abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81169631
Gecondoleerd leonieke.
Sterkte de komende dagen.
pi_81169650
Gecondoleerd Leonieke!

Hier hebben we gisteren half Ikea leeggekocht en toen stonden we na sluitingstijd met een enorm probleem want we waren zo slim om zoveel te kopen dat het niet meer in de auto kon gelukkig was mijn zwager net onderweg vanuit helmond naar ons huis dus die kwam langs de Ikea zodat ie vriendlief met wat andere dozen nog op kon halen Maargoed, vandaag dus in elkaar zetten gordijnen en shite ophangen en verhuizen en dus ben ik 10 dagen waarschijnlijk niet online, althans vanaf dit huis

teodeli
Otje
&
Elin <3
pi_81169662
Gecondoleerd leonieke. heel veel sterkte hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:08:59 #179
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81169668
hhaha lekker bezig verhuisdoos
Maar t klinkt ook wel bekend ja

Leonieke, gecondoleerd en sterkte
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 8 mei 2010 @ 10:19:16 #180
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_81169816
Sterkte gewenst Leonieke.

En jij veel plezier gewenst, Verhuisdooske.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_81170290
Gecondoleerd, Leonieke

Dooske Succes met alles!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81170399
Gecondoleerd Leonieke.

Oooh, Verhuisdooske, ik ben benieuwd hoe jullie stulpje vordert! Klinkt wel heel goed allemaal.
Succes!

Ziek jongetje in huis, dus we gaan niet veel ondernemen. En net vandaag rijdt de Giro precies langs ons huis. Dus dat wordt wielrennerskontjes kijken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81170464
de gordijnen zijn zo moooooooiiiiiii

(donkerbruin en op de railing daarachter 2 kanten gordijnen, klinkt beroerder dan het is

en we wilden eerst de fusion kopen (eettafel met 4 stoeltjes maar die bleek toch wat gammel
vooral voor mijn 2m + lange vent.. dus nu hebben we een mooie walnotenkleurtafel met stoelen enzo (:') duh) en en en ik zal denk ik vandaag al een stel foto's maken
Otje
&
Elin <3
pi_81170515
Ja, dat setje vind ik ook elke keer weer zo zoet. Maar inderdaad toch wordt het hem nooit, vanwege gammel en klein.
Gordijnen klinkt goed!
pi_81170575
ja idd ik was er helemaal verliefd op, dus ik was eerst erg sip ghehe. maar ik zat er een poosje op en de bovenkant van de rugzitting staat schuin naar binnen waardoor de bovenkant in je rug prikt en de zitting is ook veel te hard. Dus voor de sier oke maar voor praktisch, neh
Otje
&
Elin <3
pi_81171064
ik wilde gustav Klimt boven de eettafel maar mijn schoonvader en vriend begonnen bijna te kokhalzen toen ik ze liet zien

Otje
&
Elin <3
pi_81171134
Oh, das jammer. Want ze zijn eigenlijk wel mooi. Mijn vriend houdt er trouwens meer van dan ik.
  † In Memoriam † zaterdag 8 mei 2010 @ 11:35:32 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_81171406
Gecondoleerd en veel sterkte Leonieke..

Verhuisdoos wat gaat het hard bij jullie!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_81172219
Ja inderdaad he vorige week donderdag sleutel gekregen, vervolgens een weekend weggeweest (helmond en efteling) maandag dinsdag en woensdag alles in de verf en lak gezet. woensdag ook de vloer erin..donderdag trap afgelakt en de laatste dingen bijgewerkt. vrijdag Ikea en andere meubelzaken, alles ingekocht. vandaag alles t huis in sjouwen in elkaar zetten en schoonmaken, zwager hangt lampen,gordijnen,veiligheidshaakjes etc op en dan zijn we klaar

en dan volgende week dit huis/hok helemaal leegtyfen (vuilstort hoezee) en dan zijn we klaar lalala.
Otje
&
Elin <3
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:21:06 #190
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81172905
Zo allebei knock-out .

Weet je wat ik me ineens realiseer en waar ik me heel gelukkig bij voel...
Mijn dochter zag haar kapotte wantjes liggen op tafel en zei 'mama naaien?'. Ik pakte de naaimachine en heb het spul even genaaid (het touwtje er weer aanvast), en toen realiseerde ik me dat ik eenzelfde mama (aan het worden) ben als mijn moeder voor ons was (vers koken, dingen maken en niet weggooien als ze kapot zijn, taarten bakken en niet kopen). En gewoon vanzelf, als vanzelfsprekend. Had ik 5 jaar geleden nooit van mezelf verwacht .
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 12:21:13 #191
5428 crew  miss_sly
pi_81172910
hard gewerkt VD! Ben benieuwd naar het resultaat Ik vind die Gustav Klimmt wel mooi

oeke, Ko ziek? arm kereltje
wij gaan straks denk ik even wandelen richting Giro. Niet da thet me zo boeit, maar de wandeling is wel leuk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:21:53 #192
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81172932
En ondertussen staat het stoofpotje te pruttelen voor het bezoek van vanavond .

Ik heb sowieso zo'n dag dat ik voortdurend ontroerd raak om de kleine dingen zeg maar . Vanochtend aten we als fruit appel/mango. En S de hele tijd tegen R: "lekker R? appelbandjo?"...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 mei 2010 @ 12:27:36 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81173141
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
en ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....

Waarom twitter nu opeens de as van het kwaad zou zijn ontgaat me
pi_81173546
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef miss_sly het volgende:
oeke, Ko ziek? arm kereltje
Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.
quote:
wij gaan straks denk ik even wandelen richting Giro. Niet da thet me zo boeit, maar de wandeling is wel leuk
Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.

[ Bericht 8% gewijzigd door oeke op 08-05-2010 12:57:54 ]
pi_81173565
Groof, dat klinkt goed
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 12:42:22 #196
5428 crew  miss_sly
pi_81173599
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Of gebeld, of gemaild, of gemsmt, of gesmst, of gepinged, of....

Waarom twitter nu opeens de as van het kwaad zou zijn ontgaat me
Ow nee hoor, helemaal niet. Ik wil er gewoon niet over denken dat er achter mijn rug over me wordt ge (fill in the blanks). En dat zal best gebeuren, maar gewoon geen zin om er energie in te steken. En het ging toevallig over twitter, vandaar. Maar ik heb dus bijvoorbeeld helemaal geen zin om daarom etm twitter aan de gang te gaan. Het boeit me niet, dus doe ik er niets mee
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 12:44:11 #197
5428 crew  miss_sly
pi_81173654
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:40 schreef oeke het volgende:

[..]

Hij ligt weer in bed. Met alweer een paracetamol. Ik vind hem zo zielig.
[..]

Ach, het is wel leuk toch? Weer wat reuring in de stad. Had ook wel naar buiten gewild.
Maar goed, we hebben nu uitzicht op een luchtkasteel met allerlei soorten gekke fietsen. En roze sjaaltjes.
Wat zielig is dat. Ik hoop dat hij gauw opknapt en weer je vrolijke kereltje is

Ach, ik verwacht niet heel veel te zien, maar ik wil idd wel even naar buiten. De hele tijd binnen is wat saai en de afleiding is ook wel goed voor Senna. Die is een beetje pieperig vandaag. Ligt nu in bed voor een dutje, maar ik weet nog niet of dat gaat werken
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:54:15 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81173956
Beterschap Oeke. Zieke kindjes is niet leuk.

Wij zijn weer ontdooit!
Ik heb vanmorgen om half 8 meteen de storingsdienst gebeld en om 11 uur was er iemand! Een 'bekende' die zich de ellende van afgelopen zomer nog herinnerde.
De motor was stuk. Zo ongeveer het enige dat vorig jaar niet vervangen is.
En nu is het hier dus weer gewoon lekker behaaglijk.
En ik heb rode wangen. Voelt ineens heel warm aan.
En wakker sinds 5.15 helpt ook mee. Ik ga zo dus maar een tukkie doen tegelijk met de mannen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:55:44 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81174000
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Verhuisdooske het volgende:
Ja inderdaad he vorige week donderdag sleutel gekregen, vervolgens een weekend weggeweest (helmond en efteling) maandag dinsdag en woensdag alles in de verf en lak gezet. woensdag ook de vloer erin..donderdag trap afgelakt en de laatste dingen bijgewerkt. vrijdag Ikea en andere meubelzaken, alles ingekocht. vandaag alles t huis in sjouwen in elkaar zetten en schoonmaken, zwager hangt lampen,gordijnen,veiligheidshaakjes etc op en dan zijn we klaar

en dan volgende week dit huis/hok helemaal leegtyfen (vuilstort hoezee) en dan zijn we klaar lalala.
Tof! fijn als het zo hard gaat. Of in elk geval niet onnodig langzaam.

Swets!
hoe is het op de fiets?
als t dan toch over twitter gaat... ik zie steeds voorbij komen dat je op de fiets gaat enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:58:48 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81174073
Sterkte Leonieke. Een heel dubbel weekend idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')