Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
en ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.quote:
Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.quote:wij gaan straks denk ik even wandelen richting Giro. Niet da thet me zo boeit, maar de wandeling is wel leuk
Ow nee hoor, helemaal niet. Ik wil er gewoon niet over denken dat er achter mijn rug over me wordt ge (fill in the blanks). En dat zal best gebeuren, maar gewoon geen zin om er energie in te steken. En het ging toevallig over twitter, vandaar. Maar ik heb dus bijvoorbeeld helemaal geen zin om daarom etm twitter aan de gang te gaan. Het boeit me niet, dus doe ik er niets meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....
Waarom twitter nu opeens de as van het kwaad zou zijn ontgaat me
Wat zielig is dat. Ik hoop dat hij gauw opknapt en weer je vrolijke kereltje isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:40 schreef oeke het volgende:
[..]
Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.![]()
[..]
Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.
Maar goed, we hebben nu uitzicht op een luchtkasteel met allerlei soorten gekke fietsen. En roze sjaaltjes.
Tof!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Verhuisdooske het volgende:
Ja inderdaad hevorige week donderdag sleutel gekregen, vervolgens een weekend weggeweest (helmond en efteling) maandag dinsdag en woensdag alles in de verf en lak gezet. woensdag ook de vloer erin..donderdag trap afgelakt en de laatste dingen bijgewerkt. vrijdag Ikea en andere meubelzaken, alles ingekocht. vandaag alles t huis in sjouwen in elkaar zetten en schoonmaken, zwager hangt lampen,gordijnen,veiligheidshaakjes etc op en dan zijn we klaar
en dan volgende week dit huis/hok helemaal leegtyfen (vuilstort hoezee) en dan zijn we klaar lalala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |