Via wikipedia:quote:[quote]Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Groofsken het volgende:
Dank voor al jullie reacties, ik weet nu echt wat twitter is.
En ja, hier is het lekker onder de steen. Bij jou ook?
quote:Met Twitter sturen gebruikers tekstberichten, zogenaamde tweets, van maximaal 140 karakters lang via SMS, e-mail, IM, de Twitter-website of via een applicatie zoals Twitterrific of TweetDeck. Deze tweets worden getoond op de gebruikerspagina en eveneens bij andere gebruikers die hebben opgegeven deze te willen ontvangen. De zender kan de aflevering beperken tot een groep vrienden, maar standaard worden de berichten afgeleverd bij alle belangstellenden.
De belangstellenden kunnen de tweets ontvangen via de Twitter website, IM, SMS, e-mail, RSS of een applicatie. Sinds kort kan men ook via Hyves publiceren, en lezen van tweets.
Ook zijn er verschillende webinterfaces voor Twitter, die in hun webpagina extra functionaliteiten toevoegen.
Het VPRO-programma De (N)og (O)nbekende (N)ederlander gebruikt Twitter om kijkers te laten reageren op de kandidaat in de uitzending van De NON.
Maar wat betekent die # dan?quote:
Via twitterinfo.nl:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar wat betekent die # dan?
Sommige mensen posten ook op die manier op facebook. Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Zie ook: http://www.twitterinfo.nl/tips/12-tips/35-wat-zijn-hashtagsquote:Hashtags zijn een soort labeltjes die je aan je tweet (twitterbericht) kunt hangen om aan te geven dat het over een bepaald onderwerp gaat. Wil jij bijvoorbeeld iets twitteren over De Wereld Draait Door? Voeg dan aan je bericht de tekens #dwdd toe.
Via een forum is recht in je waffel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef moussy het volgende:
Recht in je waffel laten zeggen dat je een zeikerig kutwijf bent is koeler dan via twittermaar tis ondertussen ook zó 2009!
het is net het échte levenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe ook neit aan twitter![]()
En wat jij zegt moussy vind ik dan ook weer echt niets, daar doe ik liever niet aan mee. En ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
Dus groofs, je bent echt de enige niet hoor
Eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe ook neit aan twitter![]()
En wat jij zegt moussy vind ik dan ook weer echt niets, daar doe ik liever niet aan mee. En ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
ja achja, ik ben nu bijna klaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef Groofsken het volgende:
Godver Huup. Nou ja, neem het ervan zou ik zeggen
.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Via een forum is recht in je waffel?.
Via een forum iemand uitschelden is net zo anoniem en veilig als twitter hoor... het internet is groter dan OUD! Echt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Tis iig niet achterbaks.
joh!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Via een forum iemand uitschelden is net zo anoniem en veilig als twitter hoor... het internet is groter dan OUD! Echt!
Echt? Jeumig, misschien tijd dat ik weer eens buiten kom ofzo...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Via een forum iemand uitschelden is net zo anoniem en veilig als twitter hoor... het internet is groter dan OUD! Echt!
Accepteer mij es danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt de verkeerde OUD-users in mijn twitter-lijstje volgens mij.. Ik mis alle roddels en achterklap op deze manier!
Wist ik ook niet, niet echt een prettig idee. Maar goed, er is een echte wereld buiten OUD, zegt Kingofmars dingesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eens.
Wist niet eens dat er getwitterd werd over OUDusers
Woei! Top!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur,Rienk zijn eten komt eraan hoor, nog even tot morgen wachten haha
Lefgozert! Weet je wel hoe éng dat is??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt? Jeumig, misschien tijd dat ik weer eens buiten kom ofzo...
Via PM is ook leuk, maar das zó 2008!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, niet echt een prettig idee.
Nou ja, daarom doe ik het al een tijd niet...brrr, echte mensen enzo. En dan praten ipv typen. En echt lachen ofzo ipv een smiley plaatsen.quote:
Twitter, PM, sms, E-mail... dat kan je op je vingers natellen toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eens.
Wist niet eens dat er getwitterd werd over OUDusers
Ik ben niet voldoende incrowd denk ik, want hoewel ik wel pm, krijg ik daar de roddels ook neit meequote:
not mequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Twitter, PM, sms, E-mail... kom op zeg, dat kan je op je vingers natellen toch?
Waar mensen vrouwen zijn wordt geouwehoerd...
Je vergeet oa. msn en hyves!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Twitter, PM, sms, E-mail... dat kan je op je vingers natellen toch?
Oh ja!quote:
je wordt oud!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:12 schreef miss_sly het volgende:
Maar hyves vind ik dan raar, daar kan iedereen het toch lezen?
Valt het op dat ik er een beetje uit ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er eens een PMetje over en weer wordt gestuurd over iemand dat snap ik. Maar om dat nou te verplaatsten naar twitter of hyves?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Twitter, PM, sms, E-mail... dat kan je op je vingers natellen toch?
heerlijk tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben niet voldoende incrowd denk ik, want hoewel ik wel pm, krijg ik daar de roddels ook neit mee
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je wordt oud!
*wegduikt*De waarheid is hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Het is iig lekker rustigquote:
Inderdaad.quote:
Tsja, twitter, of dan iig het clubje dat ik volg, is verworden tot een slowchat, niet meer zo zeer een 'slinger eens iets boeiends het www op'. En dan is het onvermijdelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat er eens een PMetje over en weer wordt gestuurd over iemand dat snap ik. Maar om dat nou te verplaatsten naar twitter of hyves?
Da's juist goed, daar is het ook voor bedoeld!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef Orea het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon een te erge egotrippert, want ook mijn twitter gaat bijv. altijd over mezelf
Heb ik er daarnet even tussen gegooidquote:
Mja, het was sowieso te verwachten dat ik ooit dit nieuws ging krijgen (de dokter zei twee jaar geleden al dat hij haar maar 1 jaar meer gaf en vorig jaar zijn mijn ma en ooms en tante ook al een tijdje gaan waken, maar ze lijkt er altijd door te spartelen), maar het blijft een schok als je het bewuste telefoontje effectief krijgt. Zeker omdat het mijn nicht was die belde en ik dacht dat ze belde om af te spreken om Thomas te komen bezoeken. Sta je direct aan de grond genageld eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef huuphuup het volgende:
hè get Leonieke das geen leuk nieuws![]()
sterkte.
Me2. Wie moeten we toevoegen voor alle roddel en achterklap?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt de verkeerde OUD-users in mijn twitter-lijstje volgens mij.. Ik mis alle roddels en achterklap op deze manier!
Nou ja, in orde... er was iets stuk vorig jaar en dat is toen gemaakt. Was september.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef miss_sly het volgende:
BE, die ketel was toch pas allemaal helemaal in orde gemaakt?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Shoot BE van je verwarming,als iets belangrijk is met kids is dat wel de verwarming.
En vrezen voor Puerto Rico? Je moet daarheen maar dat kan nu niet? Of je vreest dat je met het hele gezin naar Puerto Rico moet gaan om lekker op te warmen?
en ik maar denken dat ik alle roddels mis omdat ze van jullie komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Me2. Wie moeten we toevoegen voor alle roddel en achterklap?
Ja, de boel staat hier wel open, maar of ze ontlucht zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef moussy het volgende:
Heb je ook alle radiators opengedraait en ontlucht BE?
Ik zie wel eens van die huur-ketels, zou dat rendabel zijn?
jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
MOet ik dan hier ook nog die kraantjes opendraaien?
Ja, dat hadden we inderdaad nooit meer durven dromen. Mijn gelukte IUI heeft plaatsgevonden toen mijn oma vorig jaar zo ziek was want ik weet nog dat ik naar het ziekenhuis moest op controle en de huisarts tegelijkertijd tegen mijn ma zei dat ik best direct kon afkomen omdat het zo slecht ging. En nu heeft ze Thomas nog gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef Macka66 het volgende:
Leonieke, sterkte gewenst voor je oma. Fijn dat ze je zoon in ieder geval nog mee kon maken, tegen de verwachting van de artsen in.
Die hierbeneden kwam meteen van dat fijne zwarte water uit. Dan is het goed toch?quote:
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken... je bent heeeel makkelijk op te sporen via namen, namen van je kinderen, verhaal op een forum. Wees daarom gewoon voorzichtig met wat je zegt, zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik betwijfel of mijn werkgever mij gaat vinden. Hij vroeg laatst aan mij wat ik dan allemaal doe op internet want hij start ook wel eens internet op maar weet dan niet wat hij er moet doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken... je bent heeeel makkelijk op te sporen via namen, namen van je kinderen, verhaal op een forum. Wees daarom gewoon voorzichtig met wat je zegt, zou ik zeggen...
Je zou maar op Fok! klagen over je werkgever en die zit toevallig ook op hetzelfde forum...
De dingen die je op je Facebook / Hyves zegt kunnen ook gelezen worden door anderen (tenzij je je profiel op uiterst persoonlijk zet oid) ...
Maar het blijft gewoon opletten, vind ik dan.
Ik heb een open account, dus van mij hoef je niks te missenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik alle roddels mis omdat ze van jullie komen
I know! Zo was mijn opmerking dan ook niet bedoeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken...
Das iig bij hyves nog terug te lezen, hoe je profiel ook staat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
De dingen die je op je Facebook / Hyves zegt kunnen ook gelezen worden door anderen (tenzij je je profiel op uiterst persoonlijk zet oid) ...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, de boel is ontlucht, maar er komt geen leven in hoor...
En dat is op Twitter ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Das iig bij hyves nog terug te lezen, hoe je profiel ook staat.
Stel ik zie in mn buzz Bladiebla heeft gereageerd op dieendie WWW van pietje puk en pietje puk staat op alleen vrienden, als ik dan op die buzz klik kan ik toch de WWW van pietje puk lezen. hoe dat is als je geblocked bent weet ik niet, ik weet niet wie mij állemaal geblocked heeft
Heb je de kachels boven ook gedaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
En is er nog voldoende druk? Toen wij de radiators ontlucht hebben, hebben we er ook water moeten aan toevoegen omdat de druk te laag stond.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kan wel, maar ik hoefde niks te ontluchten, overal kwam gewoon water uit, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
En is er nog voldoende druk? Toen wij de radiators ontlucht hebben, hebben we er ook water moeten aan toevoegen omdat de druk te laag stond.
Of kan dat daar niets mee te maken hebben en sla ik weer 10 dingen door elkaar?
Doos, heb je de thermostaat ook al op tropenkolder gezet om te kijken of hij iig IETS doet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik hoefde niks te ontluchten, overal kwam gewoon water uit, dus daar ligt het niet aan.
Simmu, in principe staat alles boven maar minimaal open en dan beneden aan.
Dat werkte tot en met vanochtend prima.
Ik vraag me alleen af hoe je kan controleren of het niet aan je thermostaat ligt... Dat kan natuurlijk ook nog.
Dat de ketel van beneden geen signaal krijgt dat hij aan moet.
Zit er geen testknop op je ketel BE?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe je kan controleren of het niet aan je thermostaat ligt
Ik heb van mijn vader ontluchten enzo als volgt geleerd:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik hoefde niks te ontluchten, overal kwam gewoon water uit, dus daar ligt het niet aan.
Simmu, in principe staat alles boven maar minimaal open en dan beneden aan.
Dat werkte tot en met vanochtend prima.
Ik vraag me alleen af hoe je kan controleren of het niet aan je thermostaat ligt... Dat kan natuurlijk ook nog.
Dat de ketel van beneden geen signaal krijgt dat hij aan moet.
belachelijk hoog lijkt mij, als het 17 graden is en je thermostaat staat op 10 hoeft ie ook niet aan te springen om het tot 10 graden te krijgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zit er geen testknop op je ketel BE?
En anders gewoon je thermostaat belachelijk laag instellen (10 graden ofzo), dan MOET -ie aanspringen.
Oja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef moussy het volgende:
[..]
belachelijk hoog lijkt mij, als het 17 graden is en je thermostaat staat op 10 hoeft ie ook niet aan te springen om het tot 10 graden te krijgen.
huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef moussy het volgende:
[..]
belachelijk hoog lijkt mij, als het 17 graden is en je thermostaat staat op 10 hoeft ie ook niet aan te springen om het tot 10 graden te krijgen.
Het is hier 18 graden, volgens het programme moet het 20 graden zijn en het vlammetje van 'nu extra verwarmen' brandt. Dan zou dat toch weinig verschil moeten maken met 30 graden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Doos, heb je de thermostaat ook al op tropenkolder gezet om te kijken of hij iig IETS doet?
Nee, er zit alleen een reset-knop op en die heb ik al een paar keer ingedrukt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zit er geen testknop op je ketel BE?
En anders gewoon je thermostaat belachelijk laag instellen (10 graden ofzo), dan MOET -ie aanspringen.
Als het vlammetje brand moet -ie aangaan ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden, volgens het programme moet het 20 graden zijn en het vlammetje van 'nu extra verwarmen' brandt. Dan zou dat toch weinig verschil moeten maken met 30 graden?
*proberen gaat...
Onze ketel is ook wel eens in de war en als ik hem dan knetterhoog zet flopt ie gewoon aan, rare dingen die cv-ketels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden, volgens het programme moet het 20 graden zijn en het vlammetje van 'nu extra verwarmen' brandt. Dan zou dat toch weinig verschil moeten maken met 30 graden?
*proberen gaat...
Ja, die hebben we wel, maar we hebben vorig jaar naar aanleiding van een standaardcontrole uiteindelijk 15 (ofzoiets, controle was op 19 juni, 5 september werkte hij weer naar behoren) afspraken nodig gehad voor we weer een normaal functionerende ketel hadden dus ik bel ze niet graag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef KingOfMars het volgende:
Hebben jullie geen onderhoudscontract op de ketel BE?
Het kost mij in de herfst altijd de grootste moeite om het ding aan te zetten, waarna het beest in het voorjaar dus juist weer niet uit wil.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Onze ketel is ook wel eens in de war en als ik hem dan knetterhoog zet flopt ie gewoon aan, rare dingen die cv-ketels.
Soms kan dat ook goed zijn. Ik had een tijdje terug een topic geopend over een slechte referentie die ik gekregen had van iemand waar ik nooit mee gewerkt had. Iemand van de HR had dat gelezen want die post hier ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken... je bent heeeel makkelijk op te sporen via namen, namen van je kinderen, verhaal op een forum. Wees daarom gewoon voorzichtig met wat je zegt, zou ik zeggen...
Je zou maar op Fok! klagen over je werkgever en die zit toevallig ook op hetzelfde forum...
Maar het blijft gewoon opletten, vind ik dan.
Dus daarom is het hier zo rustig. Iedereen is gewoon verplaatstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik wel twitter maar gebruik het meer voor slowchat. Vandaar dat ik ook bijna niemand toevoeg, ik laat alleen mensen van fok toe waar ik op fok ook al mee spreek
Nie waor! Het is meivakantie en ik heb 3 kinderen rondlopen die een beetje in het gareel gehouden moeten wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dus daarom is het hier zo rustig. Iedereen is gewoon verplaatst
Ja en dan weet je dus ook waar je moet zijn voor de roddels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dus daarom is het hier zo rustig. Iedereen is gewoon verplaatst
Mja. Ik zou toch eens op zoek gaan naar een nieuwe onderhoudsclub als ik het zo lees...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke logica!
'Vandaag kan de storingsmonteur niet meer langskomen mevrouw. We kunnen 2 dingen doen. Of ik maak een afspraak voor maandag met u, of u belt morgen zelf nog een keer de storingsdienst om te kijken of ze morgen kunnen komen.'
Ga ik nu mijn infrarood-camping-kacheltje maar uit proberen. DIe hebben we volgend weekend wrsch net zo hard nodig...
Ja en direct 200 euro korting hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef lily het volgende:
hehe, google ad: "nieuwe cv ketel binnen 48 uur?"
Het is Tempus, onderdeel van Eneco, toch niet echt een klein malafide toko'tje...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Ik zou toch eens op zoek gaan naar een nieuwe onderhoudsclub als ik het zo lees...
droog zijn ze soms hè die ads?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef lily het volgende:
hehe, google ad: "nieuwe cv ketel binnen 48 uur?"
Hij stond op 0,5 daarstraks en ik heb heb bijgevuld tot 2,0.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef Keshet het volgende:
BE, misschien lees ik er overheen maar: Weet je zeker dat er genoeg druk op de ketel zit?
Dat je op het metertje ziet dat er 2 bar inzit enzo?
Zo ja: Vul 'm dan toch eens bij? Misschien is de wijzer van de meter kapot en issie helemaal leeg maar blijft de meter op 2 bar staan.
* Keshet ervaringsdeskundige is.
0,5bar is echt ernstig laag en de meeste ketels gaan dan (gelukkig) niet meer aan idd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij stond op 0,5 daarstraks en ik heb heb bijgevuld tot 2,0.
Had je ook alle kachels opgedraaid voor het bijvullen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij stond op 0,5 daarstraks en ik heb heb bijgevuld tot 2,0.
Inmiddels wel en er is niets aan de druk veranderd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:01 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Had je ook alle kachels opgedraaid voor het bijvullen?
Wat bij mij ook nog wel eens wil helpen om het ding aan te slingeren, is om wat warm water laten stromen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Inmiddels wel en er is niets aan de druk veranderd.
Ja, dat hadden wij afgelopen zomer idd ook, dat probleem is verholpen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Wat bij mij ook nog wel eens wil helpen om het ding aan te slingeren, is om wat warm water laten stromen.
Heel handig: als ik 's ochtends douche springt vanzelf de kachel aan.
Ja, maar dit blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef trui het volgende:
maar BE, ik dacht dat jullie net van alles nieuw hadden aan die ketel... ?
Of je gaat naar Waar ik ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Straks maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn om af te zeggen of iig korter te gaan...
Ik weet niet waar je bent, maar dat gaat vast niet lukken met onze caravan erbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Of je gaat naar Waar ik ben.![]()
Hier nog steeds 23 graden, en het is bewolkt. Een slechte dag, vinden ze hier, de lokale mensen.
Na een week 26+ graden, en die vreselijke jeuk, vind ik dit wel zo slecht niet.
Morgenochtend trekken we de lange broek weer aan, want in je korte jurk aankomen in Nederland, lijkt me wat ''overdreven''.
Nee, Gran Canariaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, kameel, ik gok Egypte? Dat gaat dus idd niet lukken dan.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh btw... je broek kan dicht!Daar is dan ook meteen alles mee gezegd, maar toch... tijdje terug was dat echt nog niet mogelijk!
Als hij echt past maak ik wel een foto.
Die worden in het engels ook gewoon camel genoemd meestal. Net als de dromedaris op het sigarettenmerk "camel".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee, Gran Canaria!
En het heette ''Camel Ride'' maar het waren Drommedarissen!
Dat laatste graagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Van een broek, kameel, dromedaris óf broccolitaart?
Zo, dat doe je goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:32 schreef lily het volgende:
oh, en ik ben al 20 kilo afgevallen (van de 22+ aan het einde zwangerschap)
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Van een broek, kameel, dromedaris óf broccolitaart?
Vanzelf gegaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef lily het volgende:
Ik was na de bevalling al 13 kilo kwijt dus eigenlijk ben ik er nu 7 kwijt
En dat houdt in? Geen aardappels, macaroni ed? Misschien moet ik daar ook maar even aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef lily het volgende:
Die 13 wel ja, die 7 niet. Ik ben hier en daar koolhydraatarme maaltijden aan het nuttigen
voor die ene kilo lijkt me dat wel voldoende jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon stoppen met dat halve pak koekjes dat ik elke avond wegwerk![]()
Nou, Die Dony was inderdaad een gillerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef lily het volgende:
heheh, Damon is nog op en vroeg of de jury van Xfactor wel eens koptelefoons opzetten omdat ze het afschuwelijk vinden en daarom iets anders gaan luisteren
Suc6 ermeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef Pvoesss het volgende:
Geweldig Fannie![]()
Ik ben helemaal dol op broccoli
Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
en ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.quote:
Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.quote:wij gaan straks denk ik even wandelen richting Giro. Niet da thet me zo boeit, maar de wandeling is wel leuk
Ow nee hoor, helemaal niet. Ik wil er gewoon niet over denken dat er achter mijn rug over me wordt ge (fill in the blanks). En dat zal best gebeuren, maar gewoon geen zin om er energie in te steken. En het ging toevallig over twitter, vandaar. Maar ik heb dus bijvoorbeeld helemaal geen zin om daarom etm twitter aan de gang te gaan. Het boeit me niet, dus doe ik er niets meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....
Waarom twitter nu opeens de as van het kwaad zou zijn ontgaat me
Wat zielig is dat. Ik hoop dat hij gauw opknapt en weer je vrolijke kereltje isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:40 schreef oeke het volgende:
[..]
Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.![]()
[..]
Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.
Maar goed, we hebben nu uitzicht op een luchtkasteel met allerlei soorten gekke fietsen. En roze sjaaltjes.
Tof!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Verhuisdooske het volgende:
Ja inderdaad hevorige week donderdag sleutel gekregen, vervolgens een weekend weggeweest (helmond en efteling) maandag dinsdag en woensdag alles in de verf en lak gezet. woensdag ook de vloer erin..donderdag trap afgelakt en de laatste dingen bijgewerkt. vrijdag Ikea en andere meubelzaken, alles ingekocht. vandaag alles t huis in sjouwen in elkaar zetten en schoonmaken, zwager hangt lampen,gordijnen,veiligheidshaakjes etc op en dan zijn we klaar
en dan volgende week dit huis/hok helemaal leegtyfen (vuilstort hoezee) en dan zijn we klaar lalala.
Ja ik twitter over mijn belevenissen als veel te dikke bijna 40'er in zijn strijd voor een gezonder levenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tof!fijn als het zo hard gaat. Of in elk geval niet onnodig langzaam.
Swets!![]()
hoe is het op de fiets?![]()
als t dan toch over twitter gaat... ik zie steeds voorbij komen dat je op de fiets gaat enzo
oh t is een afvalstrijd ja?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik twitter over mijn belevenissen als veel te dikke bijna 40'er in zijn strijd voor een gezonder leven
En een dikke 130 kilo door het hollandsche landschap slepen is soms best twitterwaardig.
Ik fietste voorheen altijd naar mijn werk, maar 4 jaar geleden zijn we weer verhuisd. Het is nu 15KM. Ik ben nu recent begonnen met trachten minimaal 1 keer per week op de fiets te gaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef livelink het volgende:
Je fietst toch al wel lang, Swets? Helpt het niet zoveel dan in de strijd tegen de kilo's?
Ja die manboobs moeten er dus vanafquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:10 schreef She-Wolf het volgende:
Ik zie je tepel door je shirt heen prikken. Sexeeee![]()
Leuke bril heb je trouwens.
Ik vond die van Merootje toch meer sexahhquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik maak ook hippe actietweets he!
[ afbeelding ]
Ik herken het. Ik woon 25 km. van mijn werk af. Twee jaar geleden moest ik gedwongen fietsen vanwege de busstakingen en ben vervolgens de hele zomer op de fiets naar mijn werk gegaan. En toen ben ik ook echt afgevallen en het deed ook wonderen voor mijn conditie. Zo goed dat ik me heilig had voorgenomen te blijven fietsen als het enigszins kon. Maar helaas, goede voornemens moeten ook uitgevoerd worden en dat lukt me wat minder.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik fietste voorheen altijd naar mijn werk, maar 4 jaar geleden zijn we weer verhuisd. Het is nu 15KM. Ik ben nu recent begonnen met trachten minimaal 1 keer per week op de fiets te gaan.
Ooit.... ooit! ... pas ik ook in zo'n jurkje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vond die van Merootje toch meer sexahh
Ik sla ff over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ooit.... ooit! ... pas ik ook in zo'n jurkje.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoeveel pm's zouden er al verstuurd zijn om over mijn slagroomtietjes te roddelen?
Je vind het oprecht vervelend geloof ik he dat sommige mensen binnen OUD het leuk vinden met elkaar te spreken buiten OUD?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:58 schreef moussy het volgende:
het twitter-praatje loopt nog! Het allermooiste wat ik eens tussen wat tweets gezien heb was: 'Ik ben OUD-moe' en dan voor 90% met OUD-users twitteren
![]()
![]()
Neuh want dat doe ik zelf toch ook, hoe moet ik het anders lezenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vind het oprecht vervelend geloof ik he dat sommige mensen binnen OUD het leuk vinden met elkaar te spreken buiten OUD?
Dan begrijp ik je verbolgen reacties eigenlijk niet erg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Neuh want dat doe ik zelf toch ook, hoe moet ik het anders lezen
Tegen sommige collega's kun je dat ook beter niet doen. Die gaan er dan tegen andere collega's die er niet bij waren over zeiken, ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je verbolgen reacties eigenlijk niet erg.
Sowieso vraag ik me aan de hand van je laatste opmerking af wat er vreemd aan is? Zo geredeneerd zou je in een gesprek met een paar collega's in de kroeg ook niet kunnen zeggen dat je je werk zat ben.
Maar dat heeft weer niets met hypocrisie te maken van degene die zei moe te worden van zijn werkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:05 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Tegen sommige collega's kun je dat ook beter niet doen. Die gaan er dan tegen andere collega's die er niet bij waren over zeiken, ofzo.
Neuh, is het toch ook niet. Net zo min als dat twitter gebeuren. Ik twitter niet, maar iedereen moet vooral doen wat hij/zij leuk vindt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar dat heeft weer niets met hypocrisie te maken van degene die zei moe te worden van zijn werk
whahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik maak ook hippe actietweets he!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef Macka66 het volgende:
Huup, Verhuisdooske, Basboussah, deze moeten jullie zien:
http://www.iloveegg.com/eng_index.htm
ipv twitteren
Eigenlijk kan ik dat best begrijpen. Op een gegeven moment heb je misschien toch een soort band opgebouwd met de mensen van jouw OUDgeneratie, de mensen waar je samen mee zwanger was, over alle ditjes en datjes kletste van nachtvoedingen en weet ik het wat nog meer. En dan is het wel nog fijn en leuk om daarmee te kletsen, maar niet persé meer met nieuwe OUDers of überhaupt over het ouderschap. En dan schuif je samen een deurtje verderquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:58 schreef moussy het volgende:het twitter-praatje loopt nog! Het allermooiste wat ik eens tussen wat tweets gezien heb was: 'Ik ben OUD-moe' en dan voor 90% met OUD-users twitteren
![]()
![]()
Ik weetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ja oi! Jij had zin om te kletsen, ga je er vandoor![]()
kssht ga slapen jijquote:
Ik heb nog zo'n ouderwetse laptop die vast zit aan snoertjes enzo. Anders konnie mee m'n bedje induikelenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, dat kan niet he. KOmen wij speciaal voor jou hierheen, ga jij ervandoor!
Trusten
De gelukkige huisvrouw wil ik ook nog zien. En ik wilde het boek nooit lezen omdat ik haar zo'n stomme taart vind, maar misschien toch ook maar eens doen.
ik was gewoon aan het werkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
Alleen wel jammer dat jullie nu allemaal hiernaast zitten (bij twitter?), terwijl ik zin heb om te kleppen.
waar gaat dat over dan? ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben vanmiddag spontaan naar de film geweest met een vriendin..de gelukkige huisvrouw hebben we gezien.
Pfoe, hele heftige film!
Ik ben naar het toneelstuk geweest met Isa Hoes enquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben vanmiddag spontaan naar de film geweest met een vriendin..de gelukkige huisvrouw hebben we gezien.
Pfoe, hele heftige film!
Ja, vond je? Ik ben ook naar het toneelstuk geweest en vond het nogal tegenvallen. Het kabbelde nogal, vond ik, weinig verrassingen. Heb veel leukere stukken gezien iig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben naar het toneelstuk geweest met Isa Hoes enMarc Klein Essink
Ook echt heel mooi.
Weet niet of ik de film ga zien.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Owww wacht, ik dacht vanmiddag op Twitter dat je het had over die Kluun film!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Pfoe, hele heftige film!
Ik dacht ook eigenlijk eerst dat we naar komt een vrouw bij de dokter zouden gaan ja, ik had het verkeerd opgeschrevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Owww wacht, ik dacht vanmiddag op Twitter dat je het had over die Kluun film!Deze heb ik nog niet gezien!
Het was de avond voor de premiere, mss dat ze toen nog meer pit hadden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ja, vond je? Ik ben ook naar het toneelstuk geweest en vond het nogal tegenvallen. Het kabbelde nogal, vond ik, weinig verrassingen. Heb veel leukere stukken gezien iig.
quote:Op zondag 9 mei 2010 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was de avond voor de premiere, mss dat ze toen nog meer pit hadden?
Ik vond het een tikkie te lang duren, dat wel, maar ik vond dat ze het op een mooie manier ingevuld hadden.
Toegegeven, ik ga niet veel naar toneel en ik had me op de een of andere manier ingebeeld dat het een soort swiebertje achtige setting zou zijn, met een tafel met een kleedje op het podium.
Haha, jah, het was alweer een uur of half 10 dat ik mijn avondeten op tafel zette, dus toen ging het wel weerquote:Op zondag 9 mei 2010 10:46 schreef livelink het volgende:
Maar je had dus wel nog honger na de bonbons en de Bossche bol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |