Je gebruikt mijn zin in de verkeerde context.quote:
WAT!!! nu al zin...het is nog geen eens 12 uurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn zin in de verkeerde context.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef Roosevelt__Jopie het volgende:
[..]
WAT!!! nu al zin...het is nog geen eens 12 uur
Of begrijp ik je woorden verkeerd![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef Qwea het volgende:
ik had haar achter de computer die ze uit het raam heeft gepleurd aangemikt.
Ik zou om haar te stangen een Xbox, wii, playstation en DS kopen en de hele dag daar mee gaan bezig houdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Op de bank tv kijken is blijkbaar geen probleem
Ditquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pharkus het volgende:
Sowieso een baggerprogramma, beetje dames 'helpen' die als enige hobby hebben "John Williams programma's kijken" en het vervelend vinden dat hun man een zinvollere besteding van zijn vrije tijd heeft.
Die vrouwen moeten eens diep bij hunzelf te raden gaan. Ik bedoel welke man heeft er nog tijd voor een hobby als 's avonds het eten op tafel staat, biertje erbij en 3 L.no's in bed op hem liggen te wachten.
Ik dacht ook al. Het is echt een teringbende in dat huis en ik hoor nergens dat dat wijf ook een baan van 9 tot 5 heeft. Die gast is van 7:15 tot 19:30 buiten de deur, dan lijkt het me logisch dat hij geen tijd heeft om nog even de badkamer schoon te maken, dan kan die moeder of dat kind wel doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik erger me zo fucking erg aan dat wijf, ZE MOET GEWOON DE PRULLENBAK ZAKKEN VERVANGEN, DAT IS TOCH NIET NORMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pharkus het volgende:
Sowieso een baggerprogramma, beetje dames 'helpen' die als enige hobby hebben "John Williams programma's kijken" en het vervelend vinden dat hun man een zinvollere besteding van zijn vrije tijd heeft.
Die vrouwen moeten eens diep bij hunzelf te raden gaan. Ik bedoel welke man heeft er nog tijd voor een hobby als 's avonds het eten op tafel staat, biertje erbij en 3 L.no's in bed op hem liggen te wachten.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef Pharkus het volgende:
Wat een slagveld is die tuin zeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een troep in huis die vrouw en zijn kinderen doen dus ook geen ene reet. Ligt gewoon schijt in de tuin
Waarom moet die man de tuin in orde maken en moeten ze het niet samen doenquote:
Egocentrische kut hoerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:18 schreef Qwea het volgende:
"Op het werk hoeven ze je niet aardig te vinden"riiiiiight
Toen kon ik alleen maar denken:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarom moet die man de tuin in orde maken en moeten ze het niet samen doen
O en John tegen dat wijf 'Dag mooiert'![]()
![]()
'Hij praat nu veel meer, ik vroeg hem één ding en hij bleef maar praten. Toen zei ik op een gegeven moment, waar is die koptelefoon nou' Ondankbare kut hoerquote:
En een lol dat ze haddenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
'Hij praat nu veel meer, ik vroeg hem één ding en hij bleef maar praten. Toen zei ik op een gegeven moment, waar is die koptelefoon nou' Ondankbare kut hoer
Wat een rotwijf man.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
'Hij praat nu veel meer, ik vroeg hem één ding en hij bleef maar praten. Toen zei ik op een gegeven moment, waar is die koptelefoon nou' Ondankbare kut hoer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |