quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS doet alsof hij het zelf niet was
Gelukkig heb ik je door!
wij neuken dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef L.no het volgende:
Net alsof Fok!ers kinderen hebben. Die neuken sowieso niet.
Ben je nog maagd dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef L.no het volgende:
Net alsof Fok!ers kinderen hebben. Die neuken sowieso niet.
Dank u!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_Een_Hobby_s2_a1.xml
PM maar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Zou je liever door een negert of door een blanke ontmaagd willen worden?
jij laat elke dag je maagdenvlies herstellen ofzo?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij laat elke dag je maagdenvlies herstellen ofzo?
We gaan te ver offtopic, vandaar dat ik vroeg om te pm-en.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg een beetje gek onbekend gevoel in mijn onderbuikje
ja en straks loop ik je af te palen en dan blijkt achteraf dat je geen maagd bent, dan voel ik mij behoorlijk in de maling genomenquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef TryX het volgende:
Klacht: computer belangrijker dan zijn eigen kinderen
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
ja en straks loop ik je af te palen en dan blijkt achteraf dat je geen maagd bent, dan voel ik mij behoorlijk in de maling genomen
Risico's moet je nemenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
ja en straks loop ik je af te palen en dan blijkt achteraf dat je geen maagd bent, dan voel ik mij behoorlijk in de maling genomen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ook op internet leren kennen, dus ze kan niet zeggen dat ze niet wist dat hij weleens achter de pc kruiptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef L.no het volgende:
Om een gesprek te voeren moest ze op msn gaan.![]()
![]()
Mja, zo extreem verwacht niemand natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:18 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ook op internet leren kennen, dus ze kan niet zeggen dat ze niet wist dat hij weleens achter de pc kruipt![]()
idd, de oplichterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet die gozer trouwens geen belspelletjes presenteren
zaten ze samein de EO-chatbox oid?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef Kwaliteit het volgende:
via internet leren kennen 5 jaar geleden en nu al 4 kinderen![]()
Zo zie ik mijn toekomst ook voor me met Annetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef Kwaliteit het volgende:
via internet leren kennen 5 jaar geleden en nu al 4 kinderen![]()
Hij had er wel een stuk of 5 of zo. Ik schrok even toen ze shit door het raam gingen gooien, mac van ¤ 1250,-- op de stoeptegels, zou het echt?quote:
Ze sluiten zich niet voor niks af.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom doet John alsof zij het slachtoffer is, wellicht is het wel een ontzettend kutwijf dat de computer de enige uitweg is voor die gozer
Het is echt niet normaal hoe verdrietig jij bent
Daar ben ik nog nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij had er wel een stuk of 5 of zo. Ik schrok even toen ze shit door het raam gingen gooien, mac van ¤ 1250,-- op de stoeptegels, zou het echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Mijn ex heet Annequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo zie ik mijn toekomst ook voor me met Annetje
Haha, ik vind d'r haar echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef SteveBudin het volgende:
Marcel: "waarvoor vlucht ik?"
Ik zou zeggen, kijk eens naast je naar die klomp vet en dan heb je de hamvraag beantwoord.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom doet John alsof zij het slachtoffer is, wellicht is het wel een ontzettend kutwijf dat de computer de enige uitweg is voor die gozer
Het is echt niet normaal hoe verdrietig jij bent
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef SteveBudin het volgende:
Marcel: "waarvoor vlucht ik?"
Ik zou zeggen, kijk eens naast je naar die klomp vet en dan heb je de hamvraag beantwoord.
Jaa dat riep mn vriend gisteren ook tijdens het kijken! Wat een bazen he dat ze voor twee gulden vijftig spullen naar beneden gooien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef Banzaiaap het volgende:
ZO ZE GOOIDEN ZO DIE 15 JAAR OUDE CRT BAK OP DE GRONDDD!!!!![]()
![]()
Opeens ben je dat wijf van Mona die droomt om door 2 John Williamsen gegangbangt te worden.quote:
Je gebruikt teveel fantasie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Opeens ben je dat wijf van Mona die droomt om door 2 John Williamsen gegangbangt te worden.
Inderdaad ja. Schijnheilig gedoe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Kaaaaaaapppp maar
Die gozer naar zijn wijf toe Wat gaan we er aan doen?
Dat wijf gelijk we?!!
Alsof zij niets fout doet![]()
![]()
Je gebruikt mijn zin in de verkeerde context.quote:
WAT!!! nu al zin...het is nog geen eens 12 uurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn zin in de verkeerde context.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef Roosevelt__Jopie het volgende:
[..]
WAT!!! nu al zin...het is nog geen eens 12 uur
Of begrijp ik je woorden verkeerd![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef Qwea het volgende:
ik had haar achter de computer die ze uit het raam heeft gepleurd aangemikt.
Ik zou om haar te stangen een Xbox, wii, playstation en DS kopen en de hele dag daar mee gaan bezig houdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Op de bank tv kijken is blijkbaar geen probleem
Ditquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pharkus het volgende:
Sowieso een baggerprogramma, beetje dames 'helpen' die als enige hobby hebben "John Williams programma's kijken" en het vervelend vinden dat hun man een zinvollere besteding van zijn vrije tijd heeft.
Die vrouwen moeten eens diep bij hunzelf te raden gaan. Ik bedoel welke man heeft er nog tijd voor een hobby als 's avonds het eten op tafel staat, biertje erbij en 3 L.no's in bed op hem liggen te wachten.
Ik dacht ook al. Het is echt een teringbende in dat huis en ik hoor nergens dat dat wijf ook een baan van 9 tot 5 heeft. Die gast is van 7:15 tot 19:30 buiten de deur, dan lijkt het me logisch dat hij geen tijd heeft om nog even de badkamer schoon te maken, dan kan die moeder of dat kind wel doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik erger me zo fucking erg aan dat wijf, ZE MOET GEWOON DE PRULLENBAK ZAKKEN VERVANGEN, DAT IS TOCH NIET NORMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pharkus het volgende:
Sowieso een baggerprogramma, beetje dames 'helpen' die als enige hobby hebben "John Williams programma's kijken" en het vervelend vinden dat hun man een zinvollere besteding van zijn vrije tijd heeft.
Die vrouwen moeten eens diep bij hunzelf te raden gaan. Ik bedoel welke man heeft er nog tijd voor een hobby als 's avonds het eten op tafel staat, biertje erbij en 3 L.no's in bed op hem liggen te wachten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pharkus het volgende:
Wat een slagveld is die tuin zeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een troep in huis die vrouw en zijn kinderen doen dus ook geen ene reet. Ligt gewoon schijt in de tuin
Waarom moet die man de tuin in orde maken en moeten ze het niet samen doenquote:
Egocentrische kut hoerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:18 schreef Qwea het volgende:
"Op het werk hoeven ze je niet aardig te vinden"riiiiiight
Toen kon ik alleen maar denken:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarom moet die man de tuin in orde maken en moeten ze het niet samen doen
O en John tegen dat wijf 'Dag mooiert'![]()
![]()
'Hij praat nu veel meer, ik vroeg hem één ding en hij bleef maar praten. Toen zei ik op een gegeven moment, waar is die koptelefoon nou' Ondankbare kut hoerquote:
En een lol dat ze haddenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
'Hij praat nu veel meer, ik vroeg hem één ding en hij bleef maar praten. Toen zei ik op een gegeven moment, waar is die koptelefoon nou' Ondankbare kut hoer
Wat een rotwijf man.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
'Hij praat nu veel meer, ik vroeg hem één ding en hij bleef maar praten. Toen zei ik op een gegeven moment, waar is die koptelefoon nou' Ondankbare kut hoer
Precies, dan is er toch ook wat mis met de opvoeding van die kinderen als ze de rommel maar naast de prullenbak gooien. De 2 oudste zijn oud genoeg om even een prullenbak leeg te gooien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef Dynd het volgende:''Want als de prullenbak vol is, dan blijft hij vol. En dan gooien ze het ernaast en dan ligt er nog meer rommel naast''
![]()
tis zelf een strontluie berekende koe die kan janken op commando.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:27 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Precies, dan is er toch ook wat mis met de opvoeding van die kinderen als ze de rommel maar naast de prullenbak gooien. De 2 oudste zijn oud genoeg om even een prullenbak leeg te gooien.
Help, mijn vrouw is een domme hoer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef L.no het volgende:
Zijn er ook programma's als je vrouw een luie donder is en je hulp kan roepen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:04 schreef tralalala het volgende:
Dat is toch met die neger die de hele tijd tussen man en vrouw loopt te stoken?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef Dynd het volgende:
Ik ben grotendeels naar de aflevering aan het luisteren, maar waarvan weten we nou dat het een fokker is?
Als je als man voor de tv die dansje van Beyoncé kan dansen, dan moet je echt lef hebben.quote:
weet je nog?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef opastokvis het volgende:
[..]
tis zelf een strontluie berekende koe die kan janken op commando.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dynd op 07-05-2010 16:11:19 ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, deze aflevering wil ik terugkijken.
Of een broodje maken!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik zie het probleem hier niet, je kinderen gewoon leren gamen kunnen ze mooi voor je farmen als je aan het werk bent, beetje jammer dat zijn vrouw tijd heeft gevonden om naar het programma te gaan.
Hij had haar beter af moeten richten, ze had toch zeker 1000 gold kunnen farmen in die tijd die ze aan het programma heeft verspild.
quote:gezin
@purno500 kortom minder dit en COD4 maar meer renate bjorn melissa raquel en fay. ... @purno500 even kort door de bocht gezegd mijn gezin verwaarlozen !...
www.tweetcepts.com/gezin
quote:purno500
Jul 17 2009, 10:11 AM
ok that is strange maybe your computer is stuck right now and he tries to find an outway by closing warrock.
try to google the error
good luck
Knuffelneger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef SteveBudin het volgende:
John komt 2 weken later nog even kijken en die trol vraagt gelijk of hij even wil knuffelen![]()
.
wat lief een autistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef sinadO het volgende:
TVP en het wordt tijd dat wij mannen eens een aantal van dat soort programma's gaan maken.
'Help mijn vrouw kan niet pijpen'
'Help mijn vrouw kan niet koken'
'Help mijn vrouw heeft een kort pittig kapsel'
'Help mijn vrouw kan niet kaartlezen'
'Help mijn vrouw kan niet autorijden'
'Help mijn vrouw geeft al mijn geld uit aan kleding'
'Help mijn vrouw kan d'r bek niet houden als ik na een dag werken moe ben en even rust aan mijn kop wil'
'Help mijn vrouw is een frigide kut die er als een lijk bijligt'
'Help mijn vrouw is twee keer zo zwaar als toen ik haar leerde kennen'
'Help mijn vrouw kijkt kutprogramma's met negers die overduidelijk homo zijn omdat geen enkele rechtgeaarde heteroman aan zulke ellende zou durven meewerken'
ETC.
Kuthoeren.
Ik heb een stalker! Wat leuk!quote:
Waarom twittert hij alles in het Nederlands, behalve tegen Ilse DeLange?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Lyssa het volgende:
http://twitter.com/mkomman
whehhe.. ik zit nu ff te kijken.. wat een zeikwijf..Alleen maar verwijten, die psycholoog moet eens leren hoe ze mensen feedback kan laten geven
zo voelt hij zich natuurlijk alleen maar aangevallen.. sowieso.. het hele programma
quote:mkomman
» 18.07.08 09:52 « M52
wij wonen in Elten nu meer dan aan jaar
mijn email adres is mkomman@mac.com
dan kun je al je vragen stellen en zullen wij deze beantwoorden.
mvg
marcel komman
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Fok! staat achter je Marcel!
Dikke zeug, donder dan lekker op joh
Gewoon afspreken,
Elke 3 kilo die jij afvalt is 1 computer minder in het huis.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Fok! staat achter je Marcel!
Dikke zeug, donder dan lekker op joh
Gewoon afspreken,
Elke 3 kilo die jij afvalt is 1 computer minder in het huis.
Omg, zijn vrouw en/of dochter spelen in musicalsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef MikeyMo het volgende:
http://mkomman.hyves.nl/
Ik heb hem gekrabbeld
Nee, hij ziet er gezond en fit uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef Multivitamine het volgende:
Wat een irritant wijf. Ze is sowieso onaantrekkelijk, die man die is ruim 12 uur van huis om 4 kindermondjes te voeden en zijn vrouw (vandaar dat hij niet 8 uur per dag werkt), en dan komt hij thuis en moet ook nog eens de familie entertainen als een aap die een kunstje doet. Die kinderen zien er oud genoeg uit om zichzelf te vermaken, die vrouw zou misschien eens naar de sportschool moeten gaan...
Comment van zijn dochter:quote:DJ Bakje (123)
vandaag, 00:14
pfff had die draak er allang uit gewerkt,
elkaar leren kennen via internet, ja ja..
maar wel klagen als mannetje achter de macbook zit
maar zelf ook altijd via internet hebben zitten rond slenteren...
ik wens je sterkte in de toekomst,
en blijf genieten van de mac stuff
heb er zelf ook 2, al zijn ze oud, g4 450 sawtooth, powermac g5 1,8 sp
Groetjesssss
quote:melissa_houdvanjou@hotmail.com (381)
3 mrt, 20:34
hallo papa
wil je op mij stemmen. ik wil graag in een tv serie spelen. en als ik genoeg stemmen heb dan kan dat. hier is de link http://www.whosinwhosout.nl/melissamusical het gaat over een soort fame school
x melissa
HAHAHAHA kk baasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef sinadO het volgende:
TVP en het wordt tijd dat wij mannen eens een aantal van dat soort programma's gaan maken.
'Help mijn vrouw kan d'r bek niet houden als ik na een dag werken moe ben en even rust aan mijn kop wil'
'Help mijn vrouw kijkt kutprogramma's met negers die overduidelijk homo zijn omdat geen enkele rechtgeaarde heteroman aan zulke ellende zou durven meewerken'
ETC.
Kuthoeren.
Kom jij binnenkort ook nog in dat programma, gaat John al je stereo apparatuur het raam uit werpen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef sinadO het volgende:
ETC.
Kuthoeren.
Dat dusquote:Op maandag 10 mei 2010 14:45 schreef bokkepoot het volgende:
Hij heeft zijn hyves verwijderd volgens mij
De kans dat dat gebeurt is zeer klein.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:14 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Kom jij binnenkort ook nog in dat programma, gaat John al je stereo apparatuur het raam uit werpen.![]()
Komende donderdag komt er toch iemand met een complete verzameling modelbouwhelicopters. Zag er ook maf uit.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef RichCalibier het volgende:
Sowieso stom dat ik dit gedaan heb.
Dat wijf gebruikte ik alleen maar als slaaf trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik Ben Stoer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |