Ja ik twitter over mijn belevenissen als veel te dikke bijna 40'er in zijn strijd voor een gezonder levenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tof!fijn als het zo hard gaat. Of in elk geval niet onnodig langzaam.
Swets!![]()
hoe is het op de fiets?![]()
als t dan toch over twitter gaat... ik zie steeds voorbij komen dat je op de fiets gaat enzo
oh t is een afvalstrijd ja?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik twitter over mijn belevenissen als veel te dikke bijna 40'er in zijn strijd voor een gezonder leven
En een dikke 130 kilo door het hollandsche landschap slepen is soms best twitterwaardig.
Ik fietste voorheen altijd naar mijn werk, maar 4 jaar geleden zijn we weer verhuisd. Het is nu 15KM. Ik ben nu recent begonnen met trachten minimaal 1 keer per week op de fiets te gaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef livelink het volgende:
Je fietst toch al wel lang, Swets? Helpt het niet zoveel dan in de strijd tegen de kilo's?
Ja die manboobs moeten er dus vanafquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:10 schreef She-Wolf het volgende:
Ik zie je tepel door je shirt heen prikken. Sexeeee![]()
Leuke bril heb je trouwens.
Ik vond die van Merootje toch meer sexahhquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik maak ook hippe actietweets he!
[ afbeelding ]
Ik herken het. Ik woon 25 km. van mijn werk af. Twee jaar geleden moest ik gedwongen fietsen vanwege de busstakingen en ben vervolgens de hele zomer op de fiets naar mijn werk gegaan. En toen ben ik ook echt afgevallen en het deed ook wonderen voor mijn conditie. Zo goed dat ik me heilig had voorgenomen te blijven fietsen als het enigszins kon. Maar helaas, goede voornemens moeten ook uitgevoerd worden en dat lukt me wat minder.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik fietste voorheen altijd naar mijn werk, maar 4 jaar geleden zijn we weer verhuisd. Het is nu 15KM. Ik ben nu recent begonnen met trachten minimaal 1 keer per week op de fiets te gaan.
Ooit.... ooit! ... pas ik ook in zo'n jurkje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vond die van Merootje toch meer sexahh
Ik sla ff over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ooit.... ooit! ... pas ik ook in zo'n jurkje.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoeveel pm's zouden er al verstuurd zijn om over mijn slagroomtietjes te roddelen?
Je vind het oprecht vervelend geloof ik he dat sommige mensen binnen OUD het leuk vinden met elkaar te spreken buiten OUD?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:58 schreef moussy het volgende:
het twitter-praatje loopt nog! Het allermooiste wat ik eens tussen wat tweets gezien heb was: 'Ik ben OUD-moe' en dan voor 90% met OUD-users twitteren
![]()
![]()
Neuh want dat doe ik zelf toch ook, hoe moet ik het anders lezenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vind het oprecht vervelend geloof ik he dat sommige mensen binnen OUD het leuk vinden met elkaar te spreken buiten OUD?
Dan begrijp ik je verbolgen reacties eigenlijk niet erg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Neuh want dat doe ik zelf toch ook, hoe moet ik het anders lezen
Tegen sommige collega's kun je dat ook beter niet doen. Die gaan er dan tegen andere collega's die er niet bij waren over zeiken, ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je verbolgen reacties eigenlijk niet erg.
Sowieso vraag ik me aan de hand van je laatste opmerking af wat er vreemd aan is? Zo geredeneerd zou je in een gesprek met een paar collega's in de kroeg ook niet kunnen zeggen dat je je werk zat ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |