Ik weetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ja oi! Jij had zin om te kletsen, ga je er vandoor![]()
kssht ga slapen jijquote:
Ik heb nog zo'n ouderwetse laptop die vast zit aan snoertjes enzo. Anders konnie mee m'n bedje induikelenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, dat kan niet he. KOmen wij speciaal voor jou hierheen, ga jij ervandoor!
Trusten
De gelukkige huisvrouw wil ik ook nog zien. En ik wilde het boek nooit lezen omdat ik haar zo'n stomme taart vind, maar misschien toch ook maar eens doen.
ik was gewoon aan het werkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
Alleen wel jammer dat jullie nu allemaal hiernaast zitten (bij twitter?), terwijl ik zin heb om te kleppen.
waar gaat dat over dan? ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben vanmiddag spontaan naar de film geweest met een vriendin..de gelukkige huisvrouw hebben we gezien.
Pfoe, hele heftige film!
Ik ben naar het toneelstuk geweest met Isa Hoes enquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben vanmiddag spontaan naar de film geweest met een vriendin..de gelukkige huisvrouw hebben we gezien.
Pfoe, hele heftige film!
Ja, vond je? Ik ben ook naar het toneelstuk geweest en vond het nogal tegenvallen. Het kabbelde nogal, vond ik, weinig verrassingen. Heb veel leukere stukken gezien iig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben naar het toneelstuk geweest met Isa Hoes enMarc Klein Essink
Ook echt heel mooi.
Weet niet of ik de film ga zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |