abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81168798
Nee.
pi_81168804
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:49 schreef Tarak het volgende:
Tientallen miljoenen lijkt me ook sterk, zoveel mensen woonden daar nu ook weer niet destijds.
Er zijn getallen tot honderd miljoen in 1492, maar dat is dan ook de hoogste 'schatting'. Tientallen miljoenen Amerikanen zullen er in ieder geval geleefd hebben op het continent. De meeste daarvan zijn inderdaad gedood door ziektes en honger -hoe zou dat nou komen?- maar honderdduizenden, waarschijnlijk miljoenen zijn ook afgeslacht door met name de christelijke Spanjaarden. Zelfs als je zou stellen dat er weinig gemoord is -belachelijk, maar goed-, dan blijft het nog dat de christelijke Europeanen de Amerikaanse bevolking hebben onderdrukt en vernietigd, en ook de Amerikaanse cultuur.
quote:
maar nadat Pakistan zich afsplitste van India zijn er ook nog eens 2,5 miljoen Hindoes vermoord.
Waar haal je dat getal vandaan? Als het gaat om de scheiding: Wikipedia geeft een aantal miljoen gevluchte moslims, een aantal gevluchte hindoes en hoogstens een miljoen doden, waarschijnlijk zowel islamitisch als hindoeïstisch.

Waar haal je dat getal vandaan? Hoeveel moslims zijn vermoord?
pi_81168810
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 08:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee.
Hier ben ik het mee eens, "want dat is anders".
pi_81169318
Ach ja, die kleine Monidique toch.
Alles eraan willen doen om Joden in een slecht daglicht te plaatsen.
Zie hier dus een van de redenen om die moskee daar niet te plaatsen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_81169385
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 08:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens, "want dat is anders".
Ja, dat is wat anders.

Tussen iets 'wilden doen' en het 'daadwerkelijk uitgevoerd' te hebben is compleet een andere wereld.

Daarom is het gewoon bull wat je kletst en het blijft nee.
pi_81169407
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Dr.Nikita het volgende:

Tussen iets 'wilden doen' en het 'daadwerkelijk uitgevoerd' te hebben is compleet een andere wereld.
Ze deden het ook, maar de explosies waren niet krachtig genoeg. In een ander geval was het wel krachtig genoeg om een heel hotel neer te halen En er zijn ook veroordelingen. Ze wilden het doen, en het gaat hier over 'daadwerkelijk uitgevoerd'.

Dus telt dat ook?
pi_81169541
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze deden het ook, maar de explosies waren niet krachtig genoeg. In een ander geval was het wel krachtig genoeg om een heel hotel neer te halen En er zijn ook veroordelingen. Ze wilden het doen, en het gaat hier over 'daadwerkelijk uitgevoerd'.

Dus telt dat ook?
Nee.

Ah, je hebt het over Timothy McVeigh die zoals een rechtgeaarde christenfundamentalist riep terwijl de bom afging God zij met ons?
pi_81169967
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee.
Nee, nee, natuurlijk niet, "want dat is wat anders".
quote:
Ah, je hebt het over Timothy McVeigh die zoals een rechtgeaarde christenfundamentalist riep terwijl de bom afging God zij met ons?
Nee, dan had ik het wel over de christelijke conservatief Timothy McVeigh gehad in plaats van over joden.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:38:07 #110
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81170104
Elke Moskee in de Westerse wereld is er een teveel.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:44:02 #111
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_81170198
Dit is nieuws voor me (de OP).

Laten ze het alsjeblieft doen, dit is het beste om het trauma van 9/11 te verwerken voor de Amerikanen.

Seculiere tolerantie tegenover geloof is van levensbelang voor de Amerikaanse grondrechten denk ik zo en voorkomt verdere instabiliteit in de toekomst.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:04:01 #112
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_81170605
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:15 schreef Nickdepick het volgende:

[..]

VERLOSSING? WAAR HEB JIJ DAT VANDAAN GEHAALD? JE KONT? Hoeveel protesten en oorlogen zijn er wel niet geweest. De christenen roeiden elkaar uit. En dit noem jij verlossing? Het Christendom is nu alleen veel soepeler omdat het jarenlang velen protesten heeft gekregen.. Als het was gebleven als op het begin kon jij nu helaas geen atheist zijn (Ik zeg niet dat je het bent, maar voor diegene die het is en dit leest...)
Ik zeg wat Christus betekent -> de Verlosser
Koran betekent -> onderwerping

En nogmaals de Islam is vele malen bloediger dan het Christendom ooit geweest. Maar waarschijnlijk ben je zo'n zelfhater die denkt dat hij "progressief" als hij zijn eigen cultuur afzeikt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:10:28 #113
94405 Tarak
pi_81170749
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:09 schreef Damien2 het volgende:
[ King James Version ]-[ Jn:10:31 ]-[ Then the Jews took up stones again to stone him. ]
[ King James Version ]-[ Jn:10:32 ]-[ Jesus answered them, Many good works have I shewed you from my Father; for which of those works do ye stone me? ]
[ King James Version ]-[ Jn:10:33 ]-[ The Jews answered him, saying, For a good work we stone thee not; but for blasphemy; and because that thou, being a man, makest thyself God. ]
[ King James Version ]-[ Jn:10:34 ]-[ Jesus answered them, Is it not written in your law, I said, Ye are gods? ]
[ King James Version ]-[ Jn:19:7 ]-[ The Jews answered him, We have a law, and by our law he ought to die, because he made himself the Son of God. ]

Ah, niet zo raar dus wat de moslims claimen. Dat Jezus een profeet was en geen God.

Domme Islamieten, je begrijpt het Christendom echt niet hè?

Het Christendom zegt dat er geen onderscheid te maken is tussen het Woord van God en God zelf, net zoals er geen onderscheid te maken

Ja,ja, het Christendom is veel filosofischer dan de Islam. De Islam is een regeltjes religie, waarbij de onlosmakelijk met de Koran verbonden sharia moet bepalen hoe het leven van mensen moeten worden ingericht. Het Christendom kent geen "sharia" of ander wetgevend boek, wel is er de uitspraak in het Nieuwe Testament: Onderzoek alles en behoud het Goede.

Islamieten begrijpen dat helemaal niet, en ondertussen wordt psychopaat pedo Mo zelfs als dusdanig heilig gezien dat je geen kritiek op 'm mag hebben en 'm zelfs niet mag afbeelden. Eigenlijk wordt moordenoor Mo dus als heilige gezien. Sterker nog Mohammed wordt als heiliger gezien binnen de Islam als Jezus binnen het Christendom.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:11:33 #114
94405 Tarak
pi_81170773
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 08:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Veel joden hoeven dat ook niet te doen omdat ze nu eenmaal tanks, raketten en vliegtuigen hebben om hun woede mee af te reageren. Overigens, het is mij wel bekend dat joden Amerikaanse en Britse bibliotheken, theaters en moskeeën wilden opblazen, telt dat?
Om hun woede mee af te reageren?
Om hun land te verdedigen?

Of vind je dat Israel vernietigd moet worden?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:18:47 #115
94405 Tarak
pi_81170961
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:40 schreef Damien2 het volgende:

[..]

Jij bent de gestoorde christen die denkt dat ie superieur is, zie alleen je hoofdlettergebruik, zum kotzen.
[..]

De christenen zijn lange tijd zelf onderdrukkers geweest. Zo hebben ze tientallen miljoenen mensen in Zuid-Amerika afgeslacht.
En wat vind je dan van de onderdrukking door de Islam tijdens hun koloniale veroveringstochten?

Het lijkt wel een gesprek met een $cienotlogy aanhanger: Always talk about them, never talk about you.

De Islam is ook meer een cult dan een echte religie. Al helemaal als je bedenkt dat de Islam pas later bedacht is en de hadiths ook pas later bedacht zijn, een aantal natuurlijk op plaatselijke verhalen gebaseerd.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:21:20 #116
94405 Tarak
pi_81171029
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:01 schreef Damien2 het volgende:

[..]

Het is niet bij elkaar gelogen. Eenieder kan het zelf checken door de verzen in de Bijbel met de teksten op die website te vergelijken.

De Koran is dan ook een correctie op de corrupte Bijbel. Alles wat je in de Bijbel tegenkomt die je ook in de Koran vindt is nog steeds het woord van God, de rest van de Bijbel is door de kerk erbij verzonnen.

En de christenen accepteren gewoon het oude testemant nog, dus is wat je zegt een nutteloze toevoeging in deze discussie.
Nee, er is een nieuw verbond gesloten met God. Christenen zien het Oude Testament als iets om het Nieuwe Testament in een kader te plaatsen.

Islamieten "accepteren" het Oude Testament ook, dat is één van de uitgangspunten van de Islam. Of ben je het niet eens met de Islam?

Waar is de Bijbel corrupt dan?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:25:50 #117
94405 Tarak
pi_81171147
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:03 schreef Izaag het volgende:

[..]

Ik heb Tarak toch niet met zijn kop naar beneden gericht van een skyscraper naar beneden gedonderd. Noch heb ik de intentie (heb bovendien een vorm van smetvrees.)

Maar Tarak, de amateurhistoricus, probeert wel een beeld te creeren dat hij door Moslimleeuwen verscheurd zal worden, en bij de christenkonijnen met open armen ontvangen wordt.

Laat hij dan als proef zijn homo-achterkant bij de mensen van godhatesfags.com aankomen, kijken of hij met liefde wordt ontvangen, of meteen een lans in zijn reet krijgt.
Moslimleeuwen wilde honden zou een betere benaming zijn.
De Christenen konden hun religie verspreiden zonder geweld te gebruiken, dat is de Islam nooit gelukt.
Tja, die obsessie met seks, sekse en seksualiteit is toch ook iets typisch islamitisch. Alles in een seksueel kader plaatsen, waardoor hele samenleving geseksualiseerd raken, zo gefrustreerd.
pi_81171173
Ok, wie heeft de Gristenfundamentalist losgelaten?
Allah Al Watan Al Malik
pi_81171270
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:25 schreef Tarak het volgende:

De Christenen konden hun religie verspreiden zonder geweld te gebruiken, dat is de Islam nooit gelukt.
Christenen konden het zonder geweld, en met geweld. Zoals moslims het met geweld kunnen, en zonder. Zowel in de theorie als in de praktijk.
pi_81171285
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:11 schreef Tarak het volgende:

[..]

Om hun woede mee af te reageren?
Om hun land te verdedigen?

Of vind je dat Israel vernietigd moet worden?
Wat is nu je vraag?
pi_81171404
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:22 schreef Tarak het volgende:
Het woord Berber is er zelfs nog van afgeleid.
Wel, nogmaals Wikipedia heeft daar interessante informatie over -blijft nog de vraag: waar haal jij je cijfers vandaan over de hindoes, en trouwens ook de Amerikanen?-:
quote:
The Greek term "βάρβαρος / βάρβαροι" was originally a derogatory term for all non-Greek speakers. The nonsense syllables "bar-bar" have no meaning in Greek; the term implied that all languages other than Greek were a collection of nonsense syllables. The term has been variously translated as "stutterers," "stammerers," or "babblers." But the term did include, from the beginning, a connotation of being non-civilized or "barbaric" that later became primary in cognate terms like "barbarian."

Contrary to some sources, the Berbers/Imazighen (the Amazighs) were not called barbarians by the Greeks or Romans. The Berbers were known as Libyans (Λίβυες or Λίβυοι) or Mazyes (Μάζυες or Μάξυες; Mazaces in Latin) to the ancient Greeks. They were known under many other names to the Romans as Numidians, Mauri and Moors. The Egyptians called their western neighbors the Mashewsh.

Because the Berbers were called Al-Barbar by the Arabs, it is probable that the modern European languages and other ones adopted it from the Arabic language. The Arabs probably did not use the name Al-Barbar mainly as a negative name. The ancient Arab historians were not aware of the origin of that name, they created some myths or stories about the name. The most notorious myth considers an eponymous Barbar as the ancestor of the Berbers. According to that myth, "the Berbers were the descendants of Ham, the son of Noah, the son of Barbar, the son of Tamalla, the son of Mazigh, the son of Canon" (Ibn Khaldun, The History of Ibn Khaldun, Chapter 3).
http://en.wikipedia.org/wiki/Berber_(Etymology)

Maar dat is allemaal interessant, wat ik dan grappig vind, is dat dat de christelijke kerkvader Augustinus kennelijk ook een halve Berber was.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:35:50 #122
94405 Tarak
pi_81171414
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:01 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Dus ieder geloof dat ooit oorzaak is geweest van iets verschrikkelijks mag niets meer bouwen? Wat zal het leeg worden in de steden.
Nou, de Islam heeft nog nooit in haar historie iets positiefs opgeleverd, daarin verschilt de Islam natuurlijk ook van andere religies. De hele islamitische strook is een strook zonder mensenrechten, zonder democratie of met een zeer beperkte democratie. Dat is geen toeval, dat vloeit voort uit het waardensysteem van de Islam. Dat is de Islam.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:38:42 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81171502
wat een briljant domme zet van moslims. het lijkt wel of ze het er om doen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81171527
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
wat een briljant domme zet van moslims. het lijkt wel of ze het er om doen.
Een moskee in New York. Hoe durven ze...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:40:09 #125
94405 Tarak
pi_81171539
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel, nogmaals Wikipedia heeft daar interessante informatie over -blijft nog de vraag: waar haal jij je cijfers vandaan over de hindoes, en trouwens ook de Amerikanen?-:
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Berber_(Etymology)

Maar dat is allemaal interessant, wat ik dan grappig vind, is dat dat de christelijke kerkvader Augustinus kennelijk ook een halve Berber was.
quote:
The use of the term "Berber" spread in the period following the arrival of the Vandals during their major invasions. The history of a Roman consul in Africa made reference for the first time to the term "barbarian" to describe Numidia.
Van barbaar dus...http://en.wikipedia.org/wiki/Berber_people#Etymology
pi_81171561
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef Tarak het volgende:

[..]

[..]

Van barbaar dus...http://en.wikipedia.org/wiki/Berber_people#Etymology
Daar is het woord uiteindelijk van afgeleid in de eeuwen dat de Islam nog niet bestond, ja, dat staat er vrij duidelijk.

Die 2,5 miljoen hindoes? Die enkele Amerikanen?
pi_81171685
De link "Berber - Islam - dus Islam = Barbaars" vond ik wel een mooie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81171767
Is er nog zo'n link te maken met de Vandalen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_81171805
Dat waren ketters.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:52:00 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81171854
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een moskee in New York. Hoe durven ze...
volgens mij zijn die er al in overvloed. deze discussie gaat meer om de provocerende lokatie, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van moslims.
pi_81171889
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij zijn die er al in overvloed. deze discussie gaat meer om de provocerende lokatie, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van moslims.
Wat is er provocerend aan? Een moskee in hartje New York.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:53:15 #132
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81171895
Ik kan het me voorstellen dat er rechtse Amerikanen tegen zijn, maar het lijkt me juist een mooie kans voor die moskee en de moslimgemeenschap om die mensen duidelijk te maken wie ze precies zijn om zo een hoop vooroordelen weg te nemen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:55:32 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81171972
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat is er provocerend aan? Een moskee in hartje New York.
ground zero is het probleem. dat moeten moslims aanvoelen. en als ze dat al niet deden dan moeten ze zich nu terugtrekken.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:56:19 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172007
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het me voorstellen dat er rechtse Amerikanen tegen zijn, maar het lijkt me juist een mooie kans voor die moskee en de moslimgemeenschap om die mensen duidelijk te maken wie ze precies zijn om zo een hoop vooroordelen weg te nemen.
zoals links al jaren doet in nederland? ja, het is er een stuk leuker op geworden, met die maatschappelijke spelletjes van links.
pi_81172043
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ground zero is het probleem.
Waarom? Ik zie het probleem niet helemaal. New York. Moskee. Klaar. Zullen er sowieso al duizenden van staan. Er is niets provocerends aan. Ik snap best dat er mensen zijn die dan die islamitische terroristen van tien jaar geleden erbij gaan halen, maar dan hebben we het ook over een slag volk dat overal wel iets provocerends in ziet.
pi_81172062
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ground zero is het probleem. dat moeten moslims aanvoelen. en als ze dat al niet deden dan moeten ze zich nu terugtrekken.
Man er worden hele staten gesticht op andermans grondgebied.... maar dat is dan weer niet provocerend.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:59:12 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172114
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Man er worden hele staten gesticht op andermans grondgebied.... maar dat is dan weer niet provocerend.
je doelt op de overwinningsbouwselen van moslims op fundamenten van eerdere godsdienstige bouwwerken?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:59:40 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172134
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom? Ik zie het probleem niet helemaal. New York. Moskee. Klaar. Zullen er sowieso al duizenden van staan. Er is niets provocerends aan. Ik snap best dat er mensen zijn die dan die islamitische terroristen van tien jaar geleden erbij gaan halen, maar dan hebben we het ook over een slag volk dat overal wel iets provocerends in ziet.
is dat dan niet genoeg?
pi_81172221
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat dan niet genoeg?
Nee want de islam is de snelstgroeiende religie van de wereld.
ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
pi_81172225
quote:

[..]

je doelt op de overwinningsbouwselen van moslims op fundamenten van eerdere godsdienstige bouwwerken?
Een bouwsel is geen staat.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:02:30 #141
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81172250
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef Boldface het volgende:

[..]

Waarom? Omdat die landen zo geweldig omgaan met minderheidsreligies als het Christendom?
Nee, om te kijken hoeveel Moslims hun broers zijn verloren dankzij die sensuele Amerikaantjes.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:02:43 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172263
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef TimoerLenk het volgende:

[..]

Nee want de islam is de snelstgroeiende religie van de wereld.
nou joepie. dat is een leuk toekomstbeeld.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:06:38 #143
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81172409
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals links al jaren doet in nederland? ja, het is er een stuk leuker op geworden, met die maatschappelijke spelletjes van links.
Onzin, Nederland is in geen opzicht te vergelijken met Amerika en NY.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:11:31 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172569
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Onzin, Nederland is in geen opzicht te vergelijken met Amerika en NY.
maar moslims wel.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:16:55 #145
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81172764
quote:

[..]

Natuurlijk gedrag van de overwinnaar, waar denk je dat veel kerken op gebouwd zijn?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:17:41 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172791
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Natuurlijk gedrag van de overwinnaar, waar denk je dat veel kerken op gebouwd zijn?
de hamvraag is of je dat wenselijk vindt.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:20:17 #147
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81172872
Nee, maar dat is meer uit historisch en kunstminnend oogpunt.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:21:47 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172929
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:20 schreef Dagonet het volgende:
Nee, maar dat is meer uit historisch en kunstminnend oogpunt.
ik vind derhalve een moskee niet gepast dicht bij ground zero.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:23:59 #149
13462 BansheeBoy
pi_81173001
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind derhalve een moskee niet gepast dicht bij ground zero.
Waarom? Omdat het sacred ground is?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_81173011
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef Tarak het volgende:

[..]

De hele islamitische strook is een strook zonder mensenrechten, zonder democratie of met een zeer beperkte democratie. Dat is geen toeval, dat vloeit voort uit het waardensysteem van de Islam. Dat is de Islam.
Heeft niets met het 'christelijke' westen te maken natuurlijk.

Als het westen een democratisch gekozen leider Mossadeq dmv een coup d'etat vervangt met de dictator sjah is het islam's schuld.

Als het westen de revolutionaire leider Qassem die de olie wilde nationaliseren afslacht in een coup d'etat die Saddam's partij aan de macht brengt, is het islam's schuld.

Al die absolute monarchieën die over de Arabische wereld heersen en door het westen zijn geïnstalleerd, gesponsord, bewapend, tot op heden, is natuurlijk islam's schuld.

Als de islam werkelijk over de hele islamitische strook zou regeren dan zouden er wel islamisten aan de macht zijn en niet "seculiere" leiders en verschillende dictatoriale monarchieën.

In het geval dat er wel democratie is winnen de islamisten zoals in Algerije en de Palestijnse gebieden, maar dat vindt het westen weer niet leuk. Niet zo raar dat de islamisten in Iran vast blijven klampen aan de macht, hebben ze geleerd van het westen.
ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:25:24 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81173054
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom? Omdat het sacred ground is?

²
omdat die plek door veel moslims gezien wordt als een overwinning op de westerse wereld.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:25:41 #152
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_81173065
Ik hoop dat ze de pizzaria's ook weghalen in de buurt, want de Italiaanse maffia heeft daar veel slachtoffers gemaakt. Dat geprovoceer is negens voor nodig.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:26:28 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81173099
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Montov het volgende:
Ik hoop dat ze de pizzaria's ook weghalen in de buurt, want de Italiaanse maffia heeft daar veel slachtoffers gemaakt. Dat geprovoceer is negens voor nodig.
heb je nog een dooddoener in je mouw?
pi_81173102
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:24 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

Misschien omdat er een kern van waarheid in zit?
Misschien niet. Misschien omdat het gewoon een uitgekauwde uitspraak is, afkomst van mensen die gefrustreerd zijn over bepaalde futiliteiten en andere mensen geen sociale band gunnen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:27:01 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81173122
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Misschien niet. Misschien omdat het gewoon een uitgekauwde uitspraak is, afkomst van mensen die gefrustreerd zijn over bepaalde futiliteiten en andere mensen geen sociale band gunnen.
jouw ouders zijn niet neef en nicht?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:27:42 #156
13462 BansheeBoy
pi_81173149
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jouw ouders zijn niet neef en nicht?
Neen, dat zijn ze zeker niet. Wat is dat voor irrelevante vraag?

²
pi_81173160
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat die plek door veel moslims gezien wordt als een overwinning op de westerse wereld.
Alleen komt het niet op die plek, maar nabij die plek te staan.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:28:31 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81173180
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen komt het niet op die plek, maar nabij die plek te staan.
blijkbaar dichtbij genoeg om te provoceren.
pi_81173195
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, dat zijn ze zeker niet. Wat is dat voor irrelevante vraag?

²
Nogmaals, frustratie BSB. Rancuneus rechts noemen we dat ook wel. Bang dat jij een beter leven hebt dan hen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:29:24 #160
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81173206
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Montov het volgende:
Sowieso is het hele Manhattan een grote dikke witte vinger naar de oorspronkelijke bewoners.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:30:53 #161
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_81173264
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb je nog een dooddoener in je mouw?
Dit hele topic is een dooddoener, maar jij hebt dat nog niet door. Dat is het mooie van mijn voorbeeld, en het feit dat jij er geen weerwoord op hebt zie ik als een overwinning.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:30:54 #162
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81173265
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

blijkbaar dichtbij genoeg om te provoceren.
Door mensen die het als provocatie willen zien. Da's hetzelfde als zeggen dat politie bij voetbalwedstrijden de schuld zijn aan rellen omdat ze door hun aanwezigheid de supporters provoceren.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:32:58 #163
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_81173318
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Sowieso is het hele Manhattan een grote dikke witte vinger naar de oorspronkelijke bewoners.
Als die moskee er komt dan is er binnen 100 jaar geen enkele westerling meer over in Amerika.
Géén kloon van tvlxd!
pi_81173420
911 was toch een inside job en steeds meer mensen krijgen het door. Het hoeft dus helemaal geen probleem te zijn daar in de buurt een moskee te bouwen.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 mei 2010 @ 12:50:59 #165
145738 superworm
is erbij
pi_81173862
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:36 schreef polderturk het volgende:
911 was toch een inside job en steeds meer mensen krijgen het door. Het hoeft dus helemaal geen probleem te zijn daar in de buurt een moskee te bouwen.
Ach, weet je, ik heb ook jaren al die Loose Change docu's en wat niet al voor waarheid aangenomen, maar feit is dat zelfs als het een inside job was, je dit toch nooit boven water zult krijgen. Of kun je vertellen wie Kennedy vermoordde, wie opdracht gaf de signalen van een naderende vloot bij Pearl Harbor te negeren, etcetera. De echt grote dingen blijven eeuwen potdicht.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_81177295
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

.

De islam is een verstikkende ideologie imo en ik snap niet dat men in de westerse wereld geil is van dat paard van Troje.

[ Bericht 13% gewijzigd door Frutsel op 09-05-2010 14:01:51 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:33:49 #167
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81180504
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De islam is een verstikkende ideologie imo en ik snap niet dat men in de westerse wereld geil is van dat paard van Troje.
Het zijn de mensen die dom zijn en zo handelen, niet de islam. Dat is sowieso een achterhaalde religie en verdiend een update zodat dit gezanik eens voorgoed ophoudt. Ik snap ook niet dat men spreekt over verschillende 'interpretaties' terwijl er duidelijk moord & doodslag wordt goedgekeurd tegen ongelovigen in de koran. Wat is daar niet duidelijk aan dan?

Sowieso, religie

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 09-05-2010 14:01:36 ]
Scheer je weg!
pi_81197177
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef Tarak het volgende:

[..]

Domme Islamieten, je begrijpt het Christendom echt niet hè?

Het Christendom zegt dat er geen onderscheid te maken is tussen het Woord van God en God zelf, net zoals er geen onderscheid te maken

Ja,ja, het Christendom is veel filosofischer dan de Islam. De Islam is een regeltjes religie, waarbij de onlosmakelijk met de Koran verbonden sharia moet bepalen hoe het leven van mensen moeten worden ingericht. Het Christendom kent geen "sharia" of ander wetgevend boek, wel is er de uitspraak in het Nieuwe Testament: Onderzoek alles en behoud het Goede.

Islamieten begrijpen dat helemaal niet, en ondertussen wordt psychopaat pedo Mo zelfs als dusdanig heilig gezien dat je geen kritiek op 'm mag hebben en 'm zelfs niet mag afbeelden. Eigenlijk wordt moordenoor Mo dus als heilige gezien. Sterker nog Mohammed wordt als heiliger gezien binnen de Islam als Jezus binnen het Christendom.

Hahahaha! Weet je tarak, ik lag om je. en weet je waarom?
Omdat je zeer zwakke leugens vertelt!
De Sharia staat los gebonden van de Islam.
Sharia is EXLUSIEF niet inclusief. dus hier heb ik je al.
En pedo Mo? Het was die tijd normaal om hele jonge vrouwen te hebben, dus je kan niet spreken van pedofilie.
En moordenaar Mo? In die tijd was oorlog ook normaal. Dus hier heb ik je ook te pakken.
En Mohammed wordt niet heiliger gezien in de Islam als Jezus in het Christendom. Jezus wordt gezien als Zoon van God en nog meer.
De islam zegt dat Mohammed enkel een profeet is, die een boodschap moest brengen. Hij is niet de zoon van God of zo volgens islam.
En de Islam & Christendom zijn beide filosofisch. De ene is niet meer dan het andere. En hier kan ik je onderuit halen omdat Mohammed ''De Boodschapper'' enkel zijn verbale communicatie over de Koran gaf in symbolen.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik zeg wat Christus betekent -> de Verlosser
Koran betekent -> onderwerping

En nogmaals de Islam is vele malen bloediger dan het Christendom ooit geweest. Maar waarschijnlijk ben je zo'n zelfhater die denkt dat hij "progressief" als hij zijn eigen cultuur afzeikt.
Hoe kan je nou de KORAN met CHRISTUS vergelijken? De Koran is een boek, Christus is een persoon En eigen cultuur afzeiken? Het christendom is een religie geen cultuur. Ik zeik mijn cultuur niet af.
Het Christendom is gewoon één grote rotzooi. Dat moet je maar eens accepteren.
De Islam is hetzelfde, maar ik vind het wat een mindere rotzooi dan het Christendom. Alleen de islam heeft nu veel conflicten omdat mensen het niet goed interpreteren en daardoor denken dat alles wat daar staat gedaan moest worden

Ik hoop dat jij weet dat je argumenten zéér zwak zijn, en dat je niemand zo kan overtuigen op jouw gelijk. Sorry next time better
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 00:23:40 #169
230491 Zith
pls tip
pi_81198896
Altijd leuk om dit soort topics te lezen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81204281
Wat een onzin dit weer. Mensen die zich hier druk over maken:
pi_81204311
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach wat een bull, als er tienduizend kilometer in een kutkrantje spotprentjes verschijnen van een pedofiele warlord in een ander land waar ze geen flikker met moslims te maken hebben is de wereld te klein. Die zielepoten zijn zelfs in staat een 3e wereldoorlog om spotprentjes te ontketenen.
En als iemand een moskee wil bouwen in New York is de wereld ook te klein. Schept een band tussen jullie, zie ik.
pi_81205414
Ik snap niet waarom mensen op Fok! zich hier druk om maken dit is duidelijk een zaak tussen de nabestaanden en het bestuur.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:01:45 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81205567
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:51 schreef IHVK het volgende:
Ik snap niet waarom mensen op Fok! zich hier druk om maken dit is duidelijk een zaak tussen de nabestaanden en het bestuur.
het is een teken van wansmaak en voor sommigen een trap na. dat gebied ligt gevoelig voor niet-moslims. en daar maak ik me matig druk om.
pi_81205619
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is een teken van wansmaak en voor sommigen een trap na. dat gebied ligt gevoelig voor niet-moslims. en daar maak ik me matig druk om.
die moslims waren toch helemaal niet betrokken bij die aanslag

daarbij, de meeste slachtoffers van aanslagen van radicale moslims zijn moslims.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:05:32 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81205645
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:04 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

die moslims waren toch helemaal niet betrokken bij die aanslag

daarbij, de meeste slachtoffers van aanslagen van radicale moslims zijn moslims.
wat is dit voor non-post?
pi_81205667
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat is dit voor non-post?
het is waar.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:19:37 #177
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81205924
quote:
Het is een moskee, dus eng. Als het een kabbala samenkomstcentrum of een Scientologykerk of een Synagoge geweest was, zou je ze niet horen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 9 mei 2010 @ 11:20:36 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81205952
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is een moskee, dus eng. Als het een kabbala samenkomstcentrum of een Scientologykerk of een Synagoge geweest was, zou je ze niet horen.
onzin. moslims zien ground zero als overwinning op het westen. dat is een feit. het is dus beladen grond en terrein voor moslims.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:21:17 #179
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81205969
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gek he, wanneer hebben die voor het laatst een aanslag proberen te plegen in NYC?
pi_81205999
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onzin. moslims zien ground zero als overwinning op het westen. dat is een feit. het is dus beladen grond en terrein voor moslims.
. Hoe is dat ooit een feit. De meerderheid van de moslims keurt aanslagen af..
  zondag 9 mei 2010 @ 11:25:09 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81206067
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

. Hoe is dat ooit een feit. De meerderheid van de moslims keurt aanslagen af..
de meerderheid wel, maar een minderheid niet. het is beladen grond. linksom of rechtsom. en als blijkt dat niet iedereen blij is met moslims op of dichtbij groud zero, dan moeten ze aftaaien. ze kunnen overal moskeeën bouwen. kappen met provoceren graag.
pi_81206404
quote:
De nabestaanden van het vorige gebouw? Kortom, nee, dit heeft niets te maken met de nabestaanden.
pi_81206435
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:21 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

Gek he, wanneer hebben die voor het laatst een aanslag proberen te plegen in NYC?
En wanneer hebben deze projectontwikkelaars dan een aanslag gepleegd?
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 11:44:19 #184
230491 Zith
pls tip
pi_81206542
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de meerderheid wel, maar een minderheid niet.
Hier is over nagedacht mensen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81206602
quote:

[..]

de meerderheid wel, maar een minderheid niet. het is beladen grond. linksom of rechtsom. en als blijkt dat niet iedereen blij is met moslims op of dichtbij groud zero, dan moeten ze aftaaien. ze kunnen overal moskeeën bouwen. kappen met provoceren graag.
De enigen die hier provoceren, zijn degenen die zich geprovoceerd voelen: 'OMG! MOSLIMS!' Elk ander zinnig, serieus persoon zou hier geen probleem mee hebben.
  zondag 9 mei 2010 @ 12:07:50 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81207158
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

De enigen die hier provoceren, zijn degenen die zich geprovoceerd voelen: 'OMG! MOSLIMS!' Elk ander zinnig, serieus persoon zou hier geen probleem mee hebben.
tuurlijk. eerst de kabala Ka'bah bombarderen en dan als christen een paar meter verderop een kerk bouwen?

jij hebt het begrepen.
pi_81207942
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk. eerst de kabala Ka'bah bombarderen en dan als christen een paar meter verderop een kerk bouwen?

jij hebt het begrepen.
Dus m.a.w, jij bent net zo'n oelewapper als al-Qaeda, die gaan ook achter de christenen in Irak aan omdat ze hen linken aan de Amerikaanse kruisvaarders. Jij doet hetzelfde, maar dan andersom. Je bent een extremist.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:08:34 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81209274
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Dus m.a.w, jij bent net zo'n oelewapper als al-Qaeda, die gaan ook achter de christenen in Irak aan omdat ze hen linken aan de Amerikaanse kruisvaarders. Jij doet hetzelfde, maar dan andersom. Je bent een extremist.
ik ben niet net zo'n oelewapper, vooropgesteld.

en wat je verder allemaal bedenkt zal me worst zijn. kijk eens naar de realiteit.
pi_81209341
quote:

[..]

als bij iedere beslissing IEDEREEN blij moet zijn dan was heel New York er nooit geweest
pi_81209403
quote:

[..]

jij hebt het begrepen.
waarom wil je dan hun gedrag van vrijheidsbeperking in saudi arabië overnemen? ben je het eens met die radicale moslims of zo?
  zondag 9 mei 2010 @ 13:13:43 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81209468
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:12 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

waarom wil je dan hun gedrag van vrijheidsbeperking in saudi arabië overnemen? ben je het eens met die radicale moslims of zo?
je bent een slecht lezer en misschien ook wat traag van begrip. niet waar?
pi_81209692
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent een slecht lezer en misschien ook wat traag van begrip. niet waar?
denk je nu echt dat "ja dat doen zij ook" een volwassen reactie is op dit soort dingen
  zondag 9 mei 2010 @ 13:54:49 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81210880
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

denk je nu echt dat "ja dat doen zij ook" een volwassen reactie is op dit soort dingen
nee. maar dat heb ik dan ook nooit beweerd.
pi_81211552
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee. maar dat heb ik dan ook nooit beweerd.
quote:

[..]

jij hebt het begrepen.
pi_81211632
ik snap dat altijd nooit.

mensen die geen moskee hier meer willen zeggen: "je moet daar eens een kerk in saudi arabië bouwen! dan beginnen ze gelijk te steigeren!"

met andere woorden: wij moeten geen moskeeën hier meer toelaten, want in saudi arabië doen ze het ook, het weigeren van gebedshuizen

met andere woorden: wij moeten ons gedragen zoals ze zich in saudi arabië gedragen, want dan is het "eerlijk"

met andere woorden: we moeten een soort christelijke/westerse/whatever versie van saudie arabië worden
  zondag 9 mei 2010 @ 14:27:00 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81212092
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik snap dat altijd nooit.

mensen die geen moskee hier meer willen zeggen: "je moet daar eens een kerk in saudi arabië bouwen! dan beginnen ze gelijk te steigeren!"

met andere woorden: wij moeten geen moskeeën hier meer toelaten, want in saudi arabië doen ze het ook, het weigeren van gebedshuizen

met andere woorden: wij moeten ons gedragen zoals ze zich in saudi arabië gedragen, want dan is het "eerlijk"

met andere woorden: we moeten een soort christelijke/westerse/whatever versie van saudie arabië worden
nee. met andere woorden gedragen wij ons expres niet zoals het midden oosten. nu ophouden met zeuren en je vrijheid omarmen, toch iets te klagen? rot dan lekker op.

sim-pel.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 14:32:47 #197
230491 Zith
pls tip
pi_81212295
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ophouden met zeuren en je vrijheid omarmen, toch iets te klagen? rot dan lekker op.

sim-pel.
Maar je mag geen moskee.

pi_81212421
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
nu ophouden met zeuren en je vrijheid omarmen, toch iets te klagen? rot dan lekker op.
"wees vrij en doe wat ik zeg" ... lol
  zondag 9 mei 2010 @ 14:39:14 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81212517
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:36 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

"wees vrij en doe wat ik zeg" ... lol
ja, daar komt het wel op neer als je als gast/allochtoon ergens bent. niet gaan miepen. normaal gaan doen en écht mee gaan doen ter bevordering van nederland. doe je dat niet kan je wat mij betreft linea recta terug.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:39:42 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81212532
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar je mag geen moskee.

overal mogen moskees, maar ff niet rond ground zero.
pi_81212769
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, daar komt het wel op neer als je als gast/allochtoon ergens bent. niet gaan miepen. normaal gaan doen en écht mee gaan doen ter bevordering van nederland. doe je dat niet kan je wat mij betreft linea recta terug.
dat is geen vrijheid.

daarbij: "bevordering van nederland" .... dat is dan niet mijn visie op nederland.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:23:29 #202
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81214098
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:25 schreef Tarak het volgende:
Haha, ga jij je anders even verdiepen in de vroege Middeleeuwen. Het christendom is op vreedzame wijze verspreid? Haha
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')