SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Mijn ex heet Annequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo zie ik mijn toekomst ook voor me met Annetje
Haha, ik vind d'r haar echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef SteveBudin het volgende:
Marcel: "waarvoor vlucht ik?"
Ik zou zeggen, kijk eens naast je naar die klomp vet en dan heb je de hamvraag beantwoord.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom doet John alsof zij het slachtoffer is, wellicht is het wel een ontzettend kutwijf dat de computer de enige uitweg is voor die gozer
Het is echt niet normaal hoe verdrietig jij bent
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef SteveBudin het volgende:
Marcel: "waarvoor vlucht ik?"
Ik zou zeggen, kijk eens naast je naar die klomp vet en dan heb je de hamvraag beantwoord.
Jaa dat riep mn vriend gisteren ook tijdens het kijken! Wat een bazen he dat ze voor twee gulden vijftig spullen naar beneden gooien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef Banzaiaap het volgende:
ZO ZE GOOIDEN ZO DIE 15 JAAR OUDE CRT BAK OP DE GRONDDD!!!!![]()
![]()
Opeens ben je dat wijf van Mona die droomt om door 2 John Williamsen gegangbangt te worden.quote:
Je gebruikt teveel fantasie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Opeens ben je dat wijf van Mona die droomt om door 2 John Williamsen gegangbangt te worden.
Inderdaad ja. Schijnheilig gedoe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Kaaaaaaapppp maar
Die gozer naar zijn wijf toe Wat gaan we er aan doen?
Dat wijf gelijk we?!!
Alsof zij niets fout doet![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |