? Wat vreemd. Iedereen die niet voor Ajax is is het erover eens dat Ajax niks meer voorstelt, en tóch hebben we de hoogste bezoekersaantallen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Binnenkort in de Ajax-fanshop:
[ afbeelding ]
Ga maar vast liggen dan...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al voor mezelf gezorgd, ik wil ook even verwend worden.
Mijne stond van 8 - 15.45 op de parkplatz in Almelo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
Er boorde zich vanochtend trouwens bijna een Getz zich in mijn flank.
WF?!
Denk je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijne stond van 8 - 15.45 op de parkplatz in Almelo.
Ik wilde hem ook een keer zelf posten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die kwam vandaag ook al eens langs door toedoen van W.
Was het fijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit gehad trouwens.!!!1
Zou hij haar raken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat duurt nog even dan. Mozy is nu bij haar.
Weet ik niet meer, ik was toen 1 of 2 ofzo en mijn ouders waren ten einde raad zo ziek als ik was.quote:
Ik heb de tijd nog hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat duurt nog even dan. Mozy is nu bij haar.
Ik had geen tijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat jij bij haar langskwam? Een soort BBQ fok!/Crack meet.
Ik hoef alleen antwoord op de vraag hoe het mogelijk is dat Ajax én niets meer voorstelt (aldus Twentesupporters) én heelveel gloryhunters heeft. Wat is dan de glory waar ze opaf komen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die discussie loopt toch uit op niets.
Geen idee, ik heb enkel verstand van PSV.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen antwoord op de vraag hoe het mogelijk is dat Ajax én niets meer voorstelt (aldus Twentesupporters) én heelveel gloryhunters heeft. Wat is dan de glory waar ze opaf komen?
Mensen die schrokken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd brand ik me bek toch aan die pizza.
Otis je hebt gelijk. Dit klopt niet, maar TheKC zal het nooit toegeven, dus doe ik het voor hem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen antwoord op de vraag hoe het mogelijk is dat Ajax én niets meer voorstelt (aldus Twentesupporters) én heelveel gloryhunters heeft. Wat is dan de glory waar ze opaf komen?
Nou dat vind ik anders best groot. Maar Crack_ is ook wel klein.quote:
1,64 was het?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat vind ik anders best groot. Maar Crack_ is ook wel klein.
zelfs ik ben groot vergeleken met haarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is ook groot, maar niet bukken bij deuren, dus niet té groot.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stootte mijn teen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd brand ik me bek toch aan die pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |