quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, deze aflevering wil ik terugkijken.
Of een broodje maken!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik zie het probleem hier niet, je kinderen gewoon leren gamen kunnen ze mooi voor je farmen als je aan het werk bent, beetje jammer dat zijn vrouw tijd heeft gevonden om naar het programma te gaan.
Hij had haar beter af moeten richten, ze had toch zeker 1000 gold kunnen farmen in die tijd die ze aan het programma heeft verspild.
quote:gezin
@purno500 kortom minder dit en COD4 maar meer renate bjorn melissa raquel en fay. ... @purno500 even kort door de bocht gezegd mijn gezin verwaarlozen !...
www.tweetcepts.com/gezin
quote:purno500
Jul 17 2009, 10:11 AM
ok that is strange maybe your computer is stuck right now and he tries to find an outway by closing warrock.
try to google the error
good luck
Knuffelneger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef SteveBudin het volgende:
John komt 2 weken later nog even kijken en die trol vraagt gelijk of hij even wil knuffelen![]()
.
wat lief een autistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef sinadO het volgende:
TVP en het wordt tijd dat wij mannen eens een aantal van dat soort programma's gaan maken.
'Help mijn vrouw kan niet pijpen'
'Help mijn vrouw kan niet koken'
'Help mijn vrouw heeft een kort pittig kapsel'
'Help mijn vrouw kan niet kaartlezen'
'Help mijn vrouw kan niet autorijden'
'Help mijn vrouw geeft al mijn geld uit aan kleding'
'Help mijn vrouw kan d'r bek niet houden als ik na een dag werken moe ben en even rust aan mijn kop wil'
'Help mijn vrouw is een frigide kut die er als een lijk bijligt'
'Help mijn vrouw is twee keer zo zwaar als toen ik haar leerde kennen'
'Help mijn vrouw kijkt kutprogramma's met negers die overduidelijk homo zijn omdat geen enkele rechtgeaarde heteroman aan zulke ellende zou durven meewerken'
ETC.
Kuthoeren.
Ik heb een stalker! Wat leuk!quote:
Waarom twittert hij alles in het Nederlands, behalve tegen Ilse DeLange?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Lyssa het volgende:
http://twitter.com/mkomman
whehhe.. ik zit nu ff te kijken.. wat een zeikwijf..Alleen maar verwijten, die psycholoog moet eens leren hoe ze mensen feedback kan laten geven
zo voelt hij zich natuurlijk alleen maar aangevallen.. sowieso.. het hele programma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |