idontcurrquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, de trema zit op de u, dus dan moet je iets van SHIFT+OPT+u indrukken oid en daarna de letter waar het accent op/door/onder/naast/achter moet komen. Ik weet het niet uit mijn hoofd.
Het is net als Spurs( behalve dit jaar, maar Liverpool heeft ze overgenomen). Ook al wordt je zelf niet kampioen, dan denk je aan hun en dan moet je toch lachen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedere keer is het weer genieten. Vooral omdat je weet dat je toch niet verliest.
Spurs-hatersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is net als Spurs( behalve dit jaar, maar Liverpool heeft ze overgenomen). Ook al wordt je zelf niet kampioen, dan denk je aan hun en dan moet je toch lachen.
Mijn droom is dat Feyenoord degradeertquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar serieus Feyenoord maakt het leven wel veel leuker. Ik zou niet zonder kunnen.
Ik heb nog zo's briefje met die ALT+*** codes voor die letters.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, de trema zit op de u, dus dan moet je iets van SHIFT+OPT+u indrukken oid en daarna de letter waar het accent op/door/onder/naast/achter moet komen. Ik weet het niet uit mijn hoofd.
Ik wil nu graag iets zeggen over domme mensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn droom is dat Feyenoord degradeert![]()
Eindelijk af van die kut hooligans.
Boh, dat ken ik ook nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog zo's briefje met die ALT+*** codes voor die letters.
Nee joh. Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn droom is dat Feyenoord degradeert![]()
Eindelijk af van die kut hooligans.
hihiquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog zo's briefje met die ALT+*** codes voor die letters.
Binnenkort in de Ajax-fanshop:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedere keer is het weer genieten. Vooral omdat je weet dat je toch niet verliest.
Ik ken nog wel een paar gozers die een Twente-variant daar van kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Binnenkort in de Ajax-fanshop:
[ afbeelding ]
De gezichten van al die feyenoordsupporters wanneer hun club degradeertquote:
Je oudjes hebben ook jou een stel benen en armen gegeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boks, haal je die van mij ook uit de oven.
Die middelvingersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is ook nog een mooie, overigens.
[ afbeelding ]
Is hij nou aan het huppelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is ook nog een mooie, overigens.
[ afbeelding ]
Hij speelt de viool.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |