PM maar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Zou je liever door een negert of door een blanke ontmaagd willen worden?
jij laat elke dag je maagdenvlies herstellen ofzo?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij laat elke dag je maagdenvlies herstellen ofzo?
We gaan te ver offtopic, vandaar dat ik vroeg om te pm-en.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg een beetje gek onbekend gevoel in mijn onderbuikje
ja en straks loop ik je af te palen en dan blijkt achteraf dat je geen maagd bent, dan voel ik mij behoorlijk in de maling genomenquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef TryX het volgende:
Klacht: computer belangrijker dan zijn eigen kinderen
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
ja en straks loop ik je af te palen en dan blijkt achteraf dat je geen maagd bent, dan voel ik mij behoorlijk in de maling genomen
Risico's moet je nemenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
ja en straks loop ik je af te palen en dan blijkt achteraf dat je geen maagd bent, dan voel ik mij behoorlijk in de maling genomen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ook op internet leren kennen, dus ze kan niet zeggen dat ze niet wist dat hij weleens achter de pc kruiptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef L.no het volgende:
Om een gesprek te voeren moest ze op msn gaan.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |