Inmiddels wel en er is niets aan de druk veranderd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:01 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Had je ook alle kachels opgedraaid voor het bijvullen?
Wat bij mij ook nog wel eens wil helpen om het ding aan te slingeren, is om wat warm water laten stromen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Inmiddels wel en er is niets aan de druk veranderd.
Ja, dat hadden wij afgelopen zomer idd ook, dat probleem is verholpen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Wat bij mij ook nog wel eens wil helpen om het ding aan te slingeren, is om wat warm water laten stromen.
Heel handig: als ik 's ochtends douche springt vanzelf de kachel aan.
Ja, maar dit blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef trui het volgende:
maar BE, ik dacht dat jullie net van alles nieuw hadden aan die ketel... ?
Of je gaat naar Waar ik ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Straks maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn om af te zeggen of iig korter te gaan...
Ik weet niet waar je bent, maar dat gaat vast niet lukken met onze caravan erbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Of je gaat naar Waar ik ben.![]()
Hier nog steeds 23 graden, en het is bewolkt. Een slechte dag, vinden ze hier, de lokale mensen.
Na een week 26+ graden, en die vreselijke jeuk, vind ik dit wel zo slecht niet.
Morgenochtend trekken we de lange broek weer aan, want in je korte jurk aankomen in Nederland, lijkt me wat ''overdreven''.
Nee, Gran Canariaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, kameel, ik gok Egypte? Dat gaat dus idd niet lukken dan.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh btw... je broek kan dicht!Daar is dan ook meteen alles mee gezegd, maar toch... tijdje terug was dat echt nog niet mogelijk!
Als hij echt past maak ik wel een foto.
Die worden in het engels ook gewoon camel genoemd meestal. Net als de dromedaris op het sigarettenmerk "camel".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee, Gran Canaria!
En het heette ''Camel Ride'' maar het waren Drommedarissen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |