Via wikipedia:quote:[quote]Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Groofsken het volgende:
Dank voor al jullie reacties, ik weet nu echt wat twitter is.
En ja, hier is het lekker onder de steen. Bij jou ook?
quote:Met Twitter sturen gebruikers tekstberichten, zogenaamde tweets, van maximaal 140 karakters lang via SMS, e-mail, IM, de Twitter-website of via een applicatie zoals Twitterrific of TweetDeck. Deze tweets worden getoond op de gebruikerspagina en eveneens bij andere gebruikers die hebben opgegeven deze te willen ontvangen. De zender kan de aflevering beperken tot een groep vrienden, maar standaard worden de berichten afgeleverd bij alle belangstellenden.
De belangstellenden kunnen de tweets ontvangen via de Twitter website, IM, SMS, e-mail, RSS of een applicatie. Sinds kort kan men ook via Hyves publiceren, en lezen van tweets.
Ook zijn er verschillende webinterfaces voor Twitter, die in hun webpagina extra functionaliteiten toevoegen.
Het VPRO-programma De (N)og (O)nbekende (N)ederlander gebruikt Twitter om kijkers te laten reageren op de kandidaat in de uitzending van De NON.
Maar wat betekent die # dan?quote:
Via twitterinfo.nl:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar wat betekent die # dan?
Sommige mensen posten ook op die manier op facebook. Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Zie ook: http://www.twitterinfo.nl/tips/12-tips/35-wat-zijn-hashtagsquote:Hashtags zijn een soort labeltjes die je aan je tweet (twitterbericht) kunt hangen om aan te geven dat het over een bepaald onderwerp gaat. Wil jij bijvoorbeeld iets twitteren over De Wereld Draait Door? Voeg dan aan je bericht de tekens #dwdd toe.
Via een forum is recht in je waffel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef moussy het volgende:
Recht in je waffel laten zeggen dat je een zeikerig kutwijf bent is koeler dan via twittermaar tis ondertussen ook zó 2009!
het is net het échte levenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe ook neit aan twitter![]()
En wat jij zegt moussy vind ik dan ook weer echt niets, daar doe ik liever niet aan mee. En ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
Dus groofs, je bent echt de enige niet hoor
Eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe ook neit aan twitter![]()
En wat jij zegt moussy vind ik dan ook weer echt niets, daar doe ik liever niet aan mee. En ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
ja achja, ik ben nu bijna klaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef Groofsken het volgende:
Godver Huup. Nou ja, neem het ervan zou ik zeggen
.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Via een forum is recht in je waffel?.
Via een forum iemand uitschelden is net zo anoniem en veilig als twitter hoor... het internet is groter dan OUD! Echt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Tis iig niet achterbaks.
joh!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Via een forum iemand uitschelden is net zo anoniem en veilig als twitter hoor... het internet is groter dan OUD! Echt!
Echt? Jeumig, misschien tijd dat ik weer eens buiten kom ofzo...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Via een forum iemand uitschelden is net zo anoniem en veilig als twitter hoor... het internet is groter dan OUD! Echt!
Accepteer mij es danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt de verkeerde OUD-users in mijn twitter-lijstje volgens mij.. Ik mis alle roddels en achterklap op deze manier!
Wist ik ook niet, niet echt een prettig idee. Maar goed, er is een echte wereld buiten OUD, zegt Kingofmars dingesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eens.
Wist niet eens dat er getwitterd werd over OUDusers
Woei! Top!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur,Rienk zijn eten komt eraan hoor, nog even tot morgen wachten haha
Lefgozert! Weet je wel hoe éng dat is??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt? Jeumig, misschien tijd dat ik weer eens buiten kom ofzo...
Via PM is ook leuk, maar das zó 2008!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, niet echt een prettig idee.
Nou ja, daarom doe ik het al een tijd niet...brrr, echte mensen enzo. En dan praten ipv typen. En echt lachen ofzo ipv een smiley plaatsen.quote:
Twitter, PM, sms, E-mail... dat kan je op je vingers natellen toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eens.
Wist niet eens dat er getwitterd werd over OUDusers
Ik ben niet voldoende incrowd denk ik, want hoewel ik wel pm, krijg ik daar de roddels ook neit meequote:
not mequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Twitter, PM, sms, E-mail... kom op zeg, dat kan je op je vingers natellen toch?
Waar mensen vrouwen zijn wordt geouwehoerd...
Je vergeet oa. msn en hyves!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Twitter, PM, sms, E-mail... dat kan je op je vingers natellen toch?
Oh ja!quote:
je wordt oud!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:12 schreef miss_sly het volgende:
Maar hyves vind ik dan raar, daar kan iedereen het toch lezen?
Valt het op dat ik er een beetje uit ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er eens een PMetje over en weer wordt gestuurd over iemand dat snap ik. Maar om dat nou te verplaatsten naar twitter of hyves?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Twitter, PM, sms, E-mail... dat kan je op je vingers natellen toch?
heerlijk tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben niet voldoende incrowd denk ik, want hoewel ik wel pm, krijg ik daar de roddels ook neit mee
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je wordt oud!
*wegduikt*De waarheid is hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Het is iig lekker rustigquote:
Inderdaad.quote:
Tsja, twitter, of dan iig het clubje dat ik volg, is verworden tot een slowchat, niet meer zo zeer een 'slinger eens iets boeiends het www op'. En dan is het onvermijdelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat er eens een PMetje over en weer wordt gestuurd over iemand dat snap ik. Maar om dat nou te verplaatsten naar twitter of hyves?
Da's juist goed, daar is het ook voor bedoeld!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef Orea het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon een te erge egotrippert, want ook mijn twitter gaat bijv. altijd over mezelf
Heb ik er daarnet even tussen gegooidquote:
Mja, het was sowieso te verwachten dat ik ooit dit nieuws ging krijgen (de dokter zei twee jaar geleden al dat hij haar maar 1 jaar meer gaf en vorig jaar zijn mijn ma en ooms en tante ook al een tijdje gaan waken, maar ze lijkt er altijd door te spartelen), maar het blijft een schok als je het bewuste telefoontje effectief krijgt. Zeker omdat het mijn nicht was die belde en ik dacht dat ze belde om af te spreken om Thomas te komen bezoeken. Sta je direct aan de grond genageld eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef huuphuup het volgende:
hè get Leonieke das geen leuk nieuws![]()
sterkte.
Me2. Wie moeten we toevoegen voor alle roddel en achterklap?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt de verkeerde OUD-users in mijn twitter-lijstje volgens mij.. Ik mis alle roddels en achterklap op deze manier!
Nou ja, in orde... er was iets stuk vorig jaar en dat is toen gemaakt. Was september.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef miss_sly het volgende:
BE, die ketel was toch pas allemaal helemaal in orde gemaakt?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Shoot BE van je verwarming,als iets belangrijk is met kids is dat wel de verwarming.
En vrezen voor Puerto Rico? Je moet daarheen maar dat kan nu niet? Of je vreest dat je met het hele gezin naar Puerto Rico moet gaan om lekker op te warmen?
en ik maar denken dat ik alle roddels mis omdat ze van jullie komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Me2. Wie moeten we toevoegen voor alle roddel en achterklap?
Ja, de boel staat hier wel open, maar of ze ontlucht zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef moussy het volgende:
Heb je ook alle radiators opengedraait en ontlucht BE?
Ik zie wel eens van die huur-ketels, zou dat rendabel zijn?
jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
MOet ik dan hier ook nog die kraantjes opendraaien?
Ja, dat hadden we inderdaad nooit meer durven dromen. Mijn gelukte IUI heeft plaatsgevonden toen mijn oma vorig jaar zo ziek was want ik weet nog dat ik naar het ziekenhuis moest op controle en de huisarts tegelijkertijd tegen mijn ma zei dat ik best direct kon afkomen omdat het zo slecht ging. En nu heeft ze Thomas nog gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef Macka66 het volgende:
Leonieke, sterkte gewenst voor je oma. Fijn dat ze je zoon in ieder geval nog mee kon maken, tegen de verwachting van de artsen in.
Die hierbeneden kwam meteen van dat fijne zwarte water uit. Dan is het goed toch?quote:
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken... je bent heeeel makkelijk op te sporen via namen, namen van je kinderen, verhaal op een forum. Wees daarom gewoon voorzichtig met wat je zegt, zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik betwijfel of mijn werkgever mij gaat vinden. Hij vroeg laatst aan mij wat ik dan allemaal doe op internet want hij start ook wel eens internet op maar weet dan niet wat hij er moet doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken... je bent heeeel makkelijk op te sporen via namen, namen van je kinderen, verhaal op een forum. Wees daarom gewoon voorzichtig met wat je zegt, zou ik zeggen...
Je zou maar op Fok! klagen over je werkgever en die zit toevallig ook op hetzelfde forum...
De dingen die je op je Facebook / Hyves zegt kunnen ook gelezen worden door anderen (tenzij je je profiel op uiterst persoonlijk zet oid) ...
Maar het blijft gewoon opletten, vind ik dan.
Ik heb een open account, dus van mij hoef je niks te missenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik alle roddels mis omdat ze van jullie komen
I know! Zo was mijn opmerking dan ook niet bedoeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken...
Das iig bij hyves nog terug te lezen, hoe je profiel ook staat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
De dingen die je op je Facebook / Hyves zegt kunnen ook gelezen worden door anderen (tenzij je je profiel op uiterst persoonlijk zet oid) ...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, de boel is ontlucht, maar er komt geen leven in hoor...
En dat is op Twitter ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Das iig bij hyves nog terug te lezen, hoe je profiel ook staat.
Stel ik zie in mn buzz Bladiebla heeft gereageerd op dieendie WWW van pietje puk en pietje puk staat op alleen vrienden, als ik dan op die buzz klik kan ik toch de WWW van pietje puk lezen. hoe dat is als je geblocked bent weet ik niet, ik weet niet wie mij állemaal geblocked heeft
Heb je de kachels boven ook gedaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
En is er nog voldoende druk? Toen wij de radiators ontlucht hebben, hebben we er ook water moeten aan toevoegen omdat de druk te laag stond.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kan wel, maar ik hoefde niks te ontluchten, overal kwam gewoon water uit, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
En is er nog voldoende druk? Toen wij de radiators ontlucht hebben, hebben we er ook water moeten aan toevoegen omdat de druk te laag stond.
Of kan dat daar niets mee te maken hebben en sla ik weer 10 dingen door elkaar?
Doos, heb je de thermostaat ook al op tropenkolder gezet om te kijken of hij iig IETS doet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik hoefde niks te ontluchten, overal kwam gewoon water uit, dus daar ligt het niet aan.
Simmu, in principe staat alles boven maar minimaal open en dan beneden aan.
Dat werkte tot en met vanochtend prima.
Ik vraag me alleen af hoe je kan controleren of het niet aan je thermostaat ligt... Dat kan natuurlijk ook nog.
Dat de ketel van beneden geen signaal krijgt dat hij aan moet.
Zit er geen testknop op je ketel BE?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe je kan controleren of het niet aan je thermostaat ligt
Ik heb van mijn vader ontluchten enzo als volgt geleerd:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik hoefde niks te ontluchten, overal kwam gewoon water uit, dus daar ligt het niet aan.
Simmu, in principe staat alles boven maar minimaal open en dan beneden aan.
Dat werkte tot en met vanochtend prima.
Ik vraag me alleen af hoe je kan controleren of het niet aan je thermostaat ligt... Dat kan natuurlijk ook nog.
Dat de ketel van beneden geen signaal krijgt dat hij aan moet.
belachelijk hoog lijkt mij, als het 17 graden is en je thermostaat staat op 10 hoeft ie ook niet aan te springen om het tot 10 graden te krijgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zit er geen testknop op je ketel BE?
En anders gewoon je thermostaat belachelijk laag instellen (10 graden ofzo), dan MOET -ie aanspringen.
Oja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef moussy het volgende:
[..]
belachelijk hoog lijkt mij, als het 17 graden is en je thermostaat staat op 10 hoeft ie ook niet aan te springen om het tot 10 graden te krijgen.
huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef moussy het volgende:
[..]
belachelijk hoog lijkt mij, als het 17 graden is en je thermostaat staat op 10 hoeft ie ook niet aan te springen om het tot 10 graden te krijgen.
Het is hier 18 graden, volgens het programme moet het 20 graden zijn en het vlammetje van 'nu extra verwarmen' brandt. Dan zou dat toch weinig verschil moeten maken met 30 graden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Doos, heb je de thermostaat ook al op tropenkolder gezet om te kijken of hij iig IETS doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |