Daar is het woord uiteindelijk van afgeleid in de eeuwen dat de Islam nog niet bestond, ja, dat staat er vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef Tarak het volgende:
[..]
[..]
Van barbaar dus...http://en.wikipedia.org/wiki/Berber_people#Etymology
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een moskee in New York. Hoe durven ze...
Wat is er provocerend aan? Een moskee in hartje New York.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij zijn die er al in overvloed. deze discussie gaat meer om de provocerende lokatie, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van moslims.
ground zero is het probleem. dat moeten moslims aanvoelen. en als ze dat al niet deden dan moeten ze zich nu terugtrekken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is er provocerend aan? Een moskee in hartje New York.
zoals links al jaren doet in nederland? ja, het is er een stuk leuker op geworden, met die maatschappelijke spelletjes van links.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan het me voorstellen dat er rechtse Amerikanen tegen zijn, maar het lijkt me juist een mooie kans voor die moskee en de moslimgemeenschap om die mensen duidelijk te maken wie ze precies zijn om zo een hoop vooroordelen weg te nemen.
Waarom? Ik zie het probleem niet helemaal. New York. Moskee. Klaar. Zullen er sowieso al duizenden van staan. Er is niets provocerends aan. Ik snap best dat er mensen zijn die dan die islamitische terroristen van tien jaar geleden erbij gaan halen, maar dan hebben we het ook over een slag volk dat overal wel iets provocerends in ziet.quote:
Man er worden hele staten gesticht op andermans grondgebied.... maar dat is dan weer niet provocerend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ground zero is het probleem. dat moeten moslims aanvoelen. en als ze dat al niet deden dan moeten ze zich nu terugtrekken.
je doelt op de overwinningsbouwselen van moslims op fundamenten van eerdere godsdienstige bouwwerken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man er worden hele staten gesticht op andermans grondgebied.... maar dat is dan weer niet provocerend.
is dat dan niet genoeg?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het probleem niet helemaal. New York. Moskee. Klaar. Zullen er sowieso al duizenden van staan. Er is niets provocerends aan. Ik snap best dat er mensen zijn die dan die islamitische terroristen van tien jaar geleden erbij gaan halen, maar dan hebben we het ook over een slag volk dat overal wel iets provocerends in ziet.
Nee want de islam is de snelstgroeiende religie van de wereld.quote:
Een bouwsel is geen staat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je doelt op de overwinningsbouwselen van moslims op fundamenten van eerdere godsdienstige bouwwerken?
Nee, om te kijken hoeveel Moslims hun broers zijn verloren dankzij die sensuele Amerikaantjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom? Omdat die landen zo geweldig omgaan met minderheidsreligies als het Christendom?
nou joepie. dat is een leuk toekomstbeeld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef TimoerLenk het volgende:
[..]
Nee want de islam is de snelstgroeiende religie van de wereld.
Onzin, Nederland is in geen opzicht te vergelijken met Amerika en NY.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals links al jaren doet in nederland? ja, het is er een stuk leuker op geworden, met die maatschappelijke spelletjes van links.
maar moslims wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin, Nederland is in geen opzicht te vergelijken met Amerika en NY.
Natuurlijk gedrag van de overwinnaar, waar denk je dat veel kerken op gebouwd zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je doelt op de overwinningsbouwselen van moslims op fundamenten van eerdere godsdienstige bouwwerken?
de hamvraag is of je dat wenselijk vindt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk gedrag van de overwinnaar, waar denk je dat veel kerken op gebouwd zijn?
ik vind derhalve een moskee niet gepast dicht bij ground zero.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:20 schreef Dagonet het volgende:
Nee, maar dat is meer uit historisch en kunstminnend oogpunt.
Waarom? Omdat het sacred ground is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind derhalve een moskee niet gepast dicht bij ground zero.
Heeft niets met het 'christelijke' westen te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef Tarak het volgende:
[..]
De hele islamitische strook is een strook zonder mensenrechten, zonder democratie of met een zeer beperkte democratie. Dat is geen toeval, dat vloeit voort uit het waardensysteem van de Islam. Dat is de Islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |