Mja, zo extreem verwacht niemand natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:18 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ook op internet leren kennen, dus ze kan niet zeggen dat ze niet wist dat hij weleens achter de pc kruipt![]()
idd, de oplichterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet die gozer trouwens geen belspelletjes presenteren
zaten ze samein de EO-chatbox oid?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef Kwaliteit het volgende:
via internet leren kennen 5 jaar geleden en nu al 4 kinderen![]()
Zo zie ik mijn toekomst ook voor me met Annetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef Kwaliteit het volgende:
via internet leren kennen 5 jaar geleden en nu al 4 kinderen![]()
Hij had er wel een stuk of 5 of zo. Ik schrok even toen ze shit door het raam gingen gooien, mac van ¤ 1250,-- op de stoeptegels, zou het echt?quote:
Ze sluiten zich niet voor niks af.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom doet John alsof zij het slachtoffer is, wellicht is het wel een ontzettend kutwijf dat de computer de enige uitweg is voor die gozer
Het is echt niet normaal hoe verdrietig jij bent
Daar ben ik nog nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij had er wel een stuk of 5 of zo. Ik schrok even toen ze shit door het raam gingen gooien, mac van ¤ 1250,-- op de stoeptegels, zou het echt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |