Nee, er zit alleen een reset-knop op en die heb ik al een paar keer ingedrukt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zit er geen testknop op je ketel BE?
En anders gewoon je thermostaat belachelijk laag instellen (10 graden ofzo), dan MOET -ie aanspringen.
Als het vlammetje brand moet -ie aangaan ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden, volgens het programme moet het 20 graden zijn en het vlammetje van 'nu extra verwarmen' brandt. Dan zou dat toch weinig verschil moeten maken met 30 graden?
*proberen gaat...
Onze ketel is ook wel eens in de war en als ik hem dan knetterhoog zet flopt ie gewoon aan, rare dingen die cv-ketels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden, volgens het programme moet het 20 graden zijn en het vlammetje van 'nu extra verwarmen' brandt. Dan zou dat toch weinig verschil moeten maken met 30 graden?
*proberen gaat...
Ja, die hebben we wel, maar we hebben vorig jaar naar aanleiding van een standaardcontrole uiteindelijk 15 (ofzoiets, controle was op 19 juni, 5 september werkte hij weer naar behoren) afspraken nodig gehad voor we weer een normaal functionerende ketel hadden dus ik bel ze niet graag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef KingOfMars het volgende:
Hebben jullie geen onderhoudscontract op de ketel BE?
Het kost mij in de herfst altijd de grootste moeite om het ding aan te zetten, waarna het beest in het voorjaar dus juist weer niet uit wil.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Onze ketel is ook wel eens in de war en als ik hem dan knetterhoog zet flopt ie gewoon aan, rare dingen die cv-ketels.
Soms kan dat ook goed zijn. Ik had een tijdje terug een topic geopend over een slechte referentie die ik gekregen had van iemand waar ik nooit mee gewerkt had. Iemand van de HR had dat gelezen want die post hier ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Het is juist allemaal niet zo veilig en anoniem als veel mensen denken... je bent heeeel makkelijk op te sporen via namen, namen van je kinderen, verhaal op een forum. Wees daarom gewoon voorzichtig met wat je zegt, zou ik zeggen...
Je zou maar op Fok! klagen over je werkgever en die zit toevallig ook op hetzelfde forum...
De dingen die je op je Facebook / Hyves zegt kunnen ook gelezen worden door anderen (tenzij je je profiel op uiterst persoonlijk zet oid) ...
Maar het blijft gewoon opletten, vind ik dan.
Dus daarom is het hier zo rustig. Iedereen is gewoon verplaatstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik wel twitter maar gebruik het meer voor slowchat. Vandaar dat ik ook bijna niemand toevoeg, ik laat alleen mensen van fok toe waar ik op fok ook al mee spreek
Nie waor! Het is meivakantie en ik heb 3 kinderen rondlopen die een beetje in het gareel gehouden moeten wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dus daarom is het hier zo rustig. Iedereen is gewoon verplaatst
Ja en dan weet je dus ook waar je moet zijn voor de roddels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dus daarom is het hier zo rustig. Iedereen is gewoon verplaatst
Mja. Ik zou toch eens op zoek gaan naar een nieuwe onderhoudsclub als ik het zo lees...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke logica!
'Vandaag kan de storingsmonteur niet meer langskomen mevrouw. We kunnen 2 dingen doen. Of ik maak een afspraak voor maandag met u, of u belt morgen zelf nog een keer de storingsdienst om te kijken of ze morgen kunnen komen.'
Ga ik nu mijn infrarood-camping-kacheltje maar uit proberen. DIe hebben we volgend weekend wrsch net zo hard nodig...
Ja en direct 200 euro korting hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef lily het volgende:
hehe, google ad: "nieuwe cv ketel binnen 48 uur?"
Het is Tempus, onderdeel van Eneco, toch niet echt een klein malafide toko'tje...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Ik zou toch eens op zoek gaan naar een nieuwe onderhoudsclub als ik het zo lees...
droog zijn ze soms hè die ads?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef lily het volgende:
hehe, google ad: "nieuwe cv ketel binnen 48 uur?"
Hij stond op 0,5 daarstraks en ik heb heb bijgevuld tot 2,0.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef Keshet het volgende:
BE, misschien lees ik er overheen maar: Weet je zeker dat er genoeg druk op de ketel zit?
Dat je op het metertje ziet dat er 2 bar inzit enzo?
Zo ja: Vul 'm dan toch eens bij? Misschien is de wijzer van de meter kapot en issie helemaal leeg maar blijft de meter op 2 bar staan.
* Keshet ervaringsdeskundige is.
0,5bar is echt ernstig laag en de meeste ketels gaan dan (gelukkig) niet meer aan idd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij stond op 0,5 daarstraks en ik heb heb bijgevuld tot 2,0.
Had je ook alle kachels opgedraaid voor het bijvullen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij stond op 0,5 daarstraks en ik heb heb bijgevuld tot 2,0.
Inmiddels wel en er is niets aan de druk veranderd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:01 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Had je ook alle kachels opgedraaid voor het bijvullen?
Wat bij mij ook nog wel eens wil helpen om het ding aan te slingeren, is om wat warm water laten stromen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Inmiddels wel en er is niets aan de druk veranderd.
Ja, dat hadden wij afgelopen zomer idd ook, dat probleem is verholpen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Wat bij mij ook nog wel eens wil helpen om het ding aan te slingeren, is om wat warm water laten stromen.
Heel handig: als ik 's ochtends douche springt vanzelf de kachel aan.
Ja, maar dit blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef trui het volgende:
maar BE, ik dacht dat jullie net van alles nieuw hadden aan die ketel... ?
Of je gaat naar Waar ik ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Straks maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn om af te zeggen of iig korter te gaan...
Ik weet niet waar je bent, maar dat gaat vast niet lukken met onze caravan erbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Of je gaat naar Waar ik ben.![]()
Hier nog steeds 23 graden, en het is bewolkt. Een slechte dag, vinden ze hier, de lokale mensen.
Na een week 26+ graden, en die vreselijke jeuk, vind ik dit wel zo slecht niet.
Morgenochtend trekken we de lange broek weer aan, want in je korte jurk aankomen in Nederland, lijkt me wat ''overdreven''.
Nee, Gran Canariaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, kameel, ik gok Egypte? Dat gaat dus idd niet lukken dan.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh btw... je broek kan dicht!Daar is dan ook meteen alles mee gezegd, maar toch... tijdje terug was dat echt nog niet mogelijk!
Als hij echt past maak ik wel een foto.
Die worden in het engels ook gewoon camel genoemd meestal. Net als de dromedaris op het sigarettenmerk "camel".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee, Gran Canaria!
En het heette ''Camel Ride'' maar het waren Drommedarissen!
Dat laatste graagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Van een broek, kameel, dromedaris óf broccolitaart?
Zo, dat doe je goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:32 schreef lily het volgende:
oh, en ik ben al 20 kilo afgevallen (van de 22+ aan het einde zwangerschap)
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Van een broek, kameel, dromedaris óf broccolitaart?
Vanzelf gegaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef lily het volgende:
Ik was na de bevalling al 13 kilo kwijt dus eigenlijk ben ik er nu 7 kwijt
En dat houdt in? Geen aardappels, macaroni ed? Misschien moet ik daar ook maar even aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef lily het volgende:
Die 13 wel ja, die 7 niet. Ik ben hier en daar koolhydraatarme maaltijden aan het nuttigen
voor die ene kilo lijkt me dat wel voldoende jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon stoppen met dat halve pak koekjes dat ik elke avond wegwerk![]()
Nou, Die Dony was inderdaad een gillerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef lily het volgende:
heheh, Damon is nog op en vroeg of de jury van Xfactor wel eens koptelefoons opzetten omdat ze het afschuwelijk vinden en daarom iets anders gaan luisteren
Suc6 ermeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef Pvoesss het volgende:
Geweldig Fannie![]()
Ik ben helemaal dol op broccoli
Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
en ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.quote:
Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.quote:wij gaan straks denk ik even wandelen richting Giro. Niet da thet me zo boeit, maar de wandeling is wel leuk
Ow nee hoor, helemaal niet. Ik wil er gewoon niet over denken dat er achter mijn rug over me wordt ge (fill in the blanks). En dat zal best gebeuren, maar gewoon geen zin om er energie in te steken. En het ging toevallig over twitter, vandaar. Maar ik heb dus bijvoorbeeld helemaal geen zin om daarom etm twitter aan de gang te gaan. Het boeit me niet, dus doe ik er niets meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....
Waarom twitter nu opeens de as van het kwaad zou zijn ontgaat me
Wat zielig is dat. Ik hoop dat hij gauw opknapt en weer je vrolijke kereltje isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:40 schreef oeke het volgende:
[..]
Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.![]()
[..]
Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.
Maar goed, we hebben nu uitzicht op een luchtkasteel met allerlei soorten gekke fietsen. En roze sjaaltjes.
Tof!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Verhuisdooske het volgende:
Ja inderdaad hevorige week donderdag sleutel gekregen, vervolgens een weekend weggeweest (helmond en efteling) maandag dinsdag en woensdag alles in de verf en lak gezet. woensdag ook de vloer erin..donderdag trap afgelakt en de laatste dingen bijgewerkt. vrijdag Ikea en andere meubelzaken, alles ingekocht. vandaag alles t huis in sjouwen in elkaar zetten en schoonmaken, zwager hangt lampen,gordijnen,veiligheidshaakjes etc op en dan zijn we klaar
en dan volgende week dit huis/hok helemaal leegtyfen (vuilstort hoezee) en dan zijn we klaar lalala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |